Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-30@23:32:24 GMT

ریشه‌کنی بی‌سوادی همکاری دستگاه‌ها را می‌طلبد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۴۷۸۳۶

ریشه‌کنی بی‌سوادی همکاری دستگاه‌ها را می‌طلبد

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان: احمد پویافر ظهر امروز در جلسه شورای سوادآموزی اظهارداشت: دولت تدبیر و امید همه ظرفیت خود را به کار خواهد گرفت، تا معضل بی‌سوادی در کشور برطرف شده و این کار به نتیجه‌ مطلوبی برسد.

وی در ادامه تاکید کرد: همه مسؤولان باید برای تحقق این هدف بسیج شوند و تمام تلاش خود را در این زمینه به کار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار بندرعباس همچنین تصریح‌ کرد: دانش، هویت انسان است که باید آن‌را بیاموزد امیدواریم با همگرایی و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی بتوانیم اقدام مطلوبی در عرصه سوادآموزی و ریشه‌کنی بی‌سوادی انجام دهیم. 

پویافر بیان‌ داشت: وجود افراد بی‌سواد، زیبنده انقلاب اسلامی نیست و باید با همت مضاعف، تمام توان خود در راستای ریشه‌کنی معضل بی‌سوادی به‌کار گیریم.

وی، وظیفه تک تک اعضای شورای سوادآموزی را در جهت با سواد کردن افراد بی‌سواد باقیمانده مهم خواند و افزود: باید طرح ریشه‌کنی بی‌سوادی، دغدغه همه مسؤولان شهرستان باشد. 

فرماندار بندرعباس تصریح‌کرد: بخشداران، آمار دقیق از وضعیت بی‌سوادی در سطح بخش خود تهیه و در اختیار شورای سوادآموزی قرار دهند تا اقدامات لازم جهت با سوادکردن افراد بازمانده از تحصیل صورت گیرد.

پویافر بیان‌ داشت: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مشخصات افراد بی‌سوادی که در شرکت‌ها و کارگاه‌های سطح شهرستان مشغول به‌کار هستند را تهیه و ارائه دهد و آنان را جهت ادامه تحصیل تشویق و راهنمایی نماید.

وی در پایان با تاکید بر اهمیت فرهنگ‌سازی برای افزایش سوادآموزی گفت: همکاری و بکارگیری ظرفیت‌های اداری همه دستگاه‌های شهرستان در اجرای برنامه ریشه‌کنی بی‌سوادی لازم و ضروری است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۴۷۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، دبیر ستاد اقامه نماز استان گفت: دوره تخصصی نماز ویژه دبیران ستاد اقامه نماز در دستگاه‌های اجرایی با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.
حجت الاسلام کریمی هدف از برگزاری این دوره را بیان شیوه‌های دعوت به نماز در دستگاه‌های اجرایی و آموزش ابتدایی معارف نماز در دستگاه‌های اجرایی دانست.
وی گفت: امسال این دوره یک روزه با همکاری اساتید مرکز تخصصی نماز کشور برگزار شد.

دیگر خبرها

  • داوطلبان متقلب دستگاه‌های جاسوسی پیشرفته داشتند/احتمال محرومیت تا ۵ سال
  • کشف ۲۵ مورد تقلب در آزمون سراسری نوبت اول
  • کشف ۲۵ موردتقلب در آزمون سراسری نوبت اول
  • کشف ۲۵ مورد تقلب با دستگاه های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳
  • ۲۵ مورد تقلب با دستگاههای الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • صدور حکم انسداد کد ملی افراد در موارد خاص می‌تواند صورت گیرد
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی