Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد گویلی، کارشناس امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان ۱۰ دوره آموزش ترجمه و تفسیر قرآن کریم با موضوع سوره مبارکه قصص در ۱۰ شهرستان برگزار شد.
وی افزود: اداره امور قرآنی استان قبل از شروع ماه رمضان کلیات و دستورالعمل اجرایی این طرح را به ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های تابعه ابلاغ و این دوره‌ها با برنامه‌ریزی و همت ادارات تابعه در طول ماه مبارک رمضان اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کارشناس امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان هدف از اجرای این طرح را نشر و ترویج ترجمه، تفسیر، مفاهیم و فرهنگ غنی قرآن کریم در جامعه و انس هر چه بیشتر مخاطبان با آموزه‌ها و فرامین قرآن کریم دانست.
وی یادآور شد: پس از اتمام طرح آزمون پایانی از شرکت‌کنندگان اخذ و به افرادی که حد نصاب آزمون پایانی (حداقل نمره ۱۴ از ۲۰) را کسب کنند گواهینامه پایان دوره با احتساب ۴۶ ساعت آموزش اعطا می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان فعالیت های قرآنی طرح بینات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۷۱۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در شهرستان سروستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، این مسابقه با حضور ۴۵۰ دانش آموز از شهرستان‌های سروستان، فسا، شیبکوه و ششده و قره بلاغ در رشته‌های قرآن نماز و عترت برگزار شد.

در پایان بیست و دومین دوره مسابقات مقدماتی قرآن کریم دانش آموزان نفرات برتر به مسابقات استانی راه یافتند.

دیگر خبرها

  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآنی
  • کمک به فقرا توسط کارمندان در کردستان نهادینه شود
  • شرکت بیش از ۲۳ هزار نفر در مسابقات قرآنی آران و بیدگل
  • شاهکار رهبر انقلاب در تفسیر قرآن
  • چهره فقاهت و قرآنی رهبر انقلاب به جهان معرفی می‌شود
  • اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب تبیین و نشر داده شود
  • تبیین نگاه قرآنی رهبر معظم انقلاب را نباید در تدوین چند کتاب خلاصه کرد
  • برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در شهرستان سروستان
  • برگزاری دوره تربیت معلم تدبر سوره‌ای قرآن در مشهد
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی