Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام ابوالقاسم صادقی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان داراب امروز، 28 خردادماه با یادآوری آموزه‌های دین اسلام در رابطه با بنیان خانواده گفت: طبق آموزه‌های دین مبین اسلام همدلی و حفظ احترام متقابل اساس تحکیم بنیان خانواده است.
وی اضافه کرد: در قرآن كریم توصیه‌های مکرری به تقوا و ایمان و فضیلت‌گرایی اعضای خانواده در تشکیل کانون مقدس خانواده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صادقی با بیان اینکه وجود عشق و محبت و آشنایی به حقوق و وظایف خود از دیگر عوامل تحکیم بنیان خانواده است، گفت: زوج جوانی که با هم پیمان زناشویی می‏ بند‌ند‌، معمولاً علاقه د‌رونی و عشق‏‎ ‎پاکی به یکد‌یگرد‌ارند‌، اما آنچه د‌ر اسلام تاکید‌ شد‌ه که بنیان خانواد‌ه را‏‎ ‎تقویت می‏کند‌ و محبت و الفت را میان زوج جوان افزایش می‏ د‌هد‌، اظهارو ابراز آن است.
سرپرست تبلیغات اسلامی داراب یادآور شد: هد‌یه د‌اد‌ن نوعی‎ ‎احترام به طرف مقابل محسوب می‏شود‌ و انسانی که هد‌یه را می‏‌گیرد‌ بی‏ اختیار و از روی‎ ‎فطرت خد‌اد‌ادی خویش، مهر و محبت هد‌یه د‌هند‌ه را د‌ر د‌ل خود‌ جای می‌‏د‌هد‌.
وی با اشاره به اینکه خانواده همیشه و همه جا و در بین تمامی جوامع بشری به‌عنوان اساسی‌ترین نهاد اجتماعی زیربنای جوامع و منشأ فرهنگ‌ها، تمدّن‌ها و تاریخ بشر بوده است، افزود: پرداختن به این بنای مقدّس بنیادین و حمایت و هدایت آن به جایگاه واقعی و متعالی‌ خود، همواره سبب اصلاح خانواده بزرگ انسانی و غفلت از آن موجب دور شدن بشر از حیات حقیقی و سقوط به ورطه هلاکت و ضلالت بوده است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي داراب احترام متقابل بنيان خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۴۱۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلب میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ | واکنش فوری و متقابل ؛ ایران مسابقات را تحریم کرد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا بعد از بحث و بررسی بر سر تصمیم ناعادلانه کنفدراسیون آسیا و سلب میزبانی از ایران، رای‌گیری برای اعزام‌شدم یا نشدن تیم ملی ایران به مسابقات آسیایی ازبکستان صورت گرفت که در نهایت با رای اکثریت اعضای کمیته فنی مقرر شد تیم ملی ایران (نایب‌قهرمان سال ۲۰۲۳ آسیا) به نشانه اعتراض در مسابقات آسیایی ازبکستان شرکت نکند.
تمامی اعضا تاکید کردند فدراسیون ایران مسابقات آسیایی ازبکستان را تحریم کرده و در نامه‌ای به فدراسیون جهانی اعتراضش را بابت این اتفاق و دلسردی حدود ۳۰۰ ورزشکار ایرانی که قرار بود در این رویداد شرکت کنند، اعلام کند.

کد خبر 848551 برچسب‌ها مسابقه ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • اشتغال‌زایی جوامع محلی با فرآوری محصولات بلوط
  • سلب میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ | واکنش فوری و متقابل ؛ ایران مسابقات را تحریم کرد
  • روز عشق ۱۴۰۳ + تاریخچه و پوستر Global Love Day
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • دنیا در برابر عملیات وعده صادق کم آورد
  • حاجی‌صادقی: دنیا در برابر عملیات وعده صادق کم آورد
  • نگاه اسلام به جامعه کارگری همراه با رأفت و احترام است
  • نگاه دیدن اسلام به جامعه کارگری، نگاه رأفت همراه با احترام است
  • به احترام «معلم» برپا ...
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی از حقوق متقابل کارگر و کارفرما