Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز مهاباد، پژمان علی پور از همکاران واحد انیمیشن صدا و سیمای مرکز مهاباد در نخستین جشنواره بین المللی کارتون و کاریکاتور «پایان یک داعش» موفق به دریافت تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی شد.

این جشنواره به همت انجمن هنرهای تجسمی بنیاد روایت فتح در سه بخش پوستر با عنوان موضوع «پایان یک داعش»، کارتون «پایان یک داعش، حلب آزاد شد، موصل آزاد شد» و کاریکاتور «بنیامین نتانیاهو، دونالد ترامپ، آنگ سان سوچی، محمدبن سلمان» برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رویداد هنری که هنرمندانی از ۶۴ کشور شرکت داشتند، در مجموع دو هزار و ۱۲۰  اثر در هر سه بخش کارتون، کاریکاتور و پوستر از ۸۷۰ هنرمند به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که در نهایت ۲۵۱ اثر به نمایشگاه آثار منتخب راه یافتند.

در این جشنواره در بخشهای کارتون و کاریکاتور هر کدام به سه نفر تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی اهدا شد که جایزه نفر سوم بخش کارتون به پژمان علی پور همکار صدا و سیمای مرکز مهاباد تعلق گرفت.

پژمان علی پور، مسئول واحد انیمیشن صدا و سیمای مرکز مهاباد است و تاکنون موفقیت های زیادی را جشنواره های مختلف کسب کرده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مهاباد انیمیشن جشنواره تندیس هنرمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۴۸۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت داور خوزستانی در یک دوره بین‌المللی

ایسنا/خوزستان یک داور خوزستانی پس از یک دهه کاراته خوزستان را صاحب درجه داوری بین المللی کرد.

مسابقات کاراته آسیایی میانه در حال برگزاری است که در حاشیه آن دوره داوری آسیایی (بین المللی) نیز در حال برگزاری است. در جریان همین دوره حسین مقدم داور جوان خوزستانی موفق شد، درجه judge-B کاتا و judge-B کومیته را با نمره بالا کسب کند و دوره را با موفقیت پشت سر بگذارد.

به گزارش ایسنا، مقدم بدون هیچ حمایتی از سوی هیات کاراته استان و اداره کل ورزش استان خوزستان موفق به کسب این درجه داوری شد. این درجه پس از گذشت یک دهه برای خوزستان به ارمغان آمد.

مسابقات کاراته آسیا میانه نیز در شهر سمرقند تاشکند در حال برگزاری است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص
  • موفقیت داور خوزستانی در یک دوره بین‌المللی
  • جشنواره ملی روستایی ـ عشایری در ۸ روستا برگزار می‌شود
  • زنانی که در کن رئیس شدند
  • گرام سونس: فکر می‌کردم لیورپول قهرمان لیگ می‌شود اما پایان ناامید‌کننده‌ای رقم خورد
  • مریل استریپ نخل طلای افتخاری جشنواره کن را دریافت می‌کند
  • ۱۰ انیمیشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • ۱۰ انیمشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • جشنواره طنز و رسانه برگزیدگانش را شناخت
  • راهیابی فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ به جشنواره بین‌المللی رشد