Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@02:32:20 GMT

دیدار ایران و اسپانیا به روایت تصویر

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۸۶۴۰۷

دیدار ایران و اسپانیا به روایت تصویر

تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار خود در جام جهانی روسیه در ورزشگاه کازان به مصاف اسپانیا رفت و بعد از یک نبرد جانانه بعد از نبرد جانانه با یک گل شکست خورد. تصاویر صحنه‌های جالب و مهم این بازی زیبا را در ادامه مشاهده خواهید کرد

 

درگیری کاپیتان با داور بازی درگیری کاپیتان با داور بازی درگیری کاپیتان با داور بازی لحظه سرنگونی سرخیو راموس در برخورد با مهدی طارمی لحظه سرنگونی سرخیو راموس در برخورد با مهدی طارمی مشت بیرانوند برای دفع اولین خطر جدی از جانب اسپانیا بنرطنز هوادارای ایرانی در کازان:"آقای فیلمبردار لطفا از ما فیلم نگیر, همسرامون فکر میکنن به سفر کاری رفتیم" «سیلوا» در محاصره ملی پوشان ایران درگیری لفظی دیگو کاستا با علیرضا بیرانوند درگیری لفظی دیگو کاستا با علیرضا بیرانوند درگیری لفظی دیگو کاستا با علیرضا بیرانوند درگیری لفظی دیگو کاستا با علیرضا بیرانوند درگیری لفظی دیگو کاستا با علیرضا بیرانوند درگیری لفظی دیگو کاستا با علیرضا بیرانوند لحظه گل مردود ایران مقابل اسپانیا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
لحظه گل مردود ایران مقابل اسپانیا. شادی نافرجام عزت اللهی بعد از گل مردود ایران شادی نافرجام عزت اللهی بعد از گل مردود ایران شادی نافرجام عزت اللهی بعد از گل مردود ایران شادی نافرجام عزت اللهی بعد از گل مردود ایران شادی نافرجام عزت اللهی بعد از گل مردود ایران شادی نافرجام عزت اللهی بعد از گل مردود ایران ملی پوشان در انتظار جواب داور! ملی پوشان در انتظار جواب داور! دفاع جانانه یوزهای ایرانی در برابر کهکشانی های اسپانیا دفاع جانانه یوزهای ایرانی در برابر کهکشانی های اسپانیا دفاع جانانه یوزهای ایرانی در برابر کهکشانی های اسپانیا دفاع جانانه یوزهای ایرانی در برابر کهکشانی های اسپانیا افسوس یوزهای ایرانی از ناکامی مقابل ماتادورها افسوس یوزهای ایرانی از ناکامی مقابل ماتادورها افسوس یوزهای ایرانی از ناکامی مقابل ماتادورها افسوس یوزهای ایرانی از ناکامی مقابل ماتادورها افسوس یوزهای ایرانی از ناکامی مقابل ماتادورها افسوس یوزهای ایرانی از ناکامی مقابل ماتادورها لحظه دیدنی و تاریخی لایی امیری به پیکه لحظه دیدنی و تاریخی لایی امیری به پیکه

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۶۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم

دیدار تیم‌های رئال‌مادرید و رئال سوسیداد در چارچوب هفته سی‌وسوم لالیگا اسپانیا با تک گل گولر به‌پایان رسید.

به رئال‌مادرید خبرگزاری ایمنا، تیم‌های رئال‌مادرید و رئال سوسیداد شامگاه _جمعه هفتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وسوم لالیگا اسپانیا از ساعت ۲۲:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد رئال مادرید به‌پایان رسید.

آردا گولر در دقیقه ۲۹ تک گل این دیدار را به ثمر رساند.

خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد

کد خبر 748212

دیگر خبرها

  • چشمک یوزهای ایرانی به قهرمانی شماره ۱۳
  • واکنش مائوریسیو پوچتینو به مردود شدن گل چلسی مقابل استون ویلا + عکس
  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد؟
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می رسد؟
  • وضعیت نامشخص بیرانوند برای بازی مقابل سپاهان
  • روایت سیمین دانشور از دیدار با امام خمینی(ره)
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم
  • سوسیداد 0-1 رئال: تیم کارلتو برای قهرمانی عجله دارد
  • صعود نفس‌گیر یوزهای ایرانی به فینال