Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ علیرضا معرفت سرپرست قائم‌مقام مدیرعامل بانک سامان در گفت‌وگو با «سامان رسانه» درباره مصوبات این جلسه گفت: با تصویب کارگروه، مدیریت پشتیبانی بانک مکلف شد از این پس، کالاهای مصرفی و عمومی موردنیاز امور جاری بانک که در داخل کشور تولید می شوند را از برندهای معتبر ایرانی خریداری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
سرپرست قائم‌مقام مدیرعامل بانک سامان با اشاره به ضرورت بسترسازی بانکها برای تسهیل خرید کالاهای ایرانی توسط مردم و ایجاد رونق در کسب و کارهای داخلی، اظهار داشت: یکی از مصوبات اولین جلسه کارگروه #حمایت_از_کالای_ایرانی بانک سامان موظف شدن مدیریت اعتبارات خرد و متوسط به مذاکره با شرکت های تولید کننده کالاهای ایرانی و ایجاد زمینه لازم برای اعطای تسهیلات به خریداران کالاهای ایرانی است.
 
وی خاطرنشان کرد: مدیریت بانکداری شرکتی بانک سامان نیز در راستای زمینه سازی برای توسعه تولید در داخل موظف شد الگوها و خدمات و برنامه‌های جدیدی برای تامین مالی به منظور ایجاد یا توسعه واحدهای صنعتی تولیدکننده کالای ایرانی ارایه دهد.
 
معرفت افزود: در این جلسه مقرر شد جلسات کارگروه هر دو هفته یک‌بار تشکیل شود تا گزارش‌ها و اقدامات واحدهای مختلف بانک در راستای حمایت از کالای ایرانی مورد بررسی قرار گیرد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ایران اکونومیست کارگروه کالای ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۴۱۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنترل جمعیت حیوانات بلا صاحب در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، اولین جلسه کارگروه کنترل جمعیت حیوانات بلاصاحب به ریاست معاون امور عمرانی فرماندار در سالن جلسات شهید سلیمانی فرمانداری ارومیه برگزار شد.

در این جلسه حاجیلاری با اشاره به اهمیت موضوع و ضرورت کنترل جمعیت حیوانات گفت: باید تعامل و همکاری بین ادارات عضو کارگروه و سازمان های مردم نهاد فعال در این حوزه بیشتر از همیشه باشد.

وی در ادامه به کمبود دارو اشاره کرد و گفت: مهمترین مشکل این حوزه کمبود داروی بیهوشی کتامین می باشد.

معاون عمرانی گفت: باید شبکه دامپزشکی شهرستان مساعدت و همکاری لازم رو در این خصوص انجام دهد.

و در  پایان این جلسه تصمیماتی در خصوص کنترول جمعیت حیوانات بلاصاحب در سال جاری اتخاذ شد.

 

دیگر خبرها

  • آیین پاسداشت تولید ۳۰ اثر نمایشی با محوریت جوانی جمعیت برگزار شد
  • رویداد ملی عطر و رایحه ایرانی در کاشان برگزار می‌شود
  • معامله نخستین گواهی سپرده سکه صادره خزانه بورس کالا
  • نخستین کنگره ملی ایران‌شناسی برگزار می‌شود
  • رویداد ملی بازی آرا، کمک به صنعت تولید بازی در کشور
  • این دو کالای اساسی مشمول ارز ترجیجی شد
  • ۲ کالای اساسی برنج و روغن مشمول ارز ترجیجی شد
  • کنترل جمعیت حیوانات بلا صاحب در ارومیه
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • نخستین کنگره ملی ایران شناسی برگزار می‌شود