Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@18:29:57 GMT

فرهنگ سازی مبنای جلب مشارکت خیران در حوزه آموزشی است

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۷۴۹۹۸

فرهنگ سازی مبنای جلب مشارکت خیران در حوزه آموزشی است

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن یعقوبی صبح چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش که در دفتر فرمانداری شهرستان صومعه سرا برگزار شد اظهار کرد: تمام مردم می توانند جزء جامعه خیرین محسوب شوند.

وی با اشاره به نقش مهم مسئولان و دستگاه های مختلف در جلب مشارکت خیران در حوزه آموزشی، افزود: مبنا و اساس کار در راستای جلب خیران فرهنگ سازی در سطح جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز گیلان با بیان اینکه مردم وجود مشکلات در حوزه آموزش و پرورش را می دانند، گفت : باید زمینه های لازم برای جلب مشارکت های مردمی در حوزه آموزش و پرورش فراهم شود.

وی در ادامه داشتن آموزش و پرورش پویا و قوی را سبب رشد و توسعه جامعه عنوان و خاطرنشان کرد: با ایجاد تعامل و همدلی و جلب مشارکت ها می توان مشکلات این حوزه را برطرف کرد.

یعقوبی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش شهرستان صومعه سرا باید طی بخشنامه ای از تمام مدیران مدارس خود بخواهد ظرفیت های موجود در منطقه در راستای جلب کمک های مردمی برای حوزه آموزشی را جمع آوری کنند، تصریح کرد: با تهیه این لیست مجمع خیرین استان نیز با برگزاری نشست هایی از این ظرفیت ها برای ساخت مدارس بهره برداری می کند.

وی به ایجاد نمایندگی مجمع خیرین مدرسه ساز در شهرستان صومعه سرا نیز اشاره و ایجاد این نمایندگی بستگی به میزان جلب مشارکت های مردمی برشمرد و افزود: در این زمینه تنها نیازمند فرهنگ سازی هستیم که خوشبختانه شهرستان صومعه سرا در این حوزه دارای ظرفیت های بسیاری است.

خیرین مدرسه بازوان کمکی آموزش و پرورش

در ادامه این جلسه رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز گیلان اظهار کرد: خیرین مدرسه ساز بازوان کمکی برای حوزه آموزش و پرورش هستند.

سید ابوالقاسم میرمسعودی با تأکید براینکه این مجمع به دنبال ارتقای سطح حوزه آموزش است، افزود: مسئولان باید زمینه مناسب برای فراخوان از خیران در صومعه سرا با توجه به ظرفیت این شهر را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه باید از اصناف، صاحبان صنایع، هنرمندان، مردم برای مشارکت در امر مدرسه سازی بهره گیری شود، تصریح کرد: با ورود خیران به حوزه آموزش و پرورش طی سال های گذشته اقدامات بسیار مطلوبی برای ارتقای این حوزه انجام شده است.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز گیلان تأکید کرد: ملت ایران در همه حال در صحنه ها حضور داشته اند امروز نیز برای جلب مشارکت های مردمی نیازمند فرهنگ سازی در این حوزه و تکریم آنها هستیم.

کد خبر 4325850

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش وپرورش گیلان صومعه سرا مجمع خیرین مدرسه ساز راهپیمایی روز قدس بوشهر گرگان شهرکرد شیراز مشهد یاسوج عید سعید فطر ماه مبارك رمضان خرم آباد بیرجند تبریز مواد مخدر سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۷۴۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، معاونت برنامه ریزی و توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی کشور در گردهمایی معاونت‌های برنامه ریزی و مشارکت‌های مردمی کشور گفت: با تلاش تیمی فراوان و هم افزایی که در سال ۱۴۰۲ انجام شد، توانستیم در مسیر توسعه  و استاندارد سازی فضا‌های آموزشی قدم‌های بسیار تاثیر گذاری برداریم.

علیرضا راشکی همچنین با تاکید بر حضور خیرین در امر خداپسندانه مدرسه سازی که هم خیر این دنیا و آخرت را به همراه دارد، افزود:  تلاش و همت  معاونت‌های مشارکت مردمی  در جذب خیرین   باید دوچندان شود تا فصل جدید و جهش بی سابقه‌ی مدرسه سازی را رقم بزنیم.

در گردهمایی معاونت‌های مشارکت‌های مردمی کشور و اعضا جامعه خیرین کشور، محمد جواد خلیلی معاونت مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان خوزستان رتبه نخست ارزشیابی عملکرد و جذب مشارکت خیرین حقیقی، csr، گروه‌های جهادی را کسب کرد و شایسته تقدیر شناخته شد.

خلیلی در این مراسم ضمن قدردانی از خانواده نوسازی مدارس در خوزستان، مجمع خیرین استان و همه خیرین نیک اندیش، گفت: در  سال ۱۴۰۱ میزان تعهدات این اداره کل مبلغ ۱۱۴ میلیارد تومان بوده و در سال ۱۴۰۲ با افزایش قابل توجه ایی به مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان (رشد ۷برابر) رسید.

دیگر خبرها

  • مبنای بسیاری از علوم، ریاضی و فیزیک است
  • مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش
  • نقاط حادثه‌خیز شهر قم اصلاح شود/ لزوم احداث پارکینگ مورد نیاز
  • آیت‌الله اعرافی: فرهنگ‌سازی در تغییر آمار تصادفات مؤثر است
  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • همیاران مهربان ترافیک به مثابه مشارکت مردم در جهش تولیدات فرهنگی هستند/روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور
  • احداث چهار مدرسه خیری در یزد