Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@05:19:48 GMT

آموزش های نظامی ارتش منتاسب با تهدیدات دشمنان است

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۶۷۸۸۸

آموزش های نظامی ارتش منتاسب با تهدیدات دشمنان است

خبرگزاری شبستان: فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی گفت: مرکز آموزشی ارتش در خراسان جنوبی متناسب با تهدیدات دشمنان آموزش های لازم را به منظور ارتقاء توان رزمی یگان های نیروی زمینی ارتش به کارکنان وظیفه ای انجام می دهد.

حسن علی زمانی در حاشیه مراسم معارفه خود در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند با بیان اینکه برای اعتلای بیشتر سطح آموزش و فرهنگ و باروها و ایمان کارکنان وظیفه ای که برای گذراندن دوره های آموزشی در مراکز آموزشی نزاجا به ویژه در مرکز آموزشی امام رضا (علیه السلام) بیرجند حضور پیدا می‌کنند، تلاش خواهیم کرد، گفت: این وظیفه مهم و سنگینی است که بر عهده ما گذاشته شده و نیاز است که با همت و تلاش و کمک سایر همکاران، همرزمان و دوستان در سازمان های مختلف همت و تلاش بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم این ماموریت را با موفقیت به پایان برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهارداشت: در ادامه انجام این ماموریت همکاری و همراهی لازم را با سایر ارگان ها، سازمان ها، نیروهای مسلح و سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، مسئولان استانی و مسئولان فرهنگی استان به ویژه نماینده ولی فقیه در استان خواهیم داشت و از رهمنودها و هدایت های این عزیزان در اعتلای سطح فرهنگی و اعتقادی و آموزشی مرکزاستفاده لازم را به عمل خواهیم آورد.

 

فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی با بیان اینکه راهی که در نیروی زمینی تدوین شده، راهی است که هر فرمانده پس از واگذاری مسئولیت خود به فرمانده جدید تکلیفی را بر دوش او می گذارند که باید ادامه داشته باشد، گفت: نیروی زمینی ارتش متناسب با تهدیدهای پیش روی و متناسب با فضای تهدیدی که دشمنان قسم خورده نظام فراهم می کنند، آموزش های نظامی و نیازهای تاکتیکی و عملیاتی خود را منطبق با آن تهدیدات، پیش بینی و عملی می کند و ما هم در همین مسیر حرکت خواهیم کرد.

 

زمانی افزود: مرکز آموزش ارتش خراسان جنوبی متناسب با تهدیدات دشمنان آموزش های لازم را به منظور ارتقاء توان رزمی یگان های نیروی زمینی ارتش به کارکنان وظیفه ای که در این مرکز حضور پیدا خواهند کرد، منتقل خواهیم کرد.

 

پایان پیام/404

منبع: شبستان

کلیدواژه: دولت مساجد نماز عید فطر مجلس کانون های مساجد مقام معظم رهبری فوتبال جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اوقات فراغت عید فطر مرکز آموزشی تهدیدات دشمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۶۷۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد

ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان از راه‌اندازی اولین مرکز مهارت‌آموزی و مشاور شغلی سربازان وظیفه در استان خبر داد.

شهرام ملایی هزاروندی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به افتتاح مرکز مهارت‌آموزی و مشاور شغلی سربازان وظیفه که امروز (۸ اردیبهشت‌ماه) انجام شد، با تاکید بر رسالت خطیر و سازمانی در راستای توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای اظهار کرد: هدف اصلی آموزش‌های مهارتی، تربیت نیروی ماهر و توانمند است و نیرویی که به دانش روز و مهارت دست یابد، می‌تواند در توسعه پایدار نقش موثری ایفا کند.

به گزارش ایسنا، وی  با اشاره به اهمیت مهارت‌آموزی در ایجاد اشتغال پایدار و کارآفرینی، عنوان کرد: چنانچه آموزش‌های مهارتی برای سربازان یگان‌های نظامی، منطبق با فناوری‌های نوین و نیاز بازار کار باشد، این آموزش‌ها موجب تسهیل روند اشتغال‌زایی و  توسعه کارآفرینی  می‌شود.

ملایی هزاروندی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی این مرکز، روند آموزش و کسب مهارت توسط سربازان را تسهیل می‌کند و همه سربازان با کسب مهارت لازم در طول خدمت مقدس سربازی، آمادگی لازم برای ورود به بازار کار را خواهند یافت. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • رکابزنی ۱۸۰ کیلومتری با شعار «ارتش فدای ملت»
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
  • برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز
  • خبر مهم درباره زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • «طرح نور» نیروی انتظامی مورد حمایت است
  • افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ نماینده مجلس: این‌ها جزو وظایف عادی فراجا است!
  • تدریس برترین دانش‌های نظامی در نیروی زمینی ارتش
  • اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد
  • اولین خلبانان اوکراینی برای آموزش اف-۱۶ وارد فرانسه شدند
  • پشت‌پرده تغییرات گسترده در ارتش چین