Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-29@21:12:42 GMT

اصلاح‌طلبان افراطی از مردم عذرخواهی کنند

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۴۱۷۵۶

اصلاح‌طلبان افراطی از مردم عذرخواهی کنند

به گزارش پارس نیوز، 

کانون دانشگاهیان اعلام کرد: سزاوار بود این ۱۰۰ نفر اصلاح طلب افراطی داخلی و فراری خارجی به جای سوء استفاده از آزادی و تقلا برای مشوش‌کردن اذهان عمومی نامه‌ای خطاب به مردم می‌نوشتند و اعتذار و طلب بخشش می‌کردند.

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی طی بیانیه‌ای درباره نامه تعدادی از اصلاح‌‌طلبان و درخواست مذاکره مستقیم با امریکا اعلام کرد: سزاواربود این 100 نفراصلاح طلب افراطی داخلی و فراری خارجی و دیگر سیاسون مخالف نظام اسلامی،که اغلب امضایشان پای حمایت از آقای روحانی در دوره تبلیغات ریاست جمهوری است به جای سوء استفاده از آزادی و تقلا برای مشوش کردن اذهان عمومی نامه ای خطاب به مردم می نوشتند و اعتذار و طلب بخشش می کردند بخاطر وعده‌های دروغین و راه اندازی فضای رعب وجنگ روانی علیه رقیب که برای فریب افکارعمومی صورت گرفت و از رئیس جمهور مورد حمایت نیز چنین امرمعقولی را درخواست می کردند؛ نه اینکه طلبکارانه واردعرصه شوند و بادادن آدرس غلط باب خیانت جدیدی را باز کنند!

متن این نامه به شرح زیر است:

« در ایامی که طشت رسوایی اعتماد به آمریکا و مذاکره باکدخدا از بام خوش خیالی‌ها بر زمین واقعیت‌ها افتاده، و ترامپ ماسک لبخند‌ و تزویر را از چهره کریه آمریکا کنار زده و مشت فولادین را از دستکش مخملین بیرون آورده است عده ای بریده از تاریخ و هویت ایرانی عَلَم مذاکره بی قید و شرط با دولت مستکبر و رئیس جمهور جنایتکار آن را برافراشته اند!!! درحالیکه ازشروط 12گانه وزیرامور خارجه آمریکا و خط و نشان کشیدنها و شرط‌های هسته‌ای، موشکی و منطقه‌ای ترامپ که پیشاپیش مطرح کرده مطلع هستند و می دانند پذیرش حتی بعضی از آنها هم دریک بده بستان سیاسی به معنای استحاله نظام اسلامی، صرف نظرکردن مردم از جمهوریت و اسلامیت سیستم حکومتی و زیرپا گذاردن اصول قانون اساسی و اندیشه ناب امام خمینی(ره) است!

فهم منطق رفتاری این افراد دشوار و یا بس تعجب آور است زیرا اگر دغدغه مطرح شده در این نامه یعنی نگرانی از وضعیت کشور را حمل بر صحت نماییم با کمال تاسف و شرمندگی باید در شرایط سلامت دستگاه عقلانی این جماعت شک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مذاکره با چه کسی، با چه آورده و چه هزینه ای؟؟

ذوق و شوق شتابزده و کودکانه‌ای که از دیدار رهبر کره شمالی با ترامپ در این نامه موج می زند آنچنان ساده لوحانه و حماقت آمیز است که با همه سوابق ناصواب این جماعت ناهمگون، درحالت خوش بینانه اعلام جعل و یا هر عنوان دیگر در تکذیب این درخواست خفت بار و ضدمصالح و امنیت ملی مورد توقع است.

به جای سوء استفاده از آزادی و تقلا برای مشوش نمودن اذهان عمومی سزاواربود این 100 نفراصلاح طلب افراطی داخلی و فراری خارجی و دیگر سیاسون مخالف نظام اسلامی،که اغلب امضایشان پای حمایت از آقای روحانی در دوره تبلیغات ریاست جمهوری است و دولت ایشان ایام طولانی از وقت کشور را صرف مذاکره و تغزل با کدخدا وهم پیمانانش نمود و شد آنچه شد، هم غربیها دهن کجی کردند و به تعهداتشان پشیزی ارزش قائل نشدند و هم با این رویکرد اوضاع اقتصادی روزبه روزبدتر شد؛ نامه ای خطاب به مردم می نوشتند و اعتذار و طلب بخشش می کردند بخاطر وعده‌های دروغین و راه اندازی فضای رعب وجنگ روانی علیه رقیب که برای فریب افکارعمومی صورت گرفت و از رئیس جمهور مورد حمایت نیز چنین امرمعقولی را درخواست می کردند؛ نه اینکه طلبکارانه واردعرصه شوند و بادادن آدرس غلط باب خیانت جدیدی را باز کنند!

تاریخ این مرز و بوم پر است از خطاها و خیانتهای نابخشودنی شبه روشنفکران واداده و بیماری که عزت و آبروی کشور را به ثمن‌ بخس به پای بیگانگان ریخته‌اند و با ذلت و خواری به درگاهشان دریوزگی کرده اند و همواره دست از پا درازتر و با دستاورد تقریبا هیچ برای ملت برگشته‌اند.

این نامه و نویسندگان آن نیز به همان اسلاف ناصالح خواهند پیوست و تاریخ کشورمان شرح غمناک ذلیلان امروز را به آیندگان روایت خواهد کرد.

ملت ایران امروز سرافرازو سربلند، با انسجام و اقتدار جریان فرامرزی مقاومت بر ضد استکبار جهانی را حمایت و راهبری می کند و وعده الهی پیروزی حق برباطل راباورداردوبه این جمله امام عظیم الشأن ایمان دارد که به زودی پوز آمریکا و اذنابش را به خاک خواهد مالید.

ألا إنّ وَعدَاللهِ حقٌ‌و‌لکنّ أکثَرَهُم لایعلمون.»

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ایران اسلامی ریاست جمهوری رئیس جمهور رسوایی زمین ماسک دولت قانون اساسی کره شمالی امنیت ملی تبلیغات استکبار جهانی خاک امنیت ملی ایران اسلامی دولت رئیس جمهور کره شمالی پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۴۱۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست مهم وزیر اقتصاد از وزیر راه و شهرسازی/ خودرو‌هایی که سهمیه بنزین آن‌ها قطع خواهد شد؛ کدامند؟

به گزارش تابناک اقتصادی؛ بر اساس نامه‌ای به تاریخ سوم اردیبهشت ماه (یک هفته قبل)، خاندوزی وزیر اقتصاد از بذرپاش وزیر راه و شهرسازی خواسته است تا سهمیه سوخت خودرو‌های بنزینی و موتورسیکلت‌های فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث، قطع شود. این در حالی است که در یک ماهه ابتدایی سال نیز ۲۳ هزار کارت سوخت تاکسی در تهران به دلیل نداشتن بیمه شخص ثالث باطل شده است.

متن نامه وزیر اقتصاد و به وزیر راه به شرح زیر است:

"ضمن تشکر و قدردانی از تلاش مستمر همکاران آن وزارتخانه شاغل در ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت در اجرایی نمودن مفاد ماده ۴۸ قانون بیمه اجباری خسارات واردشده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه و غیرفعال نمودن کارت سوخت خودرو‌های گازسوز فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث در فاز اول اجرای ماده قانونی یادشده، با توجه به نتایج مثبت حاصله از اجرای این ماده قانونی که منجر به افزایش پوشش بیمه‌ای وسایل نقلیه و همچنین صرفه‌جویی در مصرف روزانه میلیون‌ها لیتر نفت و گاز شده است خواهشمند است دستور فرمایید در گام بعدی اجرای طرح، عدم‌تخصیص سهمیه سوخت به خودرو‌های بنزینی و موتورسیکلت‌های فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث با جدیت و قوت بیشتری در دستور کار قرار گیرد تا در آینده شاهد تداوم اثرات مثبت اجرای این ماده قانونی باشیم.

در پایان خاطرنشان می‌سازد همکاران این وزارت در بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران آماده هرگونه همکاری و مساعدت می‌باشند تا این مرحله از اجرای قانون نیز با شایستگی عملیاتی گردد."

همان طور که در متن نامه مذکور اشاره شده است، بر اساس ماده ۴۸ قانون بیمه شخص ثالث، صدور کارت و سهمیه سوخت وسایل نقلیه بدون بیمه‌نامه شخص ثالث، ممنوع است. برهمین اساس نیز تا کنون مقدمات حذف کارت سوخت تاکسی‌ها و خودرو‌های گازسوز انجام شده است.

علی استادهاشمی رئیس کل بیمه مرکزی نیز روز گذشته در گفتگویی در این باره اظهار داشت: "۲۳ هزار کارت سوخت تاکسی ماه گذشته در تهران به دلیل نداشتن بیمه شخص ثالث باطل شد؛ لذا طبق قانون بناست خودرو‌های فاقد بیمه شخص ثالث کارت سوختشان متوقف شود."

مهرماه سال گذشته نیز معاون صنایع و انرژی ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت کشور در گفتگو با رادیو اقتصاد تاکید کرده بود: تا بحال ۴۰ هزار خودرو نفت گاز سوز فاقد بیمه شناسایی شد که طبق فرایندی در یکماهه اول به دارندگان خودرو‌های فاقد بیمه شخص ثالث، بهنگام سوختگیری پیغام "هشدار بیمه" ارسال می‌شود که همزمان سازمان راهداری، حمل و نقل جاده‌ای و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور نیز پیامک‌هایی به این گروه ارسال می‌کنند. این مقام مسئول اظهار داشت: اگر دارندگان وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث اقدام به تمدید بیمه نامه خود در یکماه نکنند، وارد لیست خاکستری شده و به هنگام سوختگیری در ماه دوم پیغام" خطا بیمه" را دریافت خواهند کرد که به منزله غیرفعال شدن کارت سوخت شان است.

 

دیگر خبرها

  • درخواست مهم وزیر اقتصاد از وزیر راه و شهرسازی/ خودرو‌هایی که سهمیه بنزین آن‌ها قطع خواهد شد؛ کدامند؟
  • خیز اصلاح طلبان رادیکال به سوی خیابان به بهانه طرح نور/ روزنامه آرمان ملی: مسئله مذاکره با آمریکا و حجاب باید حل شود!
  • عذرخواهی ناشر هندی بابت توهین‌ به امام (ره)
  • عذرخواهی رسمی روبن آموریم به خاطر سفر به لندن و مذاکره با وست هم
  • انتقاد تند جهره شاخص اصلاح‌طلبان از سوپر افراطی حزب‌اللهی دیروز!
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • بنر هواداران افراطی یوونتوس: آقای الگری، باید در تیم ما بمانی!
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!