Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی خبری الاتحاد پرس یمن، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن از تلاش‌های آمریکا و انگلیس برای جذب مزدوران جدید برای جنگ در الحدیده خبر داد و نوشت این دو کشور همه توان خود را به کار گرفته‌اند تا الحدیده را اشغال کنند اما ناکام مانده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حزام الاسد در مطلبی نوشت: ­این روز‌ها نیرو‌های متجاوز در ساحل غربی به ویژه دولت آمریکا که همه توان نظامی و سیاسی خود را در نبرد‌های ساحل غربی به کار گرفته است با وضع بغرنجی روبرو شده اند. آن‌ها وارد نبردی شده اند که نتایج آن بر سراب به دست آوردن برخی موفقیت‌ها بنا شده است. دولت آمریکا نبرد‌های ساحل غربی را دو ماه پیش کلید زد زمانی که کنگره، مشارکت آمریکا را در جنگ یمن تأیید و تصویب کرد و سپس سخنگوی وزارت دفاع آمریکا از مشارکت نیرو‌های آمریکایی در جنگ یمن با چندین یگان نظامی ویژه سخن گفت.

انگلیس نیز همین وضع را دارد که در نبرد ساحل غربی، خودش و با طرح رؤیایی اش برای تسلط بر سواحل یمن به میدان آمده است. امارات از ابتدای تجاوز برای تحقق این هدف تلاش کرده است. فرانسه نیز همین وضع را دارد. امروز پس از بر باد رفتن رؤیا‌ها و آروز‌های استعمارگران که هدف آن‌ها اشغال شهر الحدیده و کنترل بر ساحل غربی است آمریکایی‌ها در سایه ناتوانی و سردرگمی شدید به دنبال جبران کمبود مزدوران و در پی جذب مزدورانی جدید از عناصر القاعده هستند که در اصل ساخته و پرداخته آمریکایی هاست.

همچنین انگلیس نیز از طریق امارات در مناطق جنوبی به دنبال عناصر سلفی تندروست تا کمبود شدید نیروهایشان را جبران کنند چرا که شمار زیادی از آنان به هلاکت رسیدند. انگلیس با وجود شکست‌های اطلاعاتی گذشته در اجرای طرح فتنه طائفه‌ای در یمن به مزدوران بسیار اطمینان دارد.

الاسد افزود چشم انداز آینده یمن به عنوان یک کشور مستقل و محوری که امروز ملتش در قالب ارتش و کمیته‌های مردمی در همه جبهه‌ها اوضاع را در کنترل دارند، روشن است. متجاوزان حتی تصورش را نمی‌کردند که حماقت آنان در ساحل غربی این نتیجه را داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یمن آمریکا انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۴۳۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف جاسوس ها درباره اطلاعاتی که به «گروه ۴۰۰» داده‌اند | افشای جزئیات شکست جاسوسی آمریکا و انگلیس

به گزارش همشهری‌آنلاین، یک منبع امنیتی یمنی در گفت‌وگو با خبرگزاری سبأ اعلام کرد: جاسوسانی که دستگیر شدند، اعتراف کردند که عملیاتی برای رصد پایگاه‌های شلیک موشک و پهپاد و همچنین پایگاه‌های قایق‌های جنگی نیروهای مسلح یمن انجام داده و اطلاعات را به مسئولان بالا دستی خود که به «گروه ۴۰۰» معروف است، داده‌اند تا جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی آن‌ها را هدف قرار دهند.

این منبع تاکید کرد: بر اساس اعترافات، از جمله ماموریت‌های این جاسوسان، انجام عملیات جنایتکارانه و تخریبی و سوزاندن و واژگون کردن تجهیزات وابسته به نیروهای مسلح و نیروهای امنیتی یمن بود.

منبع امنیتی یمنی اضافه کرد: از دیگر ماموریت‌های این جاسوسان، آمادگی برای انجام عملیات ترور با سلاح کمری و بدون صدا و همچنین مواد منفجره و هدف از آن، ایجاد شکاف میان نیروهای مسلح یمن و ممانعت از مقابله با تجاوزهای آمریکایی-انگلیسی-صهیونیستی است.

وی گفت که این جاسوسان برای انجام عملیات در راستای منافع آمریکا و رژیم اسرائیل به کار گرفته شده‌اند.

به گزارش ایرنا، منابع یمنی یکشنبه شب از شکست عملیات جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی در این کشور خبر دادند.

یک منبع امنیتی یمنی گزارش داده بود که نهادهای اطلاعاتی این کشور توانستند عملیات جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی را ناکام بگذارند.

این در حالی است که ارتش یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی آمریکایی و انگلیسی و صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را متوقف نکند، کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را دریای سرخ هدف قرار دهند.

کد خبر 849671 منبع: ایرنا برچسب‌ها انگلیس جاسوسی خبر ویژه ایالات متحده آمریکا یمن

دیگر خبرها

  • اعتراف جاسوس ها درباره اطلاعاتی که به «گروه ۴۰۰» داده‌اند | افشای جزئیات شکست جاسوسی آمریکا و انگلیس
  • تجمع ضد آمریکا و انگلیس در بورکینافاسو
  • ۳۰ تفنگدار دریایی آمریکا زخمی شدند | ماهیت این حادثه فاش نشده است
  • سانحه برای هواناوهای ارتش آمریکا و جراحت ۳۰ ملوان و تفنگدار دریایی
  • انصارالله یمن پیشنهاد میزبانی صنعا از دفتر سیاسی حماس را داد
  • حمایت مجلس یمن از تشدید مبارزات علیه رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس
  • روزی که شوروی پشت مزدوران را در ایران خالی کرد / پاسخ بختیار به ادعای رضا پهلوی / تصاویر رنگی آلمان‌ها از نبرد استالین گراد / گرامافونی که ایرانی‌ها ۱۲۰۰ سال پیش ساختند / آبادان در بیش از یک قرن پیش
  • تلاش ۴ ساعته نجاتگران هلال احمر برای یافتن مفقودی در دره انبی، روستای انبی ارومیه 
  • اذعان بورل به از دست رفتن قدرت آمریکا
  • مقام انصارالله: ایران حیثیت اسرائیل را از بین برد