Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

محمد تقی حسینی سفیر کشورمان در مکزیک با انتشار عکسی در کانال تلگرامی خود در این باره نوشت: تنفر از سیاست تحمل صفر ترامپ، جداسازی کودکان از والدین مهاجر، عکس از یک خانواده مهاجر در مرز مکزیک، استیصال و درماندگی کودک دو ساله رقت انگیز است. تا کنون بیش از 2000 کودک مهاجر از والدین جدا شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا سیاست جدایی خانواده‌های مهاجر به آمریکا را در حالی در پیش گرفته که مقام‌های واشنگتن هم این روش را  به‌عنوان ضرورتی برای تامین امنیت در مرزها دانسته‌اند. حتی بسیاری از رهبران مذهبی، فعالان حقوق مهاجران و ... نیز این اقدام را محکوم کرده و نسبت به آن هشدار داده‌اند. 

انتهای پیام

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۴۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماماها سفیر جوانی جمعیت هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام عین اللهی، در پیام خود عنوان کرد: روز جهانی ماما، فرصت مناسبی برای یادآوری اهمیت جایگاه مامایی در نظام سلامت و پاسداشت حرفه‌ای مقدس و مؤثر در تحقق اهداف و برنامه‌های نظام بهداشتی و درمانی کشور است.

قشری سختکوش و صبور که خدمات آنان، ایران اسلامی را به پرچمدار ترویج فرهنگ خانواده محور در دنیا تبدیل کرده است.

اینجانب با تبریک این روز ارزشمند و با شعار "هر ماما یک سفیر جوانی جمعیت"؛ ضمن اهتمام مجدانه در راستای ارتقا کرامت این عزیزان، جایگاه والای جامعه‌ی پرتلاش مامایی در اجرای موفق برنامه جوانی جمعیت به عنوان یکی از سیاست‌های کلان حکمرانی سلامت، که ضامن حیات و توسعه نهاد اصیل خانواده بوده است، را ارج می نهم.

کد خبر 6096897 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید از پیدا شدن دختر صحرا؛ پشت‌پرده دزدیده شدن «یسنا» فاش شد!
  • دیدار دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر با سفیر ایران در سوریه
  • بچه‌ها الگوی خوابشان را از والدین می‌آموزند
  • ماماها سفیر جوانی جمعیت هستند
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده 
  • منافع غرب در باقی ماندن اسرائیل است
  • ۲۲ مرکز مهر در مازندران فعالیت می کند
  • چگونه کودک باهوش‌تری داشته باشیم؟
  • پژوهشگر فلسطینی: اعتراضات دانشجویی، نتانیاهو، بایدن و حتی ترامپ را سردرگم کرده است
  • اولین واکنش دادستان پس از پیدا شدن یسنای ۴ ساله