Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@19:38:41 GMT

شادی خطرناک جوان انگلیسی پس از برد انگلیس + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۶۴۱۷۲

شادی خطرناک جوان انگلیسی پس از برد انگلیس + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است خوشحالی خطرناک یکی از طرفداران دو آتیشه تیم ملی فوتبال انگلیس را در یکی از خیابان های این کشور به تصویر می کشد.

در ابتدای این ویدئو دیده می شود عده ای از طرفدران فوتبال ابتدا راه را بر یک خودروی در حال عبور می بندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راننده که تلاش می کند از میان جمعیت راهش را باز کند ناگهان با چالشی دیگر روبرو می شود. یک پسر جوان در عملی خطرناک روی کاپوت جلوی این خودرو  می پرد و راننده خودرو که از عمل عجیب این جوان متعجب شده بود با طی مسافتی کوتاه ترمز می کند و این جوان از روی کاپوت به کف خیابان سقوط می کند.

این اتفاق در یکی از خیابان های شهر " پلی موث" انگلیس رخ داد. ظاهرا در این حادثه به این طرفدار آسیبی وارد نشد و او پس از برخاستن از زمین به سایر طرفداران ملحق شد. گفتنی است؛ این جوان به همراه تعدادی زیادی از طرفداران تیم ملی فوتبال انگلیس پس از برد این کشور مقابل تونس برای جشن و پایکوبی به خیابان آمده بودند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بیشتر بخوانید

لحظه وحشتناک پیچیدن مار پیتون به دور گردن جنگلبان! + فیلم

انتهای پیام/

خوشحالی عجیب یک طرفدار فوتبال پس از برد انگلیس!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انگلیس وحشتناک ترین ها حوادث جام جهانی 2018 انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۶۴۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) شادی خاص سردار آزمون بعد از بازی عجیب رم

در دیدار معوقه هفته سی و دوم «سری آ» ایتالیا، شامگاه پنج شنبه از ساعت ۲۱:۳۰ تیم‌های فوتبال «رم» و «اودینزه» به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر یک رم به پایان رسید.

بازی این دو تیم یازده روز پیش طبق برنامه در حال برگزاری بود که در ‏دقیقه ۷۱ ایوان اندیکا ستاره رم ناگهان از هوش رفت. درحالی‌که همه ‏نگران سکته قلبی این بازیکن بودند بازی نیمه‌کاره رها ماند و ‏فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد درباره بازی تصمیم‌گیری خواهد ‏کرد. ‏در نهایت اعلام شد که این بازی نه از ابتدا بلکه از همان جایی که ‏متوقف شده و با همان نتیجه یعنی تساوی یک به یک ادامه پیدا خواهد ‏کرد. ‬ در این دیدار که به میزبانی اودینزه برگزار شده بود در دقیقه ۲۳ «روبرتو پریرا» موفق شد تیم میزبان را پیش بیندازد، اما «روملو لوکاکو» در دقیقه ۶۴ بازی را به تساوی کشاند.

نکته قابل توجه این است که سردار آزمون در دیدار نیمه تمام ۲ تیم حتی در لیست رم هم حضور نداشت، اما در این بازی به طور فیکس در ترکیب رم بازی کرد. در دقیقه ۵+۹۰ «برایان کریستانته» موفق شد گل برتری رم را به ثمر برساند تا این دیدار با برتری شاگردان «ده روسی» به پایان برسد.

دیگر خبرها

  • اقدام خطرناک راننده یک خودرو در تونل‌های تهران (فیلم)
  • حمله به ۱۰۲ کشتی اسرائیلی آمریکایی و انگلیسی در ۲۰۲ روز
  • (عکس) شادی خاص سردار آزمون بعد از بازی عجیب رم
  • ژنرال انگلیسی: برای کی‌یف سخت است جلوی حمله مسکو را بگیرد
  • ژنرال انگلیسی: اوکراین با جنگ دشواری مواجه است
  • جزئیاتی تکان دهنده از قتل یک جوان توسط ۴ برادر
  • تصاویر عجیب از یورتمه اسب‌های زخمی در خیابان‌های لندن!
  • راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران
  • صحنه ای وهمناک در انگلیس؛ اسب های خونین در خیابان های لندن | عکس
  • استقرار هزاران نظامی و یک جنگنده یوروفایتر تایفون انگلیسی در لهستان