Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@14:23:04 GMT

ممنوعیت شنا از امروز در دریای خزر

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۲۰۴۵۵

رکنا: مسافران از شنا کردن در دریای خزر از امروزعصر تا چهارشنبه خودداری کنند.

به گزارش رکنا، « سیدباقر سلطانی »رئیس اداره هواشناسی Meteorology دریایی مازندران گفت : با توجه به نفوذ یک سامانه پرفشار از ‎بعدازظهر امروز دو‎شنبه 27 خرداد بتدریج شرایط برای وزش باد (جهت غالب شمال غربی و شمالی) در سواحل استان فراهم آمده که نتیجه آن مواج شدن دریا خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مدت بیشینه سرعت وزش باد در نزدیک ساحل و دور از ساحل 12 متر بر ثانیه (43 کیلومتر بر ساعت) پیش‎بینی شده و بیشینه ارتفاع موج در نزدیک سواحل و دور از ساحل این استان از 120 تا 180 سانتیمتر برآورد می‌شود.

وی به صیادان کیلکا اعلام کرد که با توجه به نامساعد بودن دریا و وزش باد امشب شرایط برای صید دشوار است بنابراین با احتیاط و هوشیاری بیشتری تصمیم گیری کنند.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت هواشناسی Meteorology دریای خزر مسافران ساحل رئیس شنا عکس حوادث دختر مرد فیلم من لباس ایران زندگی زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۲۰۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط محور‌های مواصلاتی برای سفر مناسب نیست

با توجه به صدور هشدار زرد هواشناسی از امروز ۱۵ اردیبهشت ماه تا سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه، اکثر محور‌های مواصلاتی و جاده‌ها، شرایط مناسبی برای سفر کردن ندارند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی می‌شود ترافیک پرحجمی را در اکثر محور‌های مواصلاتی شاهد باشیم؛ در حال حاضر اکثر محور‌های مواصلاتی، محور‌های اصلی کشور تردد باز است.

در محور هراز هم با توجه به شرایط ترافیک، شمال به جنوب به صورت مقطعی محدودیت یکطرفه اجرا خواهد شد؛ با توجه به صادر شدن هشدار زرد هواشناسی از امروز (۱۵ اردیبهشت) تا سه‌شنبه (۱۸ اردیبهشت)، اکثر محور‌های مواصلاتی و جاده‌ها، شرایط مناسبی برای سفر کردن ندارند.

با توجه به سطح لغزندگی محورها، به رانندگان توصیه می‌شود حتماً رعایت سرعت مطمئنه و مجاز را در دستورکار خود قرار دهند.

همچنین آزادراه تهران - شمال شب گذشته چند مورد ریزش سنگ رخ داد که تا صبح امروز جنوب به شمال این محور مسدود بود؛ اما در حال حاضر این محور بازگشایی شده است.

دیگر خبرها

  • مخالفت شدید روزنامه سپاه به ممنوعیت ورود زنان به ورزشگاه‌ها
  • مخالفت شدید روزنامه وابسته به سپاه با ممنوعیت جدید ورود زنان به ورزشگاه‌ها: این یعنی اعتراف به شکست فرهنگی/ مراقب پیامدهای بین‌المللی این اقدام باشید
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • جایگاه اختصاصی زنان در ورزشگاه بابل (عکس)
  • زور آزمایی اف ۱۶ آمریکا با سوخو ۳۵ روسیه + فیلم | روسیه سواحل غربی آمریکا را تهدید کرد؟ | این غول‌های جنگی را در آسمان دریای برینگ ببینید
  • شرایط محور‌های مواصلاتی برای سفر مناسب نیست
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران به دلیل گل و لای
  • هواشناسی ایران/ سامانه بارشی جدید دوشنبه از غرب وارد کشور می‌شود
  • توقف ساخت اسکله شناور در سواحل غزه از سوی آمریکا+فیلم
  • توقف ساخت اسکله شناور در سواحل غزه از سوی آمریکا