Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@10:22:02 GMT

جام جهانی ۲۰۱۸ را با ریحون پیش‌بینی کنید

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۳۵۷۶۳

جام جهانی ۲۰۱۸ را با ریحون پیش‌بینی کنید

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، با پیش بینی درست نتیجه هر بازی، شانس برنده شدن جایزه‌های بسیار جذابی همچون اعتبارهای ۱۲۰ هزار تومانی ریحون و پلی‌استیشن ۴ را خواهید داشت.

مثل بسیاری از خدمات آنلاین، سفارش آنلاین غذا یکی از قابلیت‌های خوبی است که فناوری در سال‌های اخیر فراهم کرده است؛ درخواست غذا بدون دردسر و بدون نیاز به گشتن دنبال منوی رستوران‌ها و نگه‌داشتن انواع منوهای کاغذی که به‌مرور زمان فرسوده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چه چیزی بهتر از منوهای آنلاینی که همیشه به‌روز می‌شوند و علاوه بر نمایش فهرست غذاهای هر رستوران، منوی رستوران‌هایی را که از وجودشان خبر ندارید را هم برای شما نمایش می‌دهند؟ با ریحون بدون اینکه از وجود رستوران‌های محدوده‌ خبر داشته باشید، برای سفارش غذا به آن‌ها دسترسی دارید.

پش بینی کنید؛ برنده شوید؛ با کلی غذاهای خوشمزه، این یک بازی برد برد است!

علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه می‌توانند از لینک زیر استفاده کنند.

پیش بینی نتایج جام جهانی

جام جهانی، بزرگ‌ترین رویداد ورزشی در جهان است. سامانه سفارش آنلاین غذای ریحون به همین مناسبت برنامه‌های ویژه‌ای برای کاربران خود در نظر گرفته است.

علاقه‌مندان در طول برگزاری مسابقات جام جهانی، می‌توانند به صفحه‌ی ویژه‌ی جام جهانی ریحون سر بزنند و نتیجه هر بازی را پیش بینی کنند؛ با پیش بینی درست نتیجه هر بازی، شانس برنده شدن جایزه‌های بسیار جذابی مثل اعتبارهای ۱۲۰هزارتومانی ریحون و پلی‌استیشن ۴ را خواهند داشت. همچنین با ثبت هر سفارش از ریحون، ۱ امتیاز گرفته و شانس برنده شدن پلی‌استیشن ۴ به همراه بازی FIFA و جایزه بزرگ ریحون یعنی یک دستگاه خودرو را  خواهند داشت.

گفتنی است که در حال حاضر خدمات ریحون با بیش از ۳۵۰۰ رستوران در کلان شهرهای تهران، کرج، اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، رشت، اهواز و قزوین فعال است.

کد خبر 4323501

منبع: مهر

کلیدواژه: جام جهانی 2018 روسیه سفارش آنلاین مواد غذایی بانک صادرات بانک شهر شرکت نگین خودرو واردات خودرو خودروسازان عید سعید فطر صنعت خودروسازی بانک پاسارگاد فطریه افق کوروش نوستالژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۳۵۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور دانشجویان، دومین نشست مدیران امور دانشجویی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور ۱۹ الی ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور دکتر داداش‌پور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان، دکتر گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان، دکتر نعیمی معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان، دکتر دانشور مدیر کل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان برگزار می شود.

در این نشست که به میزبانی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری برگزار می‌شود حاضرین پس از ارائه تجارب موفق خود در حوزه دانشجویی به تبادل نظر در خصوص پیش‌نویس آیین‌نامه جامع اسکان در سراهای دانشجویی، پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی خواهند پرداخت.

در بخش دوم این نشست دو روزه شرکت کنندگان در کارگاه آموزشی تحلیل آسیب‌های روانی- اجتماعی دانشجویان که از سوی دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان برگزار خواهد شد؛ شرکت می کنند.

گفتنی است در پایان این نشست از مدیران دانشجویی شایسته مناطق با اهداء لوح تقدیر، تجلیل به عمل خواهد آمد.

کد خبر 6098219

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ (لالیگا اسپانیا - 6 می 2018) / فیلم
  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می‌شود
  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می شود
  • قیمت خودرو در بازار آزاد دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه
  • قیمت‌های جهانی مواد غذایی به کدام سو می‌رود؟
  • پیش‌بینی جالب درباره قیمت طلا در هفته آینده
  • پذیرایی «شایسته» از عادل فردوسی پور
  • سهم اقتصاد روسیه از اقتصاد جهانی به پایین‌ترین سطح می رسد
  • پلمب رستوران و تالار پذیرایی به علت تیراندازی عروسی در خرم‌آباد
  • پلمب رستوران و تالار پذیرایی در خرم‌آباد