Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دولت و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: افزایش و واریز حقوق، بجز تأمین بودجه، نیازمندِ صدورِ احکام حقوقی جدید از جانب دستگاه‌هاست.

به گزارش اقتصاد آنلاین ، محمدباقر نوبخت در ارتباط تلفنی با شبکه سیما در پاسخ به این پرسش که دستگاه‌های دولتی برای صدور احکام افزایش حقوق تا چه زمانی مهلت دارند؟ گفت: همانگونه که در نشست خبری گفتم بر اساس توافق سازمان برنامه و بودجه و خزانه‌داری کل، اعتبارات موردنیاز برای پرداخت حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان با احتساب افزایش مصوب سال ۹۷، تأمین و تخصیص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ا ما واریز حقوق بجز تأمین بودجه نیازمند صدور احکام حقوقی جدید از جانب دستگاه‌ها است.

، وی افزود: علاوه ‌بر آن، افزایش متوسط ۱۰ درصدی حقوق هم باید از ابتدای امسال بر اساس قانون بودجه به حساب واریز می‌شد، اما از آنجایی که مجلس شورای اسلامی، استفساریه‌ای مبنی بر اینکه این ۱۰ درصد متوسط از صفر تا ۲۰ درصد افزایش یابد و این موضوع انجام شد.

نوبخت با بیان اینکه دستگاه‌ها باید متناسب با حقوق کارمندان دولت، این احکام را صادر کنند، اضافه کرد: سازمان برنامه و بودجه کشور علاوه بر حقوق، این رقم افزایش متوسط ۱۰ درصد را هم تخصیص داده و خزانه پرداخت کرد و اکنون در حساب همه دستگاه‌ها  این رقم متوسط ۱۰ درصد موجود است، اما اینکه با چه کیفیتی توزیع شود برای هر یک از کارکنان دولت باید حکم صادر شود.

معاون‌رئیس‌جمهور اضافه کرد: علاقمند بودیم دستگاه‌ها پیش از عید فطر حقوق را واریز می‌کردند، اما با توجه به پیچیدگی احکام که در سه ردیف توزیع می‌شود امیدواریم در نخستین فرصت این احکام را صادر کنند .

وی تاکید کرد: انتظار داریم دستگاه‌ها هر چه سریعتر این کار را انجام دهند .لزومی ندارد تا پایان ماه صبرکنند و با حقوق تیرماه پرداخت کنند، میتوانند هرروزی که حکم صادر شد از اعتباری که برای این کار منظور شده نسبت به پرداخت اقدام کنند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: حقوق دستگاه های اجرایی محمدباقر نوبخت کارمندان پرداخت معوقات حقوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۳۵۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیش حقوقی جدید بازنشستگان صادر شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ساعتی قبل، فیش‌های حقوقی اردیبهشت بازنشستگان کارگری صادر شد؛ این فیش‌ها در سامانه مربوطه قابل رویت است. 

ایلنا در گزارشی نوشت: در این فیش ها، حقوق بازنشستگان به میزان ابلاغی افزایش یافته است؛ حداقل بگیران مشمول افزایش ۳۵.۳ درصدی و مستمری بگیران سایر سطوح مشمول افزایش ۲۲ درصدی به اضافه رقم ثابت شده اند. 

گفتنی است هنوز احکام حقوقی جدید بازنشستگان کارگری صادر نشده است؛ مابه التفاوت فروردین نیز ظاهراً قرار است همراه حقوق خردادماه به حساب مستمری بگیران تامین اجتماعی واریز شود.

٢٢٣٢٢٣

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903243

دیگر خبرها

  • یک اتفاق جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان / تکلیف همسان‌سازی حقوق بازنشستگان چه شد؟
  • فیش حقوقی جدید بازنشستگان صادر شد
  • خبر مهم از متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از زبان یک نماینده مجلس
  • زمان افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان مشخص شد/ رییس کمیسیون تلفیق بودجه درباره همسان‌سازی حقوق چه گفت؟
  • چرا متناسب سازی حقوق بازنشستگان از اول فروردین اجرایی نشد؟ | مابه‌التفاوت واریز خواهد شد
  • آیا منابع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان جور شده است؟
  • تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • خبر جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان/ تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد
  • تحقق درآمد ۴۴۰ میلیاردی برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان