Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه باید مسیر انقلاب را با جدیت ادامه و به گذشته و آینده انقلاب نگاه کرد، گفت: هرگونه کوتاهی در حق انقلاب، پذیرفتنی نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، نشست شورای سیاست گذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ظهر امروز ( 27 خرداد ) با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و معاونین، نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس، فرمانده سپاه فتح استان، مدیرکل صدا و سیما و دیگر مسئولین استانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آیت الله سیدشرف الدین ملک حسینی،  نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهداف برگزاری این نشست، گفت: این نشست برای پاسخ به اینکه در این چهار دهه  انقلاب چه گذشت، برگزار شده است.

 

وی با بیان اینکه باید کاری کنیم تا پویایی انقلاب رقم بخورد، اظهار داشت: باید افکارمان را روی هم بریزیم تا به تصمیمات مهم نائل آییم.

 

آیت الله ملک حسینی با بیان اینکه هدف کلی ما ارائه کارنامه 40 ساله انقلاب است، ادامه داد: هویت انقلاب و رسالت آن با تبلیغات سوء دشمن مورد سوال قرار گرفته است.

 

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری وظیفه ما را تبیین هویت انقلاب و ایجاد امید برای استمرار به آینده دانست و اضافه کرد: انقلاب اسلامی مرهون خون‌ های زیادی بود، اما عزت و آبرو داد و این عزت به ‌نام دین و تشییع بود.

 

وی با اشاره به اینکه همه رسالت داریم که اهداف و خدمات نظام را بیان کنیم، اذعان کرد: هرگونه کوتاهی در حق انقلاب، پذیرفتنی نیست.

 

آیت الله ملک حسینی به وضعیت انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر اشاره کرد و گفت: کشور در این مدت موفقیت‌ ها، شکست‌ ها و همچنین ریزش ‌ها و رویش ‌هایی داشته و دلیل آن طوفان‌ ها و سیل‌ های ویرانگر دشمنان بوده، اما انقلاب ماند و به چهل سالگی رسید.

 

نماینده ولی ‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه باید در مقابل برنامه‌ ها و توطئه دشمنان ایستادگی کنیم، اظهار داشت: طی کردن مسیر انقلاب در چهار دهه اخیر دشواری‌ های زیادی داشته، اما خداوند از ملت ایران حمایت کرده است.

 

حجت الاسلام سیدجواد خاضع، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به بیان کارگروه ها و کمیته های مختلف این همایش بزرگ پرداخت به گونه ای که در راس هر کمیته مسئولین استانی قرار دارند.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: دولت مجلس مساجد نماز عید فطر کانون های مساجد جام جهانی کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز فوتبال صنایع دستی سالگرد پیروزی انقلاب تبلیغات دشمن آیت الله ملک حسینی هویت نماینده ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۲۲۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تا ساعت ۱۵:۳۰ پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در دوگنبدان ۲۹.۶، امامزاده جعفر ۲۸.۹، سی سخت ۲۸.۱، یاسوج فرودگاه ۲۶.۳ و در لیکک ۲۰.۲ میلی متر باران باریده است.
سامانه پرقدرت بارشی که فعالیت آن در استان کهگیلویه و بویراحمد از صبح امروزآغاز شده ، تا امشب ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • ادامه تلاش ها برای رفع مشکل آب و برق مناطق سیل زده گچساران
  • خسارت به کشاورزان در پی طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد
  • بارش باران همراه با تند باد و رعدو برق در کهگیلویه و بویراحمد
  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد
  • راهبردهای رهبر انقلاب در حوزه آموزش‌وپرورش بر روی کاغذ باقی نماند
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • میزان بارش‌ها در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها