Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، فراخواني تخصصي گردان ادوات وضد زره تيپ 12 قائم (عج) برگزار شد.

در اين فراخواني، بسيجيان اين گردان  با حضور در محل اين گردان به تمرين  برنامه ها پرداختند .

گفتنی است؛ اسماعيل قاسمپور از فرماندهان اسبق تيپ 12 سمنان در این فراخوانی ضمن اشاره به بسيج به عنوان  يك نيروي انقلابي ومردمي خاطر نشان كرد : انقلاب اسلامي دستاوردهاي فرواني داشته كه يكي از بزرگترين بركاتش كه توسط معمار انقلاب طراحي گرديد تولد بسيج بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصريح كرد: آنچه امروز دشمنان را سردر گم كرده ريشه دار بودن اين نظام تا قلب مردم است  واين يك موهبت الهي براي  نه ايران بلكه جهان اسلام است .

این فرمانده با اشاره به  آيه شريف واعدوا لهم مستطعتم من قوه گفت: آنچه خداوند از ما خواسته آمادگي است از هرآنچه كه در توان داريم.

وي تصريح كرد: زماني آمادگي ما نتيجه مي دهد كه در خدمت يك رهبر آگاه به مسائل زمان باشيم چنانچه قويترين نيروي نظامي را داشته باشيم؛  اما ولايت در عقيده ما ضعيف باشد به قهقرا خواهيم رفت موفقيت يك نيروي نظامي در كارزار رزمي ، اجتماعي و فرهنگي امري است بسيار مهم كه بستگي به ميزان تبعيت ما از ولي فقيه دارد .

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۷۶۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است

سرهنگ مهدی میدانی رئیس اداره قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش روز گذشته و در آیین افتتاح نخستین اجلاسیه نماز در نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امسال مهم ترین برنامه خودش را با موضوع نماز آغاز کرد.


اجلاس سراسری نماز که امروز در نیروی هوایی آغاز به کار کرد، اولین اجلاس سراسری در بین کارکنان نیروی هوایی ارتش بود اما از خرداد سال پیش که اجلاس نماز در ارتش برگزار شد، بیش از 130 اجلاس در کل ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد که تا خرداد امسال ادامه دارد.
سال گذشته جشنواره حدیث ما در ارتش "با نماز در سیره امام علی (ع)" که کتاب بسیار خوبی در زمینه نماز است برگزار شد و این جشنواره با استقبال و حضور بیش از 14 هزار نفر به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • استفاده از برنامه‌های نامزدهای انتخابات در کمیسیون‌های تخصصی
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است
  • خاطره پرواز منوچهر محققی در عملیات مروارید
  • برگزاری دوره آموزش تخصصی سفال و سرامیک در استان سمنان
  • لزوم آمادگی برای وقوع سیل در استان سمنان