Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-26@17:03:26 GMT

ترامپ: اوباما جای من بود، قهرمان ملی می‌شد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۵۴۵۰۶

ترامپ: اوباما جای من بود، قهرمان ملی می‌شد

به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در توئیتی نوشت: اگر رئیس‌جمهور اوباما (که با کره‌شمالی راه به جایی نبرد و مجبور می‌شد وارد جنگی شود که جان میلیون‌ها انسان را بگیرد) با کره‌شمالی تعامل می‌کرد و گام‌های اولیه به سمت معاهده‌ای که من انجام دادم برمی‌داشت، همین رسانه‌های جعلی نام او را "قهرمان ملی" می‌گذاشتند!
  جزئیات توافق هسته‌ای رسمی با کره‌شمالی با گذشت یک هفته از دیدار رهبران آمریکا و کره‌شمالی در سنگاپور هنوز در دست بررسی است و ترامپ جمعه به دیلی میل گفت: "با تمام سرعت ممکن برای خلع سلاح هسته‌ای کار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"
ترامپ به دیلی میل و سایر خبرنگاران گفت که او و نمایندگان دولتش با کره‌شمالی در ارتباط هستند.  

او افزود: ما اکنون روابط بسیار خوبی با کره‌شمالی داریم. وقتی این سمت را به دست گرفتم، اوضاع شبیه جنگ بود، نه به خاطر من بلکه اگر به یاد داشته باشید در نشستی که با باراک اوباما بود، او بزرگترین مشکل ایالات متحده و خطرناک‌ترین آنها را کره‌شمالی می‌دانست و این را به من گفت.  

ترامپ افزود: من این مشکل را حل کردم. این مشکل عمدتا حل شده است و بخشی از آن به دلیل این است که ما معاهده‌ای امضا کردیم که سند خیلی خوبی است. مهمتر از سند این است که روابط خوبی با کیم جونگ اون دارم. این خیلی اهمیت دارد.

رئیس‌جمهوری آمریکا امید دارد خلع سلاح هسته‌ای با کیم جونگ اون، رهبر کره‌شمالی او را به سمت جایزه نوبل و احترام رهبران جامعه بین‌المللی سوق دهد. او سه‌شنبه گذشته با کیم در سنگاپور دیدار کرد که اولین نشست یک رئیس‌جمهوری آمریکا و رهبر کره‌شمالی در تاریخ بود. نشست آنها به امضای توافقی انجامید که آمریکا به ارائه تضمین‌های امنیتی نامشخص به کره‌شمالی در ازای خلع سلاح هسته‌ای در شبه جزیره کره وعده داد. مشخصات دقیق این توافق همچنان نامشخص است.
 

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۴۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در حالیکه در راهروی دادگاه نیویورک به اتهام آزار و اذیت جنسی یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی حضور داشت در واکنش به اعتراضات دانشجویان به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: اتفاقاتی که در دانشگاه‌ها مثل دانشگاه کلمبیا، نیویورک و بقیه درحال رخ دادن می‌باشد، واقعاً مایه شرمساری هست.

وی با کنایه به بایدن رئیس جمهور فعلی آمریکا گفت: در واقع این وضع مربوط به بایدن است. او (بایدن) در حال دریافت سیگنال اشتباهی از افراد است، او (بایدن) یک صدای اشتباه دریافت می‌کند. بایدن نمی‌داند که چه افرادی پشت این اعتراضات هستند و این یک وضع آشفته هست. تکرار می‌کنم چیزی که در دانشگاه‌ها رخ میدهد، مایه شرمساری است.

رئیس جمهور پیشین آمریکا بیان کرد: افرادی که بیرون دادگاه هستند می‌خواهند به دادگاه اعتراض کنند ولی ما شاهد وضع پلیسی هستیم که تا حالا دیده نشده است!

ترامپ در پایان افزود: هنوز هیچ کسی به دانشگاه‌ها فرستاده نشده در حالی که آنها خیلی افراد رادیکالی هستند که در حال نابودکردن دانشگاه‌ها هستند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

محمدامین متین فر

دیگر خبرها

  • کره شمالی: تحریم‌های آمریکا به حلقه‌ای بر گردن واشنگتن تبدیل شده است
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • مانورهای فضایی مشترک آمریکا و کره جنوبی
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!