Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-30@18:19:45 GMT

شوک منفی به پرسپولیسی ها

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۵۵۰۸۶

به گزارش وانانیوز، 

با وجود تلاش‌های مکرر مسئولان باشگاه پرسپولیس برای لغو محرومیت این باشگاه از پنجره نقل و انتقالات تابستانی اما در نهایت این پنجره باز نخواهد شد تا سرخ‌پوشان بعد از محرومیت از نقل و انتقالات در نیم‌فصل دوم فصل گذشته نقل و انتقالات تابستانی را هم از دست بدهند.

حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس در همین خصوص سفرهایی هم به ترکیه و سوئیس انجام داد تا بتواند مجوز لغو محرومیت این باشگاه از نقل و انتقالات را انجام دهد، اما با وجود موافقت‌هایی که از سوی دادگاه CAS انجام شده بود اما در نهایت پنجره تابستانی پرسپولیس بسته ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه ریزه اسپور ترکیه در پی بازگشت مهدی طارمی پس از عقد قرارداد با این باشگاه به پرسپولیس از این بازیکن و این باشگاه شکایت کرد تا علاوه بر محرومیت پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالات مهدی طارمی هم 4 ماه از فوتبال محروم شود.

اشتباه وکیل اول باشگاه پرسپولیس که به جای شکایت از فیفا از باشگاه ریزه اسپور ترکیه شکایت کرده بود باعث شد تا تلاش‌های مسئولان باشگاه به نتیجه نرسد.

انتهای پیام/ا

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۵۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد

پرسپولیس این هفته در دیداری حساس باید برابر سپاهان قرار گیرد و امیدوار است با برتری در این بازی سرنوشت‌ساز، ضمن جبران شکست بازی رفت، شرایط را در جدول نیز به سود خود تغییر دهد.

یکی از شایعات شکل گرفته پیش از این بازی، اما مربوط به محرومیت رامین رضاییان بود. بعد از دریافت کارت زرد در بازی مقابل ملوان، شایعات زیادی درباره محرومیت مدافع راست سپاهان شکل گرفت. هرچند این بازیکن بعد از این بازی شخصا به تکذیب آن پرداخت و مدعی شده محروم نیست.

با این حال باشگاه پرسپولیس نیز برای آگاهی از شرایط این بازیکن و احتمال محرومیت یا حضورش در این بازی، از سازمان لیگ استعلام گرفت که در نهایت مشخص شد او سه کارته است و مشکلی برای همراهی سپاهان در جدال با پرسپولیس نخواهد داشت.

 

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • تمرین شاداب پرسپولیسی‌ها پیش از دیدار با سپاهان 
  • خبر خوش به پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با سپاهان
  • عکس روز؛ دورهمی پرسپولیسی‌های سابق با رضا مالدینی!
  • پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد
  • سخت‌ترین قرعه یک پرسپولیسی در غیاب پرسپولیس!
  • عکس| کری خوانی عجیب امید نورافکن برای پرسپولیسی‌ها؟
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • ۵ پرسپولیسی علیه سپاهان در آزادی
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند
  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس