Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست -  به گزارش ایران اکونومیست به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی؛ حسن سلیمانی گفت: اجرای این طرح فصل نوین از تعامل سازمان تامین اجتماعی را با شرکای اجتماعی خود ایجاد کرد و اعتماد و اطمینان خاطر کارفرمایان و بیمه شدگان را به این سازمان دو چندان کرده است.
 
وی افزود: همچنین تمدید قانون بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان را می توان در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در حمایت از کالای ایرانی دانست که قطعا تاثیر بسیار مثبتی در جهت حمایت از کالای ایرانی و تولیدکنندگان داخلی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ایران اکونومیست بخشودگی بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۶۲۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت سازمان فناوری اطلاعات از سکو‌ها و کسب و کار‌های اقتصاد دیجیتال

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد خوانساری رئیس سازمان فناوری اطلاعات درباره اعطای وام به کسب و کار‌های فعال در سکو‌های داخلی در شبکه اجتماعی ویراستی نوشت:

«با توجه به آئین نامه «حمایت از سکو‌ها و کسب و کار‌های اقتصاد دیجیتال» اعطای وام به کسب و کار‌های حقیقی، حقوقی و صنفی فعال روی سکو‌های داخلی مشمول انجام می‌شود.

مبلغ این وام حداقل ۲۰۰ و حداکثر ۵۰۰ میلیون تومان با سود ۱۵/۳۳ و ۶ ماه تنفس خواهد بود. مشمولان فعال در این بخش از اقتصاد دیجیتال می‌توانند به سایت https://۱۶۴۹.ir مراجعه برای دریافت این وام اقدام کنند.

امیدوارم این اقدام، زمینه ساز دریافت خدمات مورد نیاز مردم بر بستر سکو‌های داخلی و افزایش رضایتمندی ایشان را فراهم کند.»

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هدیه ۴۰۰ هزار تومانی تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان برای خرید کتاب
  • هدیه ۴۰۰ هزار تومانی خرید کتاب برای بیمه‌شدگان جدید تامین اجتماعی
  • حق بیمه اجتماعی ۱۰۴ بانوی سرپرست خانوار در قشم پرداخت شد
  • ارائه ۴۴ میلیون خدمت دارویی به بیمه‌شدگان تامین‌ اجتماعی
  • باید از ماشین‌آلات معدنی تولید داخل حمایت شود
  • حمایت سازمان فناوری اطلاعات از سکو‌ها و کسب و کار‌های اقتصاد دیجیتال
  • ۱۷۴ هنرمند صنایع‌دستی مازندران بیمه شدند
  • افزایش میزان حمایت از بیماران تالاسمی با تأسیس صندوق بیماری‌های نادر و صعب‌العلاج
  • ۱۳۰۰ هنرمند صنایع دستی مشهد بیمه شدند‌
  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد