Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، پس از موفقیت «فیلشاه» در گیشه سینماهای ایران، پوستر انیمیشن جدید گروه «هنرپویا» با نام انگلیسی «Extinction» در حاشیه جشنواره انسی (Annecy) فرانسه رونمایی شد.

جدیدترین انیمیشن سینمایی «هنرپویا»، به گفته سازندگان این اثر دارای موضوعی محیط زیستی است و داستان آن در فضای ایران امروز رقم می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حامد جعفری، رئیس هیئت مدیره گروه‌ «هنرپویا» و تهیه‌کننده «فیلشاه» به عنوان نماینده این کمپانی در جشنواره انسی فرانسه و بازار فیلم آن (Mifa) حضور داشت. جشنواره بین المللی انیمیشن «انسی» فرانسه، از معتبرترین جشنواره ها در عرصه سینمای انیمیشن در سطح بین‌المللی است که پنجاه و هشتمین دوره آن امسال از ۱۱ تا ۱۶ ژوئن برگزار شد.

گروه «هنرپویا» اولین کنسرسیوم فرهنگی هنری شکل گرفته در بخش خصوصی کشور است که توسط موسسات فرهنگی هنری هفت‌سنگ و سلوک افلاکیان با شعار «فرزندانتان را آسوده خاطر به سینما بیاورید» پایه گذاری شده است.

این گروه تاکنون انیمیشن‌های سینمایی «شاهزاده روم» و «فیلشاه» را به عنوان پرمخاطب ترین و پرفروش ترین انیمیشن های تاریخ سینمای ایران، تولید و عرضه کرده است.

براساس این خبر، با استقبال خوب مخاطبان، «فیلشاه» تاکنون نزدیک به ۸ میلیارد تومان در گیشه سینماها فروش داشته و اکران آن همچنان در سینماهای سراسر کشور ادامه دارد.

502

پوستر انیمیشن جشنواره فیلشاه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پوستر انیمیشن جشنواره فیلشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۳۹۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه ۹ جلدی بن‌مایه‌های فلسفه دین رونمایی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، به همت گروه فلسفه خانه اندیشمندان علوم انسانی و انتشارات سروش، جلسه رونمایی و گفتگو پیرامون مجموعه ۹ جلدی بن‌مایه‌های فلسفه دین برگزار می‌شود.

سخنرانان این جلسه عبارتند از سید حسن حسینی، استاد گروه فلسفه علم دانشگاه صنعتی شریف، مسعود طوسی عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی و علیرضا رحیمی مدیرعامل انتشارات سروش.

همچنین در این جلسه، گروه مترجمان این مجموعه ۹ جلدی زهرا زرگر، صبا فریدونی، جواد درویش، نیما نریمانی، محمد ابراهیم مقصودی و طه عبداللهی حضور دارند.

جلسه رونمایی و گفتگو پیرامون مجموعه ۹ جلدی بن‌مایه‌های فلسفه دین روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه ساعت ۱۷ در سالن حافظ خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می‌شود.

حضور برای عموم علاقمندان در این جلسه آزاد و رایگان است.

کد خبر 6090444

دیگر خبرها

  • جشنواره ملی تقدیر از کارگران نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه
  • شکلات های مخصوص المپیک تولید شد + نحوه تولید | ویدئو
  • بازداشت بازیگر سرشناس فرانسوی به اتهام تجاوز جنسی
  • بازداشت «ژرار دوپاردیو» به اتهام تجاوز جنسی
  • امیر جدیدی بازیگر فیلم فرانسوی شد
  • عکس| یک استقلالی روی پوستر تراکتوری‌ها
  • صادرات دفاعی فرانسه به اسرائیل به کم‌ترین حد رسید
  • کاهش صادرات تسلیحات تدافعی فرانسه به رژیم صهیونیستی
  • مجموعه ۹ جلدی بن‌مایه‌های فلسفه دین رونمایی می‌شود
  • گروه موسیقی آهوی دشت شهربابک در بندر عباس به روی صحنه رفت