Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-02@02:59:00 GMT

◄ اعطای وام ۸۰ درصدی جهت نوسازی ناوگان باری

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۱۷۴۹۲

◄ اعطای وام ۸۰ درصدی جهت نوسازی ناوگان باری

تین‌نیوز | 

ایرج دست‌نشان گفت: با توجه به ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و اهمیت نوسازی ناوگان فرسوده کامیون‌ها و کشنده‌ها با سن بالاتر از ۳۵ سال نرخ نوسازی ناوگان با اعطای تسهیلاتی برابر ۸۰ درصد از قیمت خودرو اجرا می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان، او افزود: در این طرح کلیه اقدامات نوسازی ازجمله اسقاط خودروی فرسوده، تولید خودرو، تأمین منابع مالی به‌منظور اعطای تسهیلات به متقاضیان شرکت در طرح و تحویل خودرو بر عهده سرمایه‌گذار (شرکت تولیدکننده خودرو) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان، تأکید کرد: ناوگان فرسوده‌ای که دارای کارت هوشمند از سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بوده و به استناد اطلاعات بارنامه‌های صادره در بانک‌های اطلاعاتی سازمان، کالا جابجا کرده و حداقل یک سال قبل از نوسازی در شبکه حمل‌ونقل عمومی کالا فعالیت داشته است، مشمول طرح است.

وی بابیان اینکه میزان ۸۵ درصد صرفه‌جویی سوخت سه ماه حدفاصل اسقاط ناوگان فرسوده و ابطال کارت سوخت تا جایگزینی ناوگان نو به‌عنوان پیش‌پرداخت به متقاضیان پرداخت می‌شود، گفت: سقف پرداخت مبلغ صرفه‌جویی معادل قیمت خودرو است که حداکثر طی هفت سال براساس پیمایش از سوی شرکت ملی نفت ایران پرداخت خواهد شد.

دست‌نشان، عنوان کرد: تسهیلات اعطاشده به متقاضیان توسط کارخانجات سازنده خودرو (سرمایه‌گذار) معادل ۸۰ درصد قیمت خودرو تا سقف ۲ میلیارد و دویست میلیون ریال برای کامیون‌های بالای ۲۶ تن و تا سقف ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برای کامیون‌های ۱۹ تا ۲۶ تن و تا سقف ۲ میلیارد ریال برای کامیون‌های ۱۰ تا ۱۸ تن با نرخ سود (در حال حاضر) ۹ درصد به متقاضیان شرکت در طرح تسهیلات پرداخت می‌شود و تاکنون ۹۹ دستگاه از ناوگان باری استان زنجان جهت نوسازی ثبت‌نام کرده و ۵۴ نفر از متقاضیان خودرو را دریافت کرده‌اند.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: ناوگان فرسوده نوسازی ناوگان باری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۱۷۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۴ درصدی ترانزیت کالا در بنادر غرب هرمزگان

سالاری مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: از ابتدای امسال۳۸ هزار ۲۱۴ تن کالا در بنادر غرب ترانزیت شده که ۲۴ درصد بیشتر از پارسال است.

وی افزود: عمده محموله‌های ترانزیت شده خودرو بوده که ۱۴ درصد افزایش داشته است.

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: در این مدت ۱۵ هزار و ۸۳۲ دستگاه خودرو به وسیله ۲۱۰ فروند شناور فلزی جابجا و پس از تخلیه و انجام تشریفات گمرکی به مقاصد کشور‌های عراق، افغانستان و آسیای میانه بارگیری شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • با پرداخت های به موقع راه آهن عملکرد مناسبی در آماده به کاری لکوموتیوها داشتیم
  • جا به جایی ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل و نقل باری خراسان شمالی تا پایان فروردین
  • جابه‌جایی ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل‌ونقل در خراسان شمالی
  • اعطای زمین برای تامین مسکن کارگران در سمنان
  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری در سال جاری
  • افزایش ۲۴ درصدی ترانزیت کالا در بنادر غرب هرمزگان
  • نوسازی ۷۲ هزار دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای
  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد
  • اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه