Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@13:58:50 GMT

لایی امیری- ابراهیمی به سیلوا- پیکه(عکس)

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۸۵۳۰۲

دو هافبک تیم ملی ایران با حرکت‌های چشم‌نواز، دو ستاره تیم ملی اسپانیا را به زیباترین شکل دریبل زدند.

به گزارش "ورزش سه"، شکست برابر تیم ملی اسپانیا نتیجه دومین بازی ایران در جام جهانی بود ولی نمایش شاگردان کارلوس کی‌روش و جنگندگی آنها که تا لحظه پایانی دست از تلاش بر نداشتند برای جبران گل خورده تلاش می‌کردند، ستودنی بود اما در کنار بازی تیمی و یک دست آنها، کارهای تاکتیکی هم هواداران فوتبال را به وجد آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قبل از دقیقه ۸۰ امید ابراهیمی  در سمت راست خط دفاعی ایران که در تلاش برای دفع موقعیت اسپانیا بود، داوید سیلوا را پشت سر خود داشت که با یک لایی چشم‌نواز که تکرار صحنه آن پخش نشد، هافبک طراح لاروخا را جای گذاشت و بعد دفع توپ کرد تا یک موقعیت برای ایران شکل بگیرد.

 

 

اما اوج نمایش تکنیک ایرانی‌ها در دقیقه۸۲ اتفاق افتاد؛ جایی که وحید امیری در جناح چپ صاحب توپ شد و در حالی که جرارد پیکه مستحکم را مقابل خود داشت، از فضای باز بین دو پای او استفاده کرد و با یک لایی زیبا او را از سد راهش برداشت تا با یک ارسال موقعیت خطرناکی برای ایران خلق کند؛ فرصتی که با ضربه سر مهدی طارمی از مقابل تیرک دوم به اوت زده شد.

 

لایی زیبای امید ابراهیمی به سیلوا و تماشایی‌تر امیری، دو صحنه‌ای هستند که هیچ وقت از ذهن طرفداران فوتبال ایران پاک نخواهد شد؛ درست مثل دریبل‌های پیاپی یک پا، دو پایی که در بازی خاطره انگیز تیم ملی ایران برابر آرژانتین در جام جهانی ۲۰۱۴ ، مهرداد پولادی به لیونل مسی و گونزالو ایگواین زد.

تیم ملی ایران وحید امیری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران وحید امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۵۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویر: باید در مادرید رئال را بکشیم!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در تاریخ ۸ مه در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مقابل رئال مادرید قرار می‌گیرد.

دو تیم در شرایط متفاوتی هستند. رئال مادرید به تازگی قهرمانی‌اش در لالیگا را قطعی کرده است و در سمت دیگر بایرن مونیخ کورس قهرمانی را به بایر لورکوزن باخته و پس از ۱۲ سال در کسب عنوان قهرمانی ناکام مانده است.

با این حال هر دو برای یک هدف می‌جنگند. بایرن به دنبال فرار از یک فصل ناموفق قهرمانی چمپیونزلیگ را می‌خواهد و در سمت دیگر رئال مادرید خواهان تکمیل فصل فوق‌العاده‌اش با چمپیونزلیگ پانزدهم است.

در دیدار رفت در مونیخ که با تساوی ۲-۲ به پایان رسید، هر دو تیم موقعیت‌هایی را از دست دادند. سهم باواریایی‌ها در این فرصت‌های از دست‌رفته بیشتر بود، در حالی‌که بازی با نتیجه ۲-۱ به سود بایرن دنبال می‌شد، آنها چند موقعیت خوب گلزنی را از دست دادند و نتوانستند اختلاف را بیشتر کنند و درنهایت گل مساوی را دریافت کردند.

مانوئل‌ نویر در گفت‌وگویی کوتاه با موندو دپورتیوو مدعی شد که آنها مستحق پیروزی در دیدار رفت بودند و حالا در بازی برگشت باید بی‌رحم‌تر ظاهر شوند تا به فینال صعود کنند.

او گفت: «این یک بازی بسیار مهم است. ما تا اینجا خوب کار نکرده‌ایم و فصل ما به لیگ قهرمانان بستگی دارد. اگر بتوانیم رئال را ببریم و سپس در ومبلی قهرمان شویم، با تمام ناکامی‌ها فصل را خوب به پایان می‌رسانیم و کمی از ناراحتی‌ها را کم می‌کنیم.

ما در بازی رفت می‌توانستیم پیروز شویم و الان با برد به آنجا برویم اما چند موقعیت مناسب را از دست دادیم. حالا هم کاملا توانایی شکست رئال را داریم و برای این کار فقط باید در مادرید از خود غریزه یک قاتل را نشان دهیم.»

دیگر خبرها

  • خداحافظی احساسی ستاره‌ای ۳۹ ساله با آبی‌های لندن؛ سیلوا چرا ۴ سال در چلسی ماند؟
  • پلن B و C اوسمار برای جانشینی اورونوف
  • تغییرات احتمالی پرسپولیس در صورت غیبت اورونوف
  • قحطی گل در دیار کویر
  • یوونتوس ۱-۱ رم / کار شاگردان دروسی سخت شد +فیلم
  • نویر: باید در مادرید رئال را بکشیم!
  • نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید
  • جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد
  • صادقی یا امیری: اوسمار امروز تصمیم می‌گیرد
  • نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید