Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش ایکنا، زمان ثبت نام مجدد و ویرایش اطلاعات آزمون علوم حدیث، اخلاق و آداب پزشکی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی آغاز شد.
داوطلبان می‌توانند از امروز دوشنبه ۲۸ خرداد تا ساعت ۱۶ فردا ۳۰ خرداد ماه نسبت به ثبت نام مجدد و ویرایش فرم ثبت نام قبلی اقدام کنند.
یادآور می‌شود دانشکده سلامت و دین دانشگاه علوم پزشکی قم، در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ از بین اعضای هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد «علوم حدیث، اخلاق و آداب پزشکی» دانشجو می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس مصوبه هیات ممیزه مرکزی وزارت بهداشت، دانش‌آموختگان این رشته پس از اتمام دوره و ارائه مدرک تحصیلی به دانشگاه محل خدمت خود، از یک پایه ترفیق تشویقی برخوردار می‌شوند.
عضویت در هیأت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر در هر یک از رشته‌های تخصصی علوم پزشکی و الزامی است و اعضای هیات علمی گروه‌های عمومی و معارف اسلامی، مشمول این فراخوان نیستند. در شرایط مساوی اولویت پذیرش با اعضای هیات علمی رسمی و پیمانی است.
گفتنی است پذیرش در این رشته منوط به حضور در جلسه مصاحبه و ارائه مدارک و مستندات مورد نیاز حسب اعلام دانشکده دین و سلامت است. جلسه مصاحبه نیمه شهریورماه برگزار خواهد شد.
تحصیل در این رشته به صورت کاملا الکترونیکی و شامل مشاهده محتوا‌های الکترونیک بارگذاری شده در سامانه و کلاس‌های هم زمان و جلسات مجازی رفع اشکال است و دانشجویان متعهد می‌شوند در جلساتی که حسب ضرورت توسط دانشکده ترتیب داده می‌شود، حضور پیدا کنند. ضمن اینکه تحصیل در این رشته مشمول پرداخت شهریه نیست. انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۳۵۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،  روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز اعلام کرد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سفر به جمهوری تاجیکستان، با وزیر تندرستی این کشور  درمورد توسعه همکاری‌های مشترک با راه اندازی دفتر همکاری‌های علمی_دانشگاهی، دیدار و گفتگو کردند.
در این نشست که در وزارت تندرستی تاجیکستان و با همراهی سفیر ایران در جمهوری تاجیکستان برگزار شد، پیرامون راه‌های توسعه همکاری‌های دو جانبه همفکری شد.
در ادامه این ملاقات، دفتر اختصاصی همکاری‌های علمی-دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان، در ساختمان وزارت تندرستی افتتاح شد.
معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این خصوص اظهار داشت: افتتاح این دفتر که نشان دهنده اعتماد طرف تاجیک به توانمندی‌های دانشگاه علوم پزشکی شیراز است، روابط دو جانبه را با شتاب بیشتری توسعه می‌دهد.
دکتر سید حسن سراج راه اندازی این دفتر را فرصتی برای برنامه ریزی، هماهنگی و پیگیری موضوعات مورد علاقه دو طرف دانست.
در پایان برنامه‌های روز دوم سفر، وزیر تندرستی جمهوری تاجیکستان، نشان ملی تاجیکستان را به دکتر مهرداد شریفی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعطا کرد.

دیگر خبرها

  • افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز
  • آغاز رقابت بیش از ۳۶ هزار نفر در فارس در رشته تجربی
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • آغاز آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فارس، همزمان با سراسر کشور
  • آغاز رقابت بیش از ۱۵ هزار داوطلب کنکور درخراسان‌شمالی
  • اینترنت در زمان برگزاری نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ قطع نمی‌شود
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • واگذاری دیپلماسی علمی محور مقاومت به دانشگاه شاهد
  • ایجاد زیرساخت هوشمند رصد رشته مقاطع و رشته محل‌های علوم پزشکی