Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس پلیس راهور استان اصفهان گفت: موتورسیکلت‌های توقیفی موجود در پارکینگ‌های نیروی انتظامی که دودزا بوده و یا از رده خارج شده‌اند به هیچ وجه شماره‌گذاری نمی‌شود.

سرهنگ رضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه در حال حاضر ۲۰ هزار موتورسیکلت توقیفی در پارکینگ‌های اصفهان وجود دارد، اظهار کرد: سال‌هاست که این آمار راکد مانده و مالکان این وسایل نقلیه کمتر تمایل به خارج کردن آنها از پارکینگ دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه قیمت پایین و همچنین فروش اقساطی موتورسیکلت از مهم‌ترین دلایل عدم تمایل افراد برای بازپس‌گیری موتورسیکلت‌های توقیفی است، افزود: در این راستا نیروی انتظامی طرح‌های تشویقی را به مناسبت‌های مختلف اجرایی می‌کند و بعضاً نیز مورد استقبال قرار می‌گیرد.

رییس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه هیچ موتورسیکلت دودزا و از رده خارج شده‌ای بار دیگر شماره گذاری نمی‌شود، اضافه کرد: تنها موتورسیکلت‌هایی که عمر مفید داشته و از لحاظ فنی نیز در سلامت هستند بار دیگر شماره‌گذاری می‌شود و سایر موتورسیکلت‌ها نیز اسقاط خواهد شد.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اصفهان پلیس راهور موتورسیکلت اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۲۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مسئول سابق: طراح ایرانی را تحویل نگرفتیم، رفت در هند 25 میلیون موتورسیکلت را گازسوز کرد

تین نیوز

سید علی حسینی رییس سابق ستاد حمل و نقل و سوخت: وقتی من در ستاد سوخت سمت داشتم، مدیر شرکتی به ما مراجعه کرد و گفت که طرحی داریم که تمام موتورسیکلت ها که آلایندگی بالایی دارند را در کمتر از یک ساعت گازسوز می کنیم و توضیح داد که باک این موتور را بر می داشتند و به جای آن یک مخزن گاز می گذاشتند و قسمت کاربراتور را هم گازسوز می کردند و برای سوخت گیری هم طرح های جالبی داشتند. نمونه هایی هم ساخته بود و آن را هم به مسئولان ذیربط ارائه داده بود اما  کسی آن را جدی نگرفته بود.

این فرد دو سال پیش در هند در نمایشگاهی محصول خود را عرضه کرد و در بازدیدی که وزیر صنعت هند از غرفه آنها داشت نظرش جلب شده و او را به دفتر خود دعوت کرده و تمامی مقدمات قرارداد با او را فراهم و در عرض چند روز با او قرارداد امضا کرده بودند. او تاکنون 25 میلیون موتورسیکلت را در هند گازسوز کرده اما در ایران در پیچ و خم موافقت مسئولان هنوز گرفتا است. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آماده‌سازی ۲۵ پارکینگ موتورسیکلت درمحدوده بازار اصفهان
  • رایزنی وزیرخارجه استونی درباره کشتی توقیفی در ایران
  • ۴ حالتی که حمل خودروهای توقیفی با جرثقیل را الزامی می‌ کند
  • خودروهای توقیفی تعیین تکلیف شود
  • آماده‌سازی ۲۵ پارکینگ در اطراف بازار اصفهان برای پارک موتورسیکلت‌ها + لیست پارکینگ‌ها
  • یک مسئول سابق: طراح ایرانی را تحویل نگرفتیم، رفت در هند 25 میلیون موتورسیکلت را گازسوز کرد
  • نگهداری تَک پلاک جرم محسوب می‌شود/اعمال قانون و اعزام به پارکینگ
  • دستگیری عامل ضرب و شتم یک موتورسوار در رفسنجان 
  • لزوم توجه جدی دادستان‌ها به عملکرد حوزه‌های تحت امر/ اهمیت رسیدگی سریع توأم با دقت به پرونده‌ها
  • حمل خطرناک کمد با موتورسیکلت (فیلم)