Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-07@00:12:15 GMT

حقیقت‌ها و ناشناخته‌های ترکیب تیم ملی اسپانیا

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۷۶۵۵۵

به گزارش ایلنا، فرناندو هیرو به عنوان مدیر تیم‌های ملی اسپانیا اولین نفری بود که از تصمیم فدراسیون و روبیالس برای برکناری یولن لوپتگی از هدایت لاروخا یک روز مانده به شروع جام جهانی روسیه خبر داشت. سرمربی 51 ساله مذاکرات پنهانی با رئال مادرید داشت و بنابراین در کنفرانس خبری از هدایت اسپانیا کنار رفت تا بلافاصله هیرو به عنوان جانشین او معرفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رکورد لوپتگی برخلاف تصمیمش بسیار عاقلانه بود؛ او در 17 بازی شکست ناپذیر باقی ماند و اسپانیا را با آماری شگفت انگیز به روسیه رسانده بود. حالا هیرو تنها شش روز پس از حضور در قامت سرمربی ماتادورها برابر ایران شاگردانش را روانه میدان کند. او چیزهای روشنی پیش رو دارد البته توام با شک و شبهه‌های فراوان...

1. کارواخال یا ناچو؟

ین اصلی ترین تردید هیرو است. ناچو ضمن عملکرد بی نقص برابر پرتغال گلزنی هم کرده و از طرفی کارواخال، هم تیمی ناچو در رئال مادرید پس از مصدومیتی دشوار در آماده ترین حالت ممکن قرار دارد و مشتاق حضور در جام جهانی روسیه است.

2. دقایقی برای آسنسیو

او به همراه لوپتگی دقایق زیادی در اسپانیا حضور داشت. با وجود سه تعویض برابر پرتغال هافبک جوان رئال مادرید در ورزشگاه فیشت آرنا بازی نکرد. ایاگو آسپاس، تیاگو و لوکاس واسکز بازیکنانی بودند که در نیمه دوم به اسپانیا اضافه شدند. در واقع آسنسیو برخلاف رئال مادرید که همیشه گزینه ایده‌آلی از سوی زیدان برای تغییر رویه بازی بوده فعلا از هیرو پالس مثبتی دریافت نکرده و باید دید در کازان هم این اتفاق تکرار می‌شود یا خیر.

3. تغییرات

فرناندو هیرو یازده مدل در اختیار دارد. زمانی که نتیجه بازی 3 بر دو به سود اسپانیا پیش می‌رفت تعویض‌ها برای اسپانیا کارآمد نبود و البته کریستیانو رونالدو با ضربه استثنایی جریان بازی را تغییر داد اما بازیکنانی که زمین را ترک کردند، نقش ویژه‌ای در نتیجه داشتند.

4. رودریگو

این مهاجم برابر تیم تحت هدایت فرناندو سانتوس بازی نکرد. دیگو کاستا به عنوان مهاجم بازی را آغاز کرد و سپس آسپاس جایگزین او شد. بحث اصلی اینجاست که او شانسی برای حضور در جام خواهد داشت یا خیر.

اطمینان هیرو: او تمجید بی نظیری از عملکرد داوید دخیا داشت و درباره اشتباه او گفته بود:"دخیا یکی از ماست." او پس از لمس نامناسب شوت کریستیانو رونالدو گل عجیبی دریافت کرد و بعید به نظر می‌رسید مقابل ایران در چارچوب دروازه قرار بگیرد اما به گفته سرمربی 50 ساله او انتخاب اول در دروازه است. 

منبع: مارکا

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال اسپانیا فرناندو هیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۷۶۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرافتخارترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید؛ ناچو و مودریچ به صدر رسیدند

ناچو و لوکیتا بیست و پنجمین جام خود با پیراهن رئال مادرید را کسب کردند

طرفداری | با توجه به شکست سنگین بارسلونا برابر ژیرونا و برتری رئال مادرید برابر کادیز، قهرمانی کهکشانی‌ها در فصل ۲۰۲۳/۲۴ لالیگا در فاصله چهار هفته مانده تا پایان فصل، مسجل شد. این سی و ششمین قهرمانی تاریخ لوس بلانکوس در سطح اول فوتبال اسپانیا به حساب می‌آید.

رسمی؛ رئال مادرید برای سی‌وششمین بار قهرمان لالیگا شد

لوکا مودریچ و ناچو فرناندز که هر دو از باتجربه‌ترین بازیکنان ترکیب رئال مادرید محسوب می‌شوند، امروز بیست و پنجمین جام خود با این تیم را جشن می‌گیرند. به این ترتیب، آن‌ها با اضافه شدن به کریم بنزما و مارسلو، در صدر فهرست پرافتخارترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید قرار گرفتند. دنی کارواخال نیز با ۲۴ جام، به رتبه دوم این فهرست صعود کرد.

افتخارات ناچو و لوکا مودریچ 5 قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا 5 قهرمانی جام باشگاه‌های جهان ۴ قهرمانی لالیگا ۴ قهرمانی سوپرجام یوفا 2 قهرمانی جام حذفی اسپانیا ۵ قهرمانی سوپرجام اسپانیا پرافتخارترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید بنزما، ناچو، مارسلو و مودریچ در صدر

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ (لالیگا اسپانیا - 6 می 2018) / فیلم
  • افت مهاجم گلزن نساجی در سال جدید/ آزادی از ترکیب اصلی دور می شود؟
  • ادعای ستاره بایرن: به رئال فکر می‌کنیم، نه باخت!
  • رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد
  • قهرمانی رئال مادرید در اسپانیا/ تاج گذاری کهکشانی ها لالیگا
  • پرافتخارترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید؛ ناچو و مودریچ به صدر رسیدند
  • توماس توخل: وقتی به اندازه کافی بازیکن ندارد، نمی‌توانید از ترکیب دوم استفاده کنید
  • تلفات جدید بایرن برای بازی با رئال
  • کهکشانی‌ها در انتظار نتیجه بازی بارسلونا؛ قهرمانی رئال مادرید امروز قطعی می‌شود؟
  • ساعت پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز + پخش آنلاین