Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش ایکنا از لرستان، بنا بر اعلام دبیرخانه شانزدهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی و با توجه به درخواست‌های متقاضیان شرکت در شانزدهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی، مهلت ارسال آثار به این رویداد تا ١٠ تیرماه امسال تمدید شد .
بنا بر این گزارش، شرکت‌کنندگان در جشنواره می‌بایست تا زمان اعلام شده و فقط از طریق سامانه ثبت‌نام به نشانی lorestan.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

shamstoos.ir و یا portal.shamstoos.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده و دبیرخانه از پذیرش آثاری که از طریقی غیر از سامانه ارسال شود معذور است.
یادآور می‌شود، شانزدهمین جشنواره خوشنویسی رضوی در رشته‌های نستعلیق، شکسته نستعلیق، ثلت، نسخ برگزار می‌‏شود.آخرین مهلت ثبت‌نام و ارسال تصویر آثار تا دهم تیرماه سال‌‌جاری اعلام شده است و نتیجه مرحله اول و انتخاب آثار و اعلام اسامی راه‌یافتگان به مرحله دوم تا اواخر تیرماه امسال اعلام می‌‏شود.
آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان نیز ۲۷ تیرماه امسال و آخرین مهلت تحویل اصل آثار راه‌یافته به مرحله داوری نهایی دهم تیرماه امسال اعلتم شده است.همچنین گشایش نمایشگاه از ۲۷ تیرماه تا هفتم مردادماه و اختتامیه جشنواره نیز ۲۷ تیرماه امسال اعلام شده است.
این جشنواره ملی با همکاری استانداری لرستان، معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع)، شهرداری خرم‌آباد، صدا و سیمای لرستان، مؤسسه فرهنگی و هنری سرزمین کاسیت، شعب انجمن خوشنویسان لرستان و حوزه هنری لرستان برگزار می‎شود.
علاقمندان به شرکت در این جشنواره ملی خوشنویسی رضوی می‌توانند آثار خود را به اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ارسال کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۶۶۳۳۲۰۱۷۹۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا لرستان فرهنگی جشنواره خوشنویسی رضوی تمدید مهلت آثار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۷۱۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت تکمیل اظهار نامه مالیاتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان با اشاره به تمدید مهلت  تکمیل اظهارنامه پیش‌فرض مالیات بر ارزش‌افزوده گفت: چنانچه مؤدیان مالیاتی، اظهارنامه پیش‌فرض مالیات بر ارزش‌افزوده زمستان سال ۱۴۰۲ را تا بیست و دوم اردیبهشت‌ماه سال جاری اصلاح، تکمیل و مسترد کنند، از بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرائم موضوع ماده (۳۷) و بند (ب) ماده (۳۶) قانون مالیات بر ارزش‌افزوده مصوب دوم خردادماه ۱۴۰۰ تا سقف جرائم متعلق به مالیات و عوارض ابرازی، برخوردار می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت تکمیل اظهار نامه مالیاتی
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • جشنواره‌های امام رضا (ع) سبب‌ساز توسعه فرهنگ رضوی است
  • مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت در سمنان تمدید شد
  • تمدید مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده
  • راهیابی 417 اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به جشنواره روستایی رضوی
  • آخرین مهلت بارگذاری آثار برای جشنواره قلم ۱۵ خردادماه
  • در حوزه تئاتر رضوی باید از کلیشه پرهیز کرد/ اهمیت اجرای عمومی