Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@02:39:09 GMT

اجرای طرح سنجش سلامت در ۱۲ پایگاه چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۲۶۲۰۲

اجرای طرح سنجش سلامت در ۱۲ پایگاه چهارمحال و بختیاری

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت:مسال طرح سنجش سلامت دانش آموزان بدو ورود به دبستان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، بهزیستی و دیگر دستگاه‌ها در ۱۲ پایگاه ثابت و سیار در سراسر استان اجرا می‌شود. ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۸ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، بهروز امیدی عصر امروز در شورای آموزش و پرورش استان اظهار داشت: امسال طرح سنجش سلامت دانش آموزان بدو ورود به دبستان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، بهزیستی و دیگر دستگاه‌ها به منظور سنجش شنوایی، بینایی، گفتار، ساختار قامتی و هوش در 12 پایگاه ثابت و سیار در سراسر استان برای 19 هزار دانش آموز پایه اول و پیش دبستانی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آغاز ثبت نام دانش آموزان برای سال تحصیلی جدید افزود: ثبت نام دوره ابتدایی از 19 خرداد شروع شده و ثبت نام متوسطه اول و دوم از اول تیرماه آغاز می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری به کلنگ زنی دو باب مدرسه در روستای فیل آباد شهرستان فارسان و روستای مهدی آباد شهرستان کوهرنگ اشاره و بیان کرد: در سال تحصیلی 96_97 تعداد 110 هزار دانش آموز در مرحله آموزشگاهی المپیادهای درون مدرسه‌ای، 32 هزار نفر در مرحله شهرستانی و 4 هزار نفر در مرحله استانی شرکت کردند.

امیدی تصریح کرد: حدود 700 کلاس درس برای اسکان تابستانی فرهنگیان در نظر گرفته شده است که در حد توان تجهیز شده‌اند.

وی به طرح غنی سازی اوقات فراغت در تابستان اشاره و خاطرنشان کرد: در این خصوص مراکز مشخص و برنامه ریزی‌های لازم انجام شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید آموزش و پرورش استان با سه مشکل بزرگ روبه رو خواهد بود، ادامه داد: اولین مشکل بازنشستگی خیلی زیاد همکاران ما در سال جاری است به گونه‌ای که امسال یک هزار و 150 نفر بازنشسته می‌شوند.

امیدی افزایش 10 هزار و 500 نفری دانش آموزان نسبت به سال گذشته را دومین مشکل عنوان و بیان کرد: استقرار پایه دوازدهم نیز حدود 300 تا 350 کلاس درس به مجموعه کلاس درس ما افزوده می‌کند.

وی افزایش ظرفیت پذیرش دانشگاه فرهنگیان را بهترین راهکار برای مدیریت کمبود نیرو دانست و تاکید کرد: در بحث نیرو باید از تمام ظرفیت‌ها بهره ببریم تا این چالش مدیریت شود.

انتهای پیام/

R41350/P1336/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۲۶۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمان ماندگار ‌زنجان/ حال خوش معلمان ۸۰ ساله+‌فیلم

اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان در راستای گرامیداشت هفته معلم طی برنامه‌ای از معلمان بالای ۸۰ سال زنجان در دبیرستان ماندگار شریعتی تقدیر و تجلیل کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، شامگاه یکشنبه آموزش و پرورش استان زنجان طی برنامه‌ای از معلمان بالای 80 سال در دبیرستان ماندگار و قدیمی شریعتی واقع در چهارراه سعدی تقدیر و تجلیل کرد.

آیت‌الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در این برنامه اظهار داشت: توجه به وزارت آموزش و پرورش باید بیش از پیش جدی گرفته شود چرا که صاحبان آینده انقلاب همین دانش‌آموزان فعلی هستند.

.

وی با بیان اینکه باید به تربیت دانش آموزان در کنار آموزش آن‌ها جدی گرفته شود، گفت: هرچقدر به وزارت آموزش و پرورش بها بدهیم قطعاً در خصوص تربیت نسل جدید موفق خواهیم بود. اگر چه دشمنان در تلاش هستند که نسل جدید را نسبت به آینده ناامید کنند ولی قطعاً در این توطئه هم ناکام خواهد ماند.

علی اسماعیلی مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در این مراسم ضمن ادای احترام به مقام والای معلم گفت: بنده افتخارم این است که شاگرد شما هستم. شما که یک عمر زندگیتان را در زمینه معلمی گذراندید.

وی گفت: ما همانند شاگرد قدر شما را می‌دانیم و یقین داریم امروز در حضور قرنی از تجربه، صداقت، فداکاری و تلاش مقدس هستیم و تمامی فرهنگ و اخلاق و تدین را مدیون شما اساتید هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجلیل از معلمان ماندگار ‌زنجان/ حال خوش معلمان ۸۰ ساله+‌فیلم
  • طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد
  • تجلیل از ۵۳ معلم نمونه چهارمحال و بختیاری
  • مشکل رفت‌وآمد دانش آموزان شهرستان دیر حل شود
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان در لردگان
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار
  • جذب استعداد‌های برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری
  • پوشش تحصیلی ۹۹.۸ درصدی مقطع ابتدایی در چهارمحال و بختیای
  • برگزاری امتحانان نهایی دانش آموزان در ۱۱۰ حوزه امتحانی چهارمحال و بختیاری