Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس شورای شهر مشهد از آغاز عملیات احداث پایانه و پارکینگ بزرگ زیرسطحی آزادی مشهد خبر داد. ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷ استانها خراسان رضوی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، حمیدرضا موحدی‌زاده ظهر امروز در مراسم آغاز عملیات احداث پایانه و پارکینگ بزرگ زیرسطحی آزادی اظهار داشت: این پروژه از سوی مدیریت شهری و شورای پنجم مشهد در دستور کار و اولویت قرار گرفته و امیدواریم شاهد بهره برداری از آن باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس شورای شهر مشهد ادامه داد: یکی از مسائل مهم در حوزه شهری این است که به صورت توامان که مسئله مدیریت ترافیک شهری در دستور کار قرار می‌گیرد به همان نسبت مسئله مدیریت پارکینگ نیز لحاظ شود و پروژه پایانه و پارکینگ زیرسطحی آزادی در همین راستا است.

موحدی زاده افزود: براساس زمان بندی اعلام شده از سوی پیمانکار این پروژه باید در مدت زمان دو سال به اتمام برسد و شورای شهر بر روند اجرای آن نظارت لازم را خواهد شد تا در موعد مقرر بهره برداری از آن صورت بگیرد.

سیدوحید برکچی، معاون حمل و نقل شهردار مشهد نیز در این مراسم اظهار داشت: براساس آمارها روزانه 6 میلیون سفر درون شهری در مشهد ثبت می‌شود که بخشی از این سفرها با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی صورت می‌گیرد.

معاون حمل و نقل شهردار مشهد مقدس ادامه داد: از سوی دیگر با محدودیت معابر شهری در سطح شهر مشهد مواجه هستیم و البته تقاضا نیز روز به روز در حال افزایش است. علاوه بر این در هسته مرکزی شهر مشهد نیز براساس مطالعات صورت گرفته نیازمند 8 هزار و 100  جای پارک هستیم که در حال حاضر 2100 مورد آن موجود است.

برکچی خاطرنشان کرد: احداث پارکینگ در ضلع جنوبی بوستان ملت مشهد یک ضرورت است و با این اقدام و احداث پارکینگ طبقاتی تسهیلاتی برای تردد مردم در این نقطه از شهر ایجاد می‌شود و فضا برای پارک دوچرخه و موتورسیکلت نیز در طراحی این فضا تعبیه شده است.

انتهای پیام/ ز

R41347/P41362/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۳۸۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ پروژه بازآفرینی شهری در استان اصفهان در دست اجرا است

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاری قرآن با بیان اینکه حدود هفت درصد از بافت فرسوده کشور در استان اصفهان واقع شده است، اظهار داشت: سکونتگاه‌های غیررسمی این استان شامل ۶۴ محله در ۱۴ شهر می‌باشند که با مساحت یک هزار و ۵۲۹ هکتار بیش از ۱۱ هزار و ۹۰۰ نفر جمعیت دارند.

وی افزود: در حال حاضر تعداد ۱۲ پروژه فعال بازآفرینی شهری اعم از احداث مساجد، روکش آسفالت، احداث مدرسه، مرمت بناهای تاریخی، احداث سراهای محله و طرح‌های مطالعاتی در استان اصفهان با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در دست اجرا قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص بخشی از اقداماتی که در راستای بازآفرینی شهری این استان طی سال‌های ۱۴۰۰ لغایت ۱۴۰۲ انجام شد، اضافه کرد: پرداخت تخفیف صدور پروانه در بافت‌های فرسوده شهری بالغ بر ۳۹۷ میلیارد ریال در ۳۹ شهر استان انجام شده است.

وی ادامه داد: تعریف پروژه‌ای عمرانی نوسازی و ساماندهی بافت، از محل پرداخت تخفیف عوارض بافت فرسوده با مشارکت شهرداری‌ها با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۱۹۱ میلیارد ریال از دیگر اقدامات در این بازه زمانی بوده است.

قاری قرآن با اشاره به پرداخت بالغ بر چهار هزار و یکصد میلیارد ریال تسهیلات نوسازی مسکن در بافت فرسوده، گفت: در سال‌های ۱۴۰۰ لغایت ۱۴۰۲ تعداد بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ واحد جهت تسهیلات بافت فرسوده به بانک معرفی شدند که از این تعداد، متقاضیان برای افزون بر یک هزار و ۳۰۰ واحد تسهیلات دریافت کرده اند.

وی تهیه طرح‌های توانمند سازی سکونتگاه‌های غیر رسمی استان به تعداد پنج طرح در شهرهای اصفهان-کاشان- نجف آباد-شهرضا-خمینی شهر، اجرای ۵۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۷۳ میلیارد ریال و تخصیص حدود ۴۰۲ میلیارد ریال اعتبار قیر برای آسفالت با اولویت معابر خاکی بافت‌های ناکارآمد در سطح استان را از دیگر اقدامات صورت گرفته بیان کرد.

کد خبر 6095282

دیگر خبرها

  • مسیرگشایی در بافت فرسوده خوی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیاردتومان
  • احداث ۲۰ پروژه جدید در جنوب تهران/ ساخت پارکینگ زیرسطحی در محله جوادیه
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • تعدادی از اتوبوس‌های حمل و نقل عمومی به دلیل نبود راننده پایه یک در پارکینگ‌ها مانده است
  • ۱۲ پروژه بازآفرینی شهری در استان اصفهان در دست اجرا است
  • سرقت ۱۵ هزار دلار توسط سرایدار خانه
  • آماده‌سازی ۲۵ پارکینگ در اطراف بازار اصفهان برای پارک موتورسیکلت‌ها + لیست پارکینگ‌ها
  • ایجاد منطقه آزاد مغان راپیگیری می‌کنم/کشاورزی شاه‌کلید توسعه مغان
  • میزبانی پایانه‌های مسافربری مشهد از ۲۰ میلیون زائر امام رضا(ع)
  • فرماندار: طرح تأمین پارکینگ اطراف حرم مطهر رضوی را تحویل دولت داده‌ایم