Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در شب پنجم از سلسله برنامه‌های شب‌های مهتابی(الیالی الساطعه) استاندار حلب از فعالیت‌های مرکز کودک و نوجوان سازمان هنری رسانهای اوج تقدیر کرد.

پنجمین شب از سلسله برنامه‌های شبهای نورانی(الیالی الساطعه) که در میدان سعدالله جابری شهر حلب برگزار می‌شود، میزبان استاندار حلب بود. «حسین احمد دیاب»  در ابتدای این برنامه از غرفه‌های کودک، رستوران بازی، بخش قصه گویی برای کودکان و در انتها از غرفه بازی‌های گروهی بازدید کرد و در ادامه ضمن صحبت با مربیان بخش‌های بازی و کودکان از نحوه برگزاری این کارگاه‌های آنها اطلاع کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار حلب در بخش انتهایی بازدید خود در بخش خلاقیت های کودکانه به ساختن وسیله های بازی با کودکان روی آورد و لحظاتی را در شادی آنها شریک شد.

وی در حاشیه این بازدید با قدردانی از مربیان ایرانی حاضر در این برنامه فرهنگی،  کودکان امروز سوریه را سرمایه‌های فردای این کشور نامید و از تلاش برای آموزش و ایجاد اوقات شاد برای آنها تشکر کرد.

وی همچنین ضمن دیدار با مسئولین مرکز کودک و نوجوان اوج دیدار و ضمن قدردانی از آن‌ها برای برگزاری جشن شب‌های نورانی (الیالی الساطعه) ابراز داشت دوستان ایرانی ما در زمان جنگ و امروز (بعد از جنگ) همچنان همراهان خوبی برای سوریه هستند.

پنحمین شب از مجموعه جشن‌های شب‌های نورانی(الیالی الساطعه) با اجرای سرود گروه کُرال حلب وابسته به مجموعه نیروهای مردمی حلب(فیلق) شروع شد و میزبان مراسم شعرخوانی با عنوان   «حلب زنده است» برای شرکت کنندگان در مراسم بود.

حضور حاج محسن، فرمانده نیروهای دفاع مردمی حلب (فیلق) و بازدید از غرفه بازی‌ها و شرکت در جشن شب نورانی و  اجرای برنامه سما توسط گروه مولوی یکی دیگر از برنامه‌های «الیالی الساطعه»  بود.

 جشن بزرگ شب های نورانی (الیالی الساطعه) توسط مرکز کودک و نوجوان سازمان هنری رسانه ای اوج و با همکاری موسسه فرهنگی و هنری مهاد در کشور سوریه با هماهنگی نیروهای بسیح مردمی(فیلق)؛ به مناسبت ماه مبارک رمضان و ایام عید سعید فطر در شهر حلب سوریه برگزار میشود.

کد خبر 4323718

منبع: مهر

کلیدواژه: ادبیات کودک و نوجوان سازمان هنری رسانه ای اوج سوریه ادبیات ادبیات جهان ترجمه معرفی کتاب کتاب و کتابخوانی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری بازار نشر جایزه ادبی میراث فرهنگی نشر چشمه کودکان عید سعید فطر گردشگری نقد کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۳۵۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) اگر نقاشی کودکان واقعیت داشت جهان چه شکلی می‌شد؟

تام کورتیس (Tom Curtis)، پدری اهل لندن است که نقاشی کودکانش الهام‌بخش او برای ساختن مجموعه‌ای جذاب از تصاویر شدند. کورتیس نقاشی‌های بامزه‌ی کودکان را در فتوشاپ به واقعیت تبدیل می‌کند تا فیل‌هایی که روی سرشان خرطوم دارند و شترمرغ‌هایی که دندان درآورده‌اند، فرصت زندگی بیابند.

قوه‌ی تخیل کودکان و نگاهشان به دنیا به‌قدری خاص و دست‌نخورده است که اگر کمی زاویه‌ی دیدمان را عوض کنیم، می‌توانیم با لذتِ تمام وارد دنیایی جدید شویم.

کودکان بدون نگرانی از قضاوت شدن هرآنچه را که دوست دارند به‌شیوه‌ی خاص خودشان نقاشی می‌کنند. ما هم وقتی که کودک بودیم بدون، چون و چرا هر چیزی که را دوست داشتیم، روی کاغذ می‌آوردیم. کودکان دنیا را به‌شکلی دیگر می‌بینند و همین باعث می‌شود که نقاشی‌هایشان بیشتر اوقات فرسنگ‌ها با واقعیت فاصله داشته باشد.

تام کورتیس (Tom Curtis)، پدری اهل لندن است که نقاشی کودکانش الهام‌بخش او برای ساختن مجموعه‌ای جذاب از تصاویر شدند. کورتیس نقاشی‌های بامزه‌ی کودکان را در فتوشاپ به واقعیت تبدیل می‌کند تا فیل‌هایی که روی سرشان خرطوم دارند و شترمرغ‌هایی که دندان درآورده‌اند، فرصت زندگی بیابند.

 امیدواریم از تماشای این شاتر نهایت لذت را برده باشید. برای دیدن تصاویر بیشتر به صفحه اینستاگرام تام کورتیس سر بزنید. دیدگاه شما در مورد تصاویر چیست؟ آیا تاکنون سعی کرده‌اید نقاشی‌های کودکانه را به واقعیت تبدیل کنید؟

منبع: خبرآنلاین

tags # کودک سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • کتاب‌های این روزها باب میل کودکان است؟
  • ۴۰ درصد شرکت‌های خلاق مرتبط به کودک و نوجوان است
  • باید و نبایدهای کتاب دینی برای بچه‌های امروز
  •  تلاش برای شاد کردن کودکان غزه
  • افزایش ظرفیت تولید کاغذ تحریر/ ناشران و مخاطبان کودک و نوجوان حمایت می‌شوند
  • اختلال اوتیسم؛ نشانه‌ها، علل و راه‌های درمان آن
  • (تصاویر) اگر نقاشی کودکان واقعیت داشت جهان چه شکلی می‌شد؟
  • کتاب «خانه زیر آب و جوجه لاک پشت ها» منتشر شد
  • گزارش سازمان‌های بین‌المللی از وضعیت غم‌انگیز کودکان غزه
  • درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه