Web Analytics Made Easy - Statcounter

چند رسانه‌ای > عکس - فن فست یا محل گردهمایی هواداران فوتبال، مکانی برای تجمع آن دسته از هواداران و طرفداران فوتبال است که به دلایل مختلف امکان حضور در ورزشگاه محل برگزاری مسابقات را ندارند و نمی‌توانند بازی ها را از نزدیک تماشا کنند.

به گزارش ایسنا، این گردهمایی بهترین مکان برای تماشای تمامی مسابقات جام جهانی فوتبال از طریق نمایشگرهای بزرگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات به صورت زنده روی نمایشگرهای بسیار بزرگ، با کیفیت و صدای عالی پخش می‌شود. فضای برگزاری این تجمعات بسیار سرگرم کننده و با امنیت کامل است و این فرصتی برای هواداران پرشور فوتبال، که از سراسر جهان، گردهم جمع شده‌اند تا بزرگترین رویداد فوتبالی دنیا از این محل تماشا کنند. در گزارش زیر تصاویری از فن فست شهر کازان روسیه را می بینید که طرفداران، شب گذشته در آن دیدار روسیه و مصر را تماشا کردند.

 

67282

کلید واژه‌ها : فوتبال - جام جهانی 2018 - جام جهانی -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فوتبال جام جهانی 2018 جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۷۷۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امباپه خیال هواداران تیمش را راحت کرد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، پاری سن ژرمن در حالی خود را آماده بازی برگشت برابر بوروسیا دورتموند در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا می‌کند که در دیدار رفت با یک گل شکست خورده است. به نوشته لوپاریزین، امباپه که امید نخست پاریسی‌ها برای درخشش در این بازی است به هواداران تیمش قول داد که راهی فینال شوند.

بیشتر بخوانید: گروه‌بندی فوتبال المپیک مشخص شد/ امباپه و مسی در پاریس؟

او گفت: می‌دانیم که فشار بسیار بالا است و این طبیعی است چرا که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستیم و رقابت در چنین مرحله‌ای بسیار سخت است. اطمینان داریم که می‌توانیم شکست دیدار رفت را جبران و راهی فینال شویم. ما به فینال صعود خواهیم کرد.

او ادامه داد: من روز سه‌شنبه با نهایت آمادگی به میدان خواهم رفت. می‌خواهم بهترین بازی خود را به نمایش بگذارم و برابر هواداران خود جشن صعود به فینال را برگزار کنیم.

منبع: ایسنا

کد خبر: 1229589 برچسب‌ها فوتبال دنیا

دیگر خبرها

  • امباپه خیال هواداران تیمش را راحت کرد
  • واکنش لیائو به «هو» شدن دوباره از سوی هواداران میلان
  • سرمربی تیم هندبال جوانان: برای کسب سهمیه جهانی می‌جنگیم
  • آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس
  • دیوید بکام: پس از ترک منچستریونایتد تا 2 سال نتوانستم بازی های این تیم را تماشا کنم / زیرنویس فارسی
  • برزگر: بعضی هواداران با سلاح سرد بازی‌ها را تماشا می‌کنند!
  • شیدا مقصودلو ماند و پیرمرد هتاک اصفهانی
  • فیلم| اقدام عجیب دو جوان؛ نصب تلویزیون بزرگ در صندوق عقب ۲۰۶ و تماشای فوتبال وسط خیابان!
  • شادی هواداران ایپسویچ تاون برای صعود به لیگ برتر انگلیس پس از ۲۲ سال + فیلم
  • رونمایی از نماد جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۵ سیشل