Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های مکتوب امروز چهارشنبه 30 خرداد به دیدار تیم ملی فوتبال ایران و اسپانیا در جام‌جهانی و نشست سران سه قوه در قالب شورای عالی هماهنگی اقتصادی نگاه پر رنگی داشتند.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، دیدار تیم ملی فوتبال ایران و اسپانیا در جام‌جهانی و نشست سران سه قوه در قالب شورای عالی هماهنگی اقتصادی از اخبار مورد توجه رسانه‌های مکتوب امروز، مدارس لاکچری با شهریه 100 میلیونی و زبان فارسی در معرض تهدید گزارش‌هایی جالب از و از خبرهای خواندنی روزنامه‌های امروز بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شب سرنوشت ساز یوزهای ایرانی در جام‌جهانی

تیم‌ملی فوتبال ایران در ادامه ماجراجویی‌اش در جام‌جهانی امشب به مصاف قهرمان جام‌جهانی ۲۰۱۰ می‌رود. ملی‌پوشان ایران که مقابل مراکش با تمام جان بازی کردند و توانستند در آخرین دقیقه بازی با اشتباه مدافع حریف 3 امتیاز ارزشمند را بگیرند، خودشان را برای دیدار سخت مقابل اسپانیا قهرمان جام‌جهانی ۲۰۱۰ آماده می‌کنند. این مسابقه بزرگ برای فوتبال ایران سبب شده است تا روزنامه های امروز رنگ و بوی جام‌جهانی بگیرند.

به جز روزنامه‌های ورزشی که تماما به مسابقه امشب تیم ملی ایران برابر اسپانیا پرداخته بودند. روزنامه‌های آفتاب، وطن‌امروز، همدلی و شهروند در صفحه نخست خود به این دیدار پرداختند، و روزنامه‌ جام‌جم به تحریم شرکت نایک، ایران با گزارشی با تیتر «راز مقبولیت و اسرار محبوبیت فوتبال» و قدس هم با حواشی بوجود آمده برای طارمی اخباری مرتبط با جام‌جهانی را بر روی صفحه نخست خود بردند.

سه قوه در مقابل مشکلات اقتصادی

جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی، صبح دیروز به ریاست حسن روحانی رئیس‌جمهور و با حضور روسای قوای مقننه و قضائیه تشکیل شد. اخبار و تصاویر مربوط به این جلسه که با هدف هماهنگی بیشتر قوا و مسئولان در زمینه ضرورت اتخاذ تدابیر و اقتدار بیشتر در برخورد با مشکلات اقتصادی کشور تشکیل شد، خبر نخست برخی روزنامه‌های امروز بود.

حمایت، کیهان، جمهوری اسلامی، اطلاعات، تجارت و رویش ملت از جمله روزنامه‌هایی بودند که جلسه روز گذشته‌ی سران قوا را مورد توجه قرار دادند.

نوبخت: پیشنهاد دهندگان مذاکره با آمریکا فاقد عقل سیاسی هستند

نامه مشترک برخی اصلاح‌طلبان و اپوزیسیون درباره مذاکره با ترامپ از همان روزی که منتشر شد حواشی زیادی را به همراه داشت و هر روز تیتر نخست برخی روزنامه‌ها قرار می‌گرفت. پیشنهاد مذاکره با آمریکا در این برهه مورد انتقاد بسیاری از شخصیت‌ها از جناح‌های مختلف قرار گرفت و سخنگوی دولت در روز گذشته امضا کنندگان این نامه را فاقد عقلانیت سیاسی توصیف کرد. امروز هم روزنامه‌های جام‌جم، قدس، وطن امروز و قانون به تحلیل و بررسی این نامه و حواشی آن پرداخته و در صفحه نخست خود به آن اشاره کردند.

خراسان؛ زبان فارسی در معرض تهدید

در چند روز گذشته، یک فایل شنیداری 14 دقیقه ای از استاد محمد رضا شفیعی کدکنی منتشر شد. از این فایل 14 دقیقه ای که محور آن زبان فارسی و محلی بود یک جمله کوتاه بریده شد و به تندی در فضای مجازی دست به دست شد. این تقطیع مغرضانه که با حاشیه‌هایی همراه بود، اما از اهمیت اصل موضوع کم نکرد، تا روزنامه خراسان به همین مناسبت در گزارشی مفصل به موضوعی که توسط استاد شفیعی کدکنی مطرح شد بپردازد.

در این گزارش جالب و خواندنی با نظرات دکتر شفیعی کدکنی، دکتر کزازی و دکتر فتوحی درباره زبان فارسی و محلی و برنامه های زبانی دشمن آشنا می‌شوید.

ایران؛ شهریه مدارس لاکچری تهران تا 100 میلیون تومان !

روزنامه ایران از وجود مدارس خاص گزارش می‌دهد، از مدارسی با شهریه‌های نجومی. برای اطلاع بیشتر از خدمات مختلف این مدارس و قوانین مربوط به شهریه‌های مدارس گزارش ایران را بخوانید.

جوان؛ رسوا شدن تبلیغات دروغین و رکورد شکنی کمیته امداد

پیرو تلاش‌های بی‌سابقه معاندان برای زیر سؤال بردن نهاد‌های مختلف و سلب اعتماد مردمی از آنها، در آستانه راهپیمایی روز قدس حاشیه سازی‌هایی درباره «کمک کمیته امداد از صندوق صدقات به افطار در غزه» صورت گرفت، و منجر به راه‌اندازی کمپین‌های مختلف علیه کمیته امداد شد، با این وجود میزان زکات فطریه پرداختی به این نهاد خدمت‌رسانی به مردم نسبت به دوره مشابه سال قبل ۳۰ درصد رشد داشت و همچنان رکورد‌های جدید ثبت می‌شود. روزنامه جوان در گزارشی به این رکوردشکنی کمیته امداد پرداخته است.

اعتماد؛ ثروتی که کف خیابان ریخته

«دست‌کم روزی ۷۲۰ میلیون تومان پول در خیابان‌های پایتخت ریخته است؛ شاید کثیف باشد و دل‌تان نگیرد ولی این رقم، کف چرخه‌ای اقتصادی است از گردش مالی «طلای کثیف» در تهران؛ سقفش را نمی‌دانیم. به جز کارگر و وانت، کامیون و تریلر، کارگاه‌های زیادی در حاشیه شهر هم در این چرخه مشغولند که باز به سبب غیررسمی‌بودن، ابعاد و توانش را نمی‌شناسیم.» این جملات مطلع گزارش روزنامه اعتماد از چرخه اقتصادی و اجتماعی پدیده زباله‌گردی و بازیافت است. اگر می‌خواهید بدانید تولید زباله توسط بنده و شما برای فعالان این حوزه چقدر درآمد و برای محیط زیست و شهرداری چه میزان مشکل بوجود می‌آورد این گزارش را بخوانید.

ابتکار؛ هیاهوی پیش‌بینی و شرط‌بندی مسابقات جام‌جهانی فوتبال

مسابقات جام جهانی فوتبال 2018 در کشور روسیه این روزها در حال برگزاری است. روزانه به طور میانگین 2 بازی برگزار می‌شود و هر روز که می‌گذرد، هیجان به اوج خود می‌رسد. هموطنان از مرد و زن، از پیر و جوان در پیش‌بینی‌ها شرکت می‌کنند و تا لحظات پایانی نیز چشم به نتایج دوخته‌اند تا شاید امتیازی در این راه کسب کنند. روزنامه ابتکار در گزارشی به هیاهوی پیش‌بینی مسابقات جام جهانی فوتبال پرداخته است.

برای مطالعه متن کامل مربوط به هر خبر بر روی نام روزنامه کلیک کنید.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۷۲۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است

امیرحسین اعظمی

لیگ برتر ایران به حساس‌ترین روزهای خود رسیده و در فاصله ۶هفته مانده به پایان این مسابقات، ۲تیم استقلال و پرسپولیس رقابتی نزدیک برای رسیدن به‌عنوان قهرمانی دارند. خداداد عزیزی، بازیکن و مربی سابق تیم ملی تأکید می‌کند که هر دو تیم شانس برابری برای قهرمانی دارند و تیمی قهرمان خواهد شد که در این هفته‌های حساس گاف ندهد. عزیزی در گفت‌وگو با همشهری به سؤالات پاسخ می‌دهد.

رقابت میلی‌متری پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی لیگ را چطور می‌بینید؟

تنها جذابیت لیگ ایران همین رقابت نزدیک ۲تیم پرسپولیس و استقلال است. من غیر از این چیز خاصی در لیگ نمی‌بینم.

یعنی کیفیت فنی لیگ ایران خوب نیست؟

آقای گل فعلی لیگ برتر چند گل زده است؟ اگر اشتباه نکنم ۱۴گل. بازی‌های لیگ پرگل نیست و اگر هم تیمی برنده می‌شود با حداقل اختلاف است. خیلی از تیم‌ها زور بردن و حمله‌کردن را ندارند و پرسپولیس، استقلال و سپاهان تنها قطب‌های فوتبال هستند. تراکتور هم هر از ‌گاهی عرض‌اندام می‌کند ولی لیگ ما کیفیت فنی بالایی ندارد. تیم‌ها هم اکثرا دولتی هستند و در هزینه‌کردن مشکل دارند و فقط ۳، ۴تیم خصوصی در لیگ داریم. تیم‌های خصوصی هم به‌نوعی دولتی هستند یا همان «خصولتی». الان می‌گویند استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار شده‌اند ولی این بخش‌ها هم دولتی هستند. آیا پتروشیمی خلیج‌فارس یا بانک‌ها دولتی نیستند؟ ما سال‌هاست که با این کارها AFC را فریب می‌دهیم ولی امیدوارم بالاخره فوتبال ایران شرایط مطلوبی پیدا کند.

شانس قهرمانی استقلال بیشتر است یا پرسپولیس؟

هر دو تیم شرایط خوبی دارند و نتیجه هم می‌گیرند. پیش‌بینی خیلی سخت است و باید دید کدام تیم در بازی‌های آینده کمترین اشتباه را خواهد داشت. در این ۶بازی هر تیمی لغزش داشته باشد، کارش سخت خواهد شد.

شانس هر دو تیم را برابر می‌دانید؟

استقلال یک امتیاز بیشتر دارد و به‌نوعی دست بالا را دارد. همین یک امتیاز شانس آنها را کمی بیشتر می‌کند چون سرنوشت قهرمانی دست استقلال است ولی پرسپولیس هم تیم خوبی است و منتظر این است که استقلال امتیاز از دست بدهد.

برخی از سبک بازی استقلال انتقاد می‌کنند، نظر شما چیست؟

هیچ جای دنیا نمی‌بینید که این صحبت‌ها مطرح شود ولی بعضی‌ها به تلویزیون می‌آیند و از اصطلاحات خارجی استفاده می‌کنند که واقعا خنده‌دار است. وقتی تیمی نتیجه بگیرد حرفی باقی نمی‌ماند، استقلال هم نتیجه گرفته و این از هر چیزی مهم‌تر است.

از نظر شما شیوه بازی پرسپولیس بهتر است یا استقلال؟
پرسپولیس بهتر بازی می‌کند. آنها بعد از انتخاب اوسمار به‌عنوان سرمربی جدید، فوتبالی تهاجمی ‌به نمایش می‌گذارند.

چرا سپاهان از کورس قهرمانی جا ماند؟
نمی‌دانم چه باید بگویم. آنها امسال و پارسال تیم خوبی داشتند ولی نمی‌دانم چرا قهرمان نشدند.

کد خبر 847414 برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • چشمک یوزهای ایرانی به قهرمانی شماره ۱۳
  • تحقیر آمریکا در دریا و آسمان‌
  • روزنامه‌های اقتصادی یک‌‎شنبه ۹ اردیبهشت
  • شهریه مدارس غیردولتی، شفاف می‌شود؟!
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • روزنامه‌های اقتصادی شنبه ۸ اردیبهشت
  • ندای آزادی
  • صعود نفس‌گیر یوزهای ایرانی به فینال
  • ۱۶ طرح حجاب و عفاف در مدارس در حال اجراست
  • معاون وزیر آموزش و پرورش: ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس در حال اجرا ست