Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@23:01:42 GMT

چرا ملی پوشان بعد از برد ناراحت بودند؟!

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۲۸۴۶۲

چرا ملی پوشان بعد از برد ناراحت بودند؟!

رکنا: رمزگشایی از یک کینه قدیمی که کی‌روش و شاگردانش هنوز آن را فراموش نکرده‌اند.

حسی که بازیکنان تیم‌ملی بعد از برد مقابل مراکش داشتند، تلفیقی از غم و شادی بود. اگرچه شیرینی پیروزی در نخستین دیدار جام‌جهانی می‌توانست همه کینه‌ها و اتفاقات قبلی را پاک کند اما بازیکنان نتوانسته بودند انتقادهایی که از آنها چند هفته مانده به جام‌جهانی شده بود را فراموش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی کریم انصاری‌فرد به‌عنوان نخستین بازیکن از رختکن خارج و وارد میکسدزون شد، می‌شد از چهره برافروخته‌اش خیلی مسائل را فهمید. بیشتر که صحبت کرد، نتوانست خودش را کنترل کند و بغضش ترکید. کریم درحالی ‌که اشک می‌ریخت، گفت: «ما خیلی سختی کشیدیم، خیلی اذیت مان کردند. خیلی‌ها دوست نداشتند ما موفق شویم، دوست دارم بدانم الان آنها حس‌وحالی دارند.»

چند دقیقه بعد علیرضا جهانبخش همین حرف‌ها را زد و سپس نوبت به کی‌روش رسید تا وقتی از او درباره حمایت‌ها از تیم‌ملی سوال شد، به چشمان آن خبرنگار خیره شود و بدون این‌که نگاهش منحرف شود، این‌طور حرف بزند: «شما نمی‌توانید بگویید حمایتی انجام شده، اصلا شما چگونه این حرف را می‌زنید، ما خودمان بودیم و روی پاهای خودمان ایستادیم. شما هم لطفا نگویید حمایت‌ها کامل بوده است.»

چند دقیقه بعد کی‌روش که کاملا اخم برچهره داشت، بار دیگر در مواجهه با یک خبرنگار دیگر گفت: «الان که بردیم، همه‌تان از ما حمایت می‌کنید.»

بازیکنان و سرمربی تیم‌ملی همه بعد از برد از دشمن فرضی صحبت کردند که می‌شود حدس زد منظورشان علی کریمی و برانکو ایوانکوویچ و همه آنهایی بودند که به برنامه‌های تیم‌ملی خدشه وارد کردند. افرادی که با انتقادهای لفظی در رسانه‌ها و البته ندادن بازیکنان خود به تیم‌ملی از چشم کی‌روش افتادند و حالا اتحاد میان کادرفنی و بازیکنان سبب شده تا بازیکنان نیز پشت مربی محبوب‌شان دربیایند. در این شرایط اعضای تیم‌ملی همواره در ذهن خود این را به یاد می‌آورند که عده‌ای از موفقیت‌هایشان خوشحال نمی‌شوند و همین امر می‌تواند دلیلی برای تلاش بیشتر نزد آنها باشد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت جام جهانی علی کریمی عکس هتل مرد کینه قدیمی عکس مرد دختر فیلم حوادث ایرانشهر زن لباس من ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۲۸۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبرد حساس صدرنشینی در آزادی؛ ذوب آهن، کابوس آبی‌پوشان در خارج از خانه؟

ذوب آهن اصفهان با محمد ربیعی یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر در بازی‌های خارج از خانه محسوب می‌شود.

به گزارش فارس، ذوب آهنی‌ها امسال تقریباً از همه تیم‌های لیگ برتری در خانه حریفان امتیاز گرفتند و امیدوارند این روند را مقابل استقلال صدرنشین هم ادامه بدهند.

شاگردان محمد ربیعی در خانه و در ورزشگاه فولادشهر خیلی آمار جالبی ندارند اما بیرون از خانه یقه تمام بزرگان لیگ برتر از جمله پرسپولیس را گرفته‌اند.

طبعاً چنین آماری یک هشدار بزرگ برای استقلال است که تحت هیچ شرایطی ذوب آهن را در ورزشگاه آزادی تهران دست کم نگیرد.

استقلال برای حفظ صدرنشینی و امیدوار ماندن به قهرمانی نیاز مبرم به کسب هر سه امتیاز این دیدار خانگی دارد و پیش‌بینی می‌شود هواداران استقلال هم به دلیل حساسیت مسابقه از این دیدار استقبال خوبی به عمل آورند.

ذوب آهن اصفهان در نیم فصل اول به مراتب نتایج بهتری کسب کرده بود اما پس از شایعه مذاکره محمد ربیعی با فولاد خوزستان ناگهان این تیم دچار افت شدید شد و چند هفته نتایج ضعیفی کسب کرد اما شاید بهترین نتیجه ذوب آهنی‌ها در تبریز مقابل تراکتور رقم خورد که این تیم پرستاره را با نتیجه ۴ بر یک شکست دادند.

هرچند که تراکتوری ها این شکست را در جام حذفی جبران کرده و در ضربات پنالتی موفق به حذف ذوب آهن از این مسابقات شدند.

گفتنی است بازی رفت تیم‌های استقلال و ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به تساوی یک بر یک انجامید.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بازی تیم های استقلال و ذوب آهن (عکس) استقلال 2 - 0 ذوب آهن/ عبور از مرحله اول!

دیگر خبرها

  • فرار 60 متری و شلیک به قلب استقلال!
  • مزارع آلوده به آب فاضلاب در شیراز امحاء شد
  • کار سختی در جام کافا داریم/ملی پوشان تاکتیک پذیر هستند
  • ملی‌پوشان فوتسال به دیدار رئیس جمهور می‌روند
  • کلوپ هنوز ناراحت است که چرا این ستاره را نخرید
  • اعلام ورزشگاه محل برگزاری سه مسابقه خانگی آبی پوشان جنوب
  • سپاهان: این داور را نمی‌خواهیم!
  • نبرد حساس صدرنشینی در آزادی؛ ذوب آهن، کابوس آبی‌پوشان در خارج از خانه؟
  • ببینید | لحظه تکان‌دهنده خودکشی یک زن در سالن تیراندازی / حاوی تصاویر ناراحت‌کننده
  • بلای جان رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)