Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مسئول سازمان بسیج جامعه زنان استان البرز عفاف و حجاب را زمینه امنیت جامعه خواند و گفت: اجتماع عظیم بزرگداشت روز ملی عفاف و حجاب در روز ۲۱ تیرماه سال جاری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، فاطمه چگینی، مسئول سازمان بسیج جامعه زنان استان البرز در نشست هیئت اندیشه ورز که چهارشنبه (30 خرداد) با هدف برپایی هفته حجاب و عفاف در البرز در سالن جلسات این جمعیت در سپاه استان البرز، برگزار شد، گفت: اجتماع عظیم بانوان در سال های گذشته به مناسبت سالروز کشتار مردم در مسجد گوهرشاد با عنوان روز ملّی عفاف و حجاتب هرساله برگزار می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با در نظر گرفتن اهمیت جایگاه بانوان در بسترهای مختلف اجتماعی مطرح کرد: عفاف و حجاب به عنوان یکی از مولفه های انسانی برای یک جامعه سالم و پویا هم برای مردان و هم برای زنان تعریف می شود.

 

چگینی با تاکید بر اهمیت روز ملی حجاب و عفاف توضیح داد: روز 21 تیرماه ویژه برنامه متنوعی با حضور اجتماع عظیم بانوان استان و خانواده های آنان در راستای تبیین جایگاه عفاف و حجاب در استان البرز به مرکزیت کلانشهر کرج برپا می شود.

 

این کارشناس با تأمل بر ضرورت بسترسازی فرهنگ عفاف و حجاب توضیح داد: فرهنگ عفاف و حجاب با هدف صیانت از خانواده با تبیین باورهای دینی محقق می گردد.

 

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان استان البرز در محور دیگر سخنان خود به واقع کشتار مردم در مسجد گوهرشاد اشاره کرد و گفت: با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهداء، اجلاسیه بانوان کنگره شهدآئ استان البرز در 22 شهریور ماه سال جاری برگزار می شود.

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: دولت فوتبال مساجد مجلس جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اوقات فراغت سیاسی خبرگزاری شبستان اخبار ایرانشهر فرهنگ عفاف و حجاب عفاف و حجاب مسجد گوهرشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۳۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیهان: ما محترمانه حجاب سر زنان می کنیم اما رضا شاه با ضرب و شتم حجابشان را برمی داشت

روزنامه کیهان به اظهارات احمد علیرضابیگی نماینده تبریز در باره حجاب واکنش نشان داد.

روزنامه کیهان نوشت: یک نماینده ردصلاحیت شده این دوره از انتخابات بدون فهم فلسفه حجاب مدعی شده اگر نظام ستمشاهی توانست با زور و جبر چادر از سر زنان ما باز کند، اکنون هم می‌توان با الزام قانونی عکس آن را انجام داد.

مقایسه الزام حجاب همراه با اقناع فرهنگی و محترمانه زنان بی‌حجاب در جمهوری اسلامی با رفتارهای مخوف و ضرب و شتم بانوان محجبه توسط رژیم دیکتاتوری پهلوی از مبنا دچار اشکال است. حجاب یک قانون مثبت، سازنده و موافق با فطرت و متضمن کرامت انسانی بانوان است. اما بی‌حجابی و برهنگی درتضاد بافطرت انسان است و نتیجه‌ای جز افزایش خیانت و فساد و فروپاشی کانون خانواده ندارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لقب‌های تازه کیهان برای 5 چهره سیاسی و فرهنگی کیهان: اعتراض به حجاب بهانه‌ای برای فتنه‌گری در دانشگاه

دیگر خبرها

  • کیهان: ما محترمانه حجاب سر زنان می کنیم اما رضا شاه با ضرب و شتم حجابشان را برمی داشت
  • هدف از تحمیل بی‌حجابی به جامعه چیست؟
  • رسانه‌های بیگانه چگونه زنان را عامل رسیدن به اهداف خود می کنند؟
  • اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی
  • حمایت جمعی از بانوان اصفهانی از طرح نور
  • برگزاری خاکریز امنیت ۸ در گیلان
  • برگزاری «خاکریز امنیت ۸» در گیلان
  • چرا غرب دنبال ترویج بی‌بند‌وباری در ایران است؟
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد