Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@09:39:58 GMT

11 جاده پرتردد در آذربايجان غربي بهسازي مي شود

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۸۷۳۰۵

11 جاده پرتردد در آذربايجان غربي بهسازي مي شود

خبرگزاري آريا - اروميه- ايرنا- معاون راهداري اداره کل راهداري و حمل نقل جاده اي آذربايجان غربي گفت: 11 جاده پرتردد در شمال، جنوب و مرکز استان همزمان با فصل عمراني امسال بهسازي، لکه گيري و روکش آسفالت مي شود.

ارسلان شکري روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: براي اجراي اين طرح ها يکهزار ميليارد ريال اعتبار اختصاص يافته است که به تدريج به اين بخش تزريق مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: اروميه - تبريز (شهيد کلانتري)، مياندوآب - شاهين دژ، تکاب - تخت سليمان، اروميه - مياندوآب، بوکان - شاهين دژ، اروميه - اشنويه، خوي - ايواوغلي - بازرگان، چالدران - قره ضياءالدين، اشنويه - پيرانشهر - سردشت، مهاباد - سردشت و بوکان - مياندوآب - سقز اين جاده ها را شامل مي شود.
وي بيان کرد: اين لکه گيري و روکش در 300 کيلومتر از راه هاي روستايي آذربايجان غربي نيز اجرا مي شود.
وي با اشاره به آمادگي کامل اکيپ هاي راهداري براي خدمات رساني به مسافران در ايام تابستان اضافه کرد: با توجه به آغاز سفرهاي تابستاني راهداري آمادگي کامل دارد براي خدمات دهي به مسافران را دارد.
معاون راهداري اداره کل راهداري و حمل و نقل جاده اي آذربايجان غربي افزود: علاوه بر اين، از محل اعتبارات استاني و توسعه اقتصادي تعريض و روکش و ساماندهي محورهاي تخت سليمان - تکاب، چالدران - قره کليسا، حذف 50 درصد از نقاط پرحادثه استان، روکش محورهاي اروميه - زيوه و محور گردشگري مارميشو در دست اجراست.
شکري گفت: ايمن سازي و ارتقاي ايمني محورها، حذف نقاط حادثه خيز به ويژه از مسيرهاي ترانزيتي و شرياني منتهي به مناطق گردشگري و پايانه هاي مرزي از مهمترين اولويت هاي اين اداره کل است.
به گزارش ايرنا، آذربايجان غربي 12 هزار کيلومتر راه دارد که از اين ميزان سه هزار و 500 کيلومتر بزرگراه، جاده اصلي و فرعي است.
8137/2093
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۷۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی و دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه در برنامه صف اول شبکه سراسری خبر به تشریح اقدامات دولت در بخشهای مختلف و روند اجرای طرح های نجات دریاچه ارومیه خواهد پرداخت.

این برنامه ساعت  ۱۹:۳۰ امشب دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ پخش خواهد شد.

  

دیگر خبرها

  • تصویب مطالعات طرح ویژه تفصیلی بافت تاریخی شهر ارومیه
  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها
  • ۷۱ درصد از حجم سد‌های آذربایجان‌غربی پر آب است
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر
  • بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم
  • محور مواصلاتی دستجرد- آشتیان در قم بهسازی شد
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • واژگونی خودرو پراید در محور ارومیه تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد