Web Analytics Made Easy - Statcounter

بعد از خیزش عظیم کلینتون در دهه 1990 کنفرانس اقدام سیاسی محافظه کار در طول سال‌های حکومت جرج دبلیو بوش شروع به تجزیه شدن کرد. فاکس نیوز به مرکز احساسی محافظه کاری امریکایی تبدیل شد. نئومحافظه کاران بوش و جنگ عراق از سوی لیبرال‌ها و دیگر دسته‌های ناگهان جدا شده (شامل‌نژاد پرستان) به‌شکل فزاینده‌ای رد می‌شد؛ درهمین حال حقوق مربوط به ارزش خانواده از سوی محافظه کاران جوان بیشتر و بیشتر به چالش کشیده می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مایکل وولف مترجم: مهوش غلامی

ایران آنلاین /در سال‌های اوباما، جنبش محافظه کار بر اثر منفی بافی محافظه کاران جمهوریخواه و رسانه‌های راستگرای انقلابی که نمونه‌اش بریتبارت نیوز بود که بحق از کنفرانس اقدام سیاسی محافظه کار بیرون شد، سرگردان‌تر از قبل شد.

در سال 2011 ترامپ ضمن اعلام بیعت با محافظه کاران برای آنکه این گروه، صدایی داشته باشد لابی کرد و با گزارش اهدای کمک نقدی قابل توجه، به او پانزده دقیقه فرصت سخنرانی داده شد. اگر کنفرانس اقدام سیاسی محافظه کار قراربود نوع خاصی از خط محافظه کاری را شکل دهد، همچنین نسبت به انواع گوناگون مشاهیر محافظه کار هوشیاری نشان می‌داد؛ از جمله این افراد عبارت بودند از: راش لیمبو، آن کولتر و ستاره‌های مختلف در فاکس نیوز. سال قبل از انتخاب دوباره اوباما، ترامپ هم در این دسته‌بندی قرار گرفت. اما چهار سال بعد دیدگاه‌ها نسبت به او کاملاً متفاوت بود.
در زمستان 2016 در طول مراحل اولیه رقابت جمهوریخواهان، ترامپ – که اکنون هم یک جمهوریخواه مرتد و به همان اندازه فردی که جمعیت را راضی می‌کند در نظر گرفته می‌شد – تصمیم گرفت از کنفرانس اقدام سیاسی محافظه کار صرفنظر کند و از آنچه بیم داشت استقبالی کمتر از استقبالی گرم باشد، پرهیز کند. امسال، به‌عنوان بخشی از همبستگی جدید با کاخ سفید تحت ریاست ترامپ-بنن، قرار شد میلو ایانوپولوس، از نویسندگان دردسرساز بریتانیایی، نویسنده سرمقاله در کنفرانس اقدام سیاسی محافظه کار باشد. ایانوپولوس، وابسته به بریتبارت نیوز و چهره راست افراطی – که موضعگیری کلی او بیشتر شبیه یک دردسرساز چپگرای سال حدود 1968 بود و به نظر می‌رسید قصد دارد رسوم اجتماعی و درست سیاسی را زیر پا بگذارد و موجب بروز اعتراضات و دیوانه بازی چپگرایان علیه او شود –یک چهره محافظه کار و در حد تصور، گیج‌کننده بود. در واقع یک نظریه ملایم این بود که کنفرانس اقدام سیاسی محافظه کار دقیقاً به این دلیل ایانوپولوس را انتخاب کرد که ارتباط ضمنی بنن وکاخ سفید او را در معرض دید قرار دهد – ایانوپولوس به شکلی، نوچه بنن بود. وقتی دو روز قبل از افتتاح کنفرانس اقدام سیاسی محافظه کار یک وبلاگ نویس محافظه کار ویدئویی از ایانوپولوس را در یک جشن عجیب کشف کرد که ظاهراً مقاربت جنسی با کودکان را توجیه منطقی می‌کرد، کاخ سفید با قاطعیت اعلام کرد او باید بیرون شود.
 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۶۷۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردکان فرمانداری ویژه شد

ایسنا/یزد هیئت وزیران با ارتقای شهرستان اردکان به فرمانداری ویژه موافقت کرد.

هیئت وزیران در جلسه عصر روز یکشنبه و به استناد اصل ۱۳۸ قانون اساسی با ارتقای شهرستان اردکان به فرمانداری ویژه موافقت کرد.

بر این اساس هیات وزیران در جلسه ۱۴۰۳/۲/۹ به پیشنهاد شماره ۱۲۴۹۲۴ مورخ ۱۴۰۲/۶/۱۸ وزارت کشور و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد که وزارت کشور موظف است در شهرستان اردکان استان یزد، فرمانداری ویژه دایر کند.

شهرستان اردکان یکی از شهرستانهای استان یزد در مرکز ایران است؛ شهر اردکان مرکز این شهرستان است؛ جمعیت این شهرستان در سال ۱۳۸۵ برابر با ۷۳٫۲۹۲ نفر بوده است؛ شهرستان اردکان ۳۲% پهنه استان یزد (بیش از ۲۴ هزار کیلومتر مربع) را در خود جای داده و وسیعترین شهرستان در استان یزد است.

شهر اردکان در طول جغرافیایی ۵۳ درجه و ۴۸ دقیقه شرقی و عرض جغرافیایی ۳۲ درجه و ۲۰ دقیقه شمالی واقع شده است؛ اردکان بر سر راه تهران به کرمان و بندرعباس واقع شده که این راه از مرکز شهر (جاده سنتو یا دکتربهشتی) می‌گذرد و در قلب کویر مرکزی ایران جای دارد؛ موقعیت قرارگیری شهر در دشت یزد - اردکان می باشد.

در قسمت غربی شهر آبادی های دهستان عقدا، در قسمت جنوبی دهستان بفروئیه میبد و در قسمت شرقی دهستان زرین قرار دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • جزیره ایرانی شیخ اندرآبی
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین پس از ورود به کاخ سفید
  • اتفاقی که «تانیا» از پشت صحنه «نون خ» فاش کرد
  • کاخ سفید: اقدام دانشجویان معترض در دانشگاه کلمبیا محکوم است
  • ربات‌های قاتل؛ ترس از آینده هوش مصنوعی
  • وضع مقررات برای استفاده تسلیحاتی از هوش مصنوعی
  • کمرنگ شدن محافظه کاری و شتاب تحولات اجتماعی در استانبول
  • اردکان فرمانداری ویژه شد
  • لندن و تجهیز اوکراین برای جنگ بهاره پیش از انتخابات انگلیس