Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن حیدری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 28 مورد از این تعداد مورد تایید قرار گرفته و 11 مورد نیز توسط هیات داوران رد شده است.
وی ادامه داد: 41 طرح نیز توسط هیات داوران و اساتید استانی در حال بررسی و ارزیابی است و نتیجه نهایی در اسرع وقت اعلام می شود.
وی اضافه کرد: پارک علم و فناوری آذربایجان غربی در سال گذشته چهار طرح را در سازمان جهانی ثبت اختراعات wipo به نام خود ثبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حیدری ادامه داد: دستگاه خشک کن میوه و سبزیجات با استفاده از روش مایکروویو، قلم پلاسما با کاربرد پزشکی، دستگاه بی خطر ساز زباله های عفونی بیمارستانی با استفاده از امواج مایکروویو و دستگاه تصفیه هوا با تکنولوژی پلاسمای سرد چهار اختراعی بودند که به ثبت بین المللی رسیده است.
وی اضافه کرد: قبل از سال 1395 مرجعیت استعلام فکری و ثبت اختراع در آذربایجان غربی وجود نداشت و مخترعان مجبور بودند برای ثبت اختراعات خود به استان های همجوار یا به تهران سفر کنند.
رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی ادامه داد: از سال 1395 مرجعیت استعلام فکری و ثبت اختراعات نیز به پارک علم و فناوری این استان واگذار شد که این امر کار مخترعان را تسهیل کرد.
حیدری اضافه کرد: این موارد اختراع در بخش های مختلف کشاورزی، مکانیک، آب و فاضلاب ، فناوری، شیمی، بیوشیمی، داروسازی، برق و الکترونیک بوده است.
وی ادامه داد: صاحبان اختراع می توانند با مراجعه به سایت مرکز مالکیت معنوی به نشانی http://iripo.ssaa.ir نسبت به ثبت اظهار نامه اختراع خود و دریافت شماره اظهار نامه و رمز شخصی خود اقدام کنند.
وی اضافه کرد: متقاضی پس از دریافت تاییدیه از کارشناس ثبت اختراع می تواند پارک علم و فناوری آذربایجان غربی را به عنوان مرجع دارای صلاحیت برای استعلام به مرکز مالکیت معنوی معرفی کرده و سایر مراحل را پی گیری کند.
به گزارش ایرنا پارک علم و فناوری آذربایجان غربی با هدف بسترسازی برای تولید ثروت از طریق علم و فناوری تاسیس شده است؛ این نهاد به عنوان یکی از ارکان مهم شکل گیری و توسعه اقتصاد دانش­ بنیان تلاش می­کند تا با استفاده از موقعیت ممتاز همجواری با سه کشور آسیایی و اروپایی و دارا بودن هفت مرز رسمی در سطح کشور به حمایت همه جانبه از شرکت­های مبتنی بر دانایی و خلاقیت و جذب سرمایه­ گذار بپردازد.
این پارک در تلاش است تا زمینه تجاری سازی و بازاریابی ایده های نوآورانه و فناورانه را فراهم کند و نقش کلیدی در یاری رساندن به حضور فعال این شرکت ها در سطوح ملی و بین المللی داشته باشد.
از سال 1396 تاکنون 12 رویداد شتاب استارت آپ ویکند با حمایت پارک علم و فناوری در آذربایجان غربی برگزار شده است و در مجموع 39 ایده منتخب در مراکز رشد مراحل نخست اجرایی را طی می کند.
8135/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 آب و فاضلاب آذربایجان غربی سبزیجات شیمی فناوری جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۱۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز

 شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی اعلام کرد: با توجه به اجرای عملیات جابجایی تاسیسات آبرسانی ۸۰۰ میلیمتری در محل احداث پل خلعت پوشان واقع در جاده باسمنج که به درخواست شهرداری کلانشهر تبریز برنامه ریزی شده آب شرب لوله کشی این شهرک از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۰ امروز قطع خواهد شد.

در این اطلاعیه از شهروندان ساکن در این شهرک درخواست شده است تا با صبر و شکیبایی این شرکت را در ارائه خدمات به مشترکان همراهی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • حمایت معاونت علمی از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری استان سمنان
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • راه‌اندازی پارک علم و فناوری در عراق با استفاده از ظرفیت‌های پارک فناوری تهران
  • انتصاب رییس و اعضای شورای علمی و فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی
  • نمایش تسلیحات غنیمتی روس ها در «پارک پیروزی» مسکو | ویدئو
  • اعضای شورای فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم منصوب شدند
  • پارک علم و فناوری تربیت‌مدرس هاب بین‌المللی تعاملات علمی با کشورهای دیگر
  • دستگیری عوامل نزاع در پارک «گوللر باغی»
  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد
  • بومی سازی کاتالیست‌هایی که در تولید بنزین استفاده می‌شود