Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین دهقان بعد از ظهر سه شنبه در مراسم بازگشایی خیابان «شهید شیرودی» به میدان «ارشاد امر آباد» ورامین بیان کرد: پروژه بازگشایی خیابان شهید شیرودی ، از سمت میدان ارشاد به سمت قشلاق و کمربندی امرآباد چند روزی است، که تکمیل و اجرا شده و تحقق این پروژه بر حسب تقاضای چندین ساله اهالی متدین این منطقه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طرح مذکور در نشست محله ای با حضور مدیران شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر ورامین در مسجد ارشاد امرآباد مطرح و در دستور کار قرار گرفت.

شهردار ورامین اظهار داشت: در جهت اجرای این پروژه برخی ادارت به ویژه آموزش و پرورش ورامین همکاری خوبی با شهرداری داشتند، که سبب تسریع در کار شد و این اقدامات جای تقدیر دارد.

وی اضافه کرد: پروژه مذکور به متراژ بیش از ۷۵ هزار متر مربع است که در بحث کاهش و روان سازی ترافیک و دسترسی آسان منطقه امرآباد به کمربندی جنوبی نقش مهمی دارد.

شهردار ورامین گفت: اجرای زیبا سازی و المان شهری و پیاده روسازی اطراف میدان ارشاد به سمت قشلاق در دستور کارهای آتی قرار دارد.

بر اساس این گزارش، خیابان «شهید شیرودی» به میدان «ارشاد امر آباد» از وعده ای شهردار ورامین تا عید سعید فطر بود.

کد خبر 4325288

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین دهقان شهرداری ورامین مدیریت شهری راهپیمایی روز قدس گرگان بوشهر شهرکرد مشهد شیراز یاسوج عید سعید فطر ماه مبارك رمضان روز جهانی قدس خرم آباد بیرجند سانحه تصادف تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۶۳۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشگویی مشاور قالیباف از گشت ارشاد؛ واقعه فیزیکی جدید کف خیابان؟!

مهدی محمدی، مشاور قالیباف درباره طرح نور هشدار داد: ممکن است شاهد یک واقعه فیزیکی برنامه ریزی شده کف خیابان باشیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، واکنش ها به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها همچنان ادامه دارد. در جدیدترین واکنش به این موضوع، مهدی محمدی مشاور رئیس مجلس، در یادداشتی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت؛

ضرورت فوری لطمه زدن به تاثیر شگفت عملیات وعده صادق بر افکار عمومی ایران، و سپس آغاز مناقشه برانگیز عملیات پلیس در مقوله حجاب، اجرای یک پروژه جدید روانی برای تحریک جامعه در حوزه زنان را کاملا پیش بینی پذیر کرده بود. قدم بعدی ممکن است یک واقعه فیزیکی برنامه ریزی شده کف خیابان باشد.

دیگر خبرها

  • آغاز به‌کار پروژه‌های نهضت ملی مسکن در جنوب شرق تهران
  • روایتی از تاثیرات حضور گشت ارشاد در خیابان‌ها
  • کسادی بازار لباس زنانه به دلیل گشت ارشاد
  • آماده پرتاب ماهواره برای دیگر کشورها هستیم/ پایگاه جدید فضایی ایران در چابهار دسترسی به مدارهای متوعی را فراهم می‌کند
  • پیشگویی مشاور قالیباف از گشت ارشاد؛ واقعه فیزیکی جدید کف خیابان؟!
  • پروژه احداث کمربندی شهرک فجر به شهرک کارمندان مهاباد آغاز شد
  • آخرین وضعیت پروژه‌ های ‌راهسازی‌ اهواز تا چذابه
  • بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد
  • دو برابر شدن بودجه شهرداری شهرکرد
  • دسترسی به نقشه مترویی راه های کشور در سایت ۱۴۱ فراهم شد