Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@23:07:01 GMT

3 طرح فولادي در استان ايلام

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۷۲۴۵۵

3 طرح فولادي در استان ايلام

خبرگزاري آريا - سه طرح فولادي ماداکتو استيل کورد، فولاد گستر آتنا و فولاد زاگرس ايوان با تامين مالي بانك صنعت و معدن در استان ايلام به بهره برداري مي رسند.
به گزارش پايگاه خبري نقدينه، با بهره برداري از طرح فولادي ماداکتو استيل کورد با تسهيلات ارزي 23 ميليون يورو و تسهيلات ريالي 8 ميليارد تومان براي 253 نفر، طرح فولاد گستر آتنا با تسهيلات ارزي 22 ميليون يورو و تسهيلات ريالي 10 ميليارد تومان براي 80 نفر و طرح فولاد زاگرس ايوان با تسهيلات ارزي 17 ميليون يورو و تسهيلات ريالي 7 ميليارد تومان بانک صنعت و معدن براي 102 نفر اشتغال مستقيم ايجاد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتني است طرح هاي ماداکتو استيل کورد با ظرفيت توليد سالانه 7500 تن سيمبافت فولادي تاير با 98 درصد پيشرفت فيزيكي، طرح فولاد گستر آتنا توليد كننده ستون ساختماني فولادي با 69 درصد پيشرفت فيزيكي و فولاد زاگرس ايوان با ظرفيت سالانه 150 تن شمش فولادي و با 48 درصد پيشرفت فيزيكي مراحل اجرايي خود را پشت سر مي گذارنند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۷۲۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه

خدایاری گفت: این تسهیلات سال گذشته از طریق ۴ دستگاه اجرایی برای ۱۷۶ طرح با اشتغال ۳۱۹ نفر پرداخت شده است.

وی افزود: سهم شهرستان مراغه از تسهیلات سال گذشته ۱۳ میلیارد تومان بود که ۵ درصد بیشتر از سهم مصوب تسهیلات پرداخت شده است.

به گفته رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی، تسهیلات مشاغل خانگی در راستای توسعه کسب و کار‌های کوچک، ایجاد اشتغال، رفع معضل بیکاری و رونق اقتصادی با سود ۴ درصد پرداخت شده است.

جواد خدایاری افزود: تسهیلات مشاغل خانگی از طریق، میراث فرهنگی، جهاد کشاورزی، صمت واداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت شده است.

وی در ادامه گفت: این تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان برای هراشتغال پرداخت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌
  • سطح اعتبار سنجی تسهیلات خرد دقیق‌تر می‌شود+ فیلم
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • پیشرفت ۸۵ درصد طرح نور در مازندران
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • احیای مستقیم فولاد هرمزگان ۱۵ درصد فراتر از طراحی کارخانه
  • پیشرفت فیزیکی مسکن ملی سیستان و بلوچستان به ۵۰ درصد رسید
  • فولاد چین در تجارت جهانی پررنگ شد
  • آخرین خبر‌ها از ۲ ایستگاه پمپاژ آب پلدختر