Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@21:53:13 GMT

رسانه ها باید امید را در دل مردم زنده کنند

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۸۷۸۱۲

رسانه ها باید امید را در دل مردم زنده کنند

به گزارش خبرگزاری مهر  به نقل از صدا و سیمای مرکز زنجان،  آیت الله علی خاتمی در دیدار با مدیرکل، معاونین و جمعی از مدیران صدا و سیمای مرکز زنجان ضمن بیان این موضوع که رسانه ها در مقابله با توطئه های دشمنان نقش مهمی را دارند،اظهار داشت:در این برهه از زمان رسانه ها باید تلاش کنند تا همدلی، اتحاد و همبستگی را در جامعه ترویج دهند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

          

نماینده ولی فقیه در استان ضمن قدردانی از عملکرد صدا و سیمای مرکز زنجان در ایام ماه مبارک رمضان،خاطرنشان کرد:برنامه های خوبی در ماه رمضان امسال از رسانه استانی پخش شد که در ایجاد فضای مطلوب در جامعه تأثیرگذار بود . 

خاتمی در ادامه به حضور پرشور مردم مومن و ولایتمدار استان در مراسم لیالی قدر و همچنین راهپیمایی روز قدس اشاره کرده و از این حضور مردم قدردانی کرد.

امام جمعه زنجان همچنین با اشاره به برپایی مجامع قرآنی و جلسات جمع خوانی قرآن در ایام ماه مبارک رمضان از هئیت امنای مساجد، موسسات قرآنی و صدا و سیمای مرکز زنجان برای برپایی و به تصویر کشیدن این حرکت ارزنده قرآنی تشکر کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان هم در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان از رسانه استانی، گزارشی از عملکرد صدا و سیمای استان در ماه مبارک رمضان را ارائه کرد .

صفری با اشاره به تلاش های شبانه روزی رسانه استانی در این ماه مبارک، گفت: در ایام ماه رمضان بیش از ۱۰۰۰ ساعت برنامه تولید، تأمین و پخش شد که سهم شبکه استانی سیما ۶۵۰ ساعت، رادیوی استانی ۴۰۰ساعت برنامه و خبر نیز ۲۵ ساعت بوده است .

وی حضور کارشناسان مختلف دربرنامه های ویژه ماه مبارک رمضان برای پربار نمودن این برنامه ها و بهره مندی مردم از این موضوع را خوب و مثبت ارزیابی کرده و از همکاری و تعامل اساتید و کارشناسان با رسانه استانی قدردانی کرد .

صفری در ادامه از تولید سریال فاخر ۲۶ قسمتی در شبکه اشراق خبر داد و اظهار داشت: این سریال با عنوان «پرواز پروانه را ببین» در حوزه آسیبهای اجتماعی و با موضوع مواد مخدر می باشد که با حضور هنرمندان مطرح کشوری قرار است در آینده ای نزدیک تصویربرداری آن آغاز می شود.

کد خبر 4326217

منبع: مهر

کلیدواژه: صدا و سیمای مرکز زنجان علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گرگان بوشهر شهرکرد مشهد شیراز یاسوج عید سعید فطر بیرجند خرم آباد ماه مبارك رمضان مواد مخدر سانحه تصادف تبریز کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۷۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باغ مشاهیر ابر پروژه‌ای برای تمام مردم شهر است

مدیر منطقه ۵ شهرداری با بیان اینکه مساحت پروژه باغ مشاهیر ۲۲ هکتار است که با همت اعضای شورا و شهردار پیش رفت، گفت: قرار است با این پروژه، ابر پروژه شهری برای مردم رقم بخورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رسول میرباقری بعد از ظهر امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در حاشیه بازدید از پروژه باغ مشاهیر اظهار کرد: خدا را شاکریم که این پروژه به‌عنوان یکی از پروژه‌های مهم این دوره مدیریت شهری آغاز شد و امید است شاهد یکی‌از اماکن‌تفریحی شهر باشیم.

وی ادامه داد: این پروژه با همت سازمان عمران شهرداری منطقه ۵ با قوت آغاز شده و امید است با قوت پروژه را پیش ببرد.

حسین کارگر مدیر منطقه ۵ شهرداری نیز عنوان کرد: مساحت این زمین ۲۲ هکتار است که با همت اعضای شورا و شهردار پیش رفت و عملیات آغاز شد و قرار است ابر پروژه شهری برای مردم رقم بخورد.

وی اظهار کرد: امید است در مدت زمانی کوتاه پروژه را به ثمر برسانیم.

کد خبر 750122

دیگر خبرها

  • مردم خوزستان از تردد غیر ضروری و حضور در مناطق پرخطر پرهیز کنند
  • باغ مشاهیر ابر پروژه‌ای برای تمام مردم شهر است
  • آغاز عملیات اجرایی احداث دفترصداوسیما در سقز
  • ایجاد امید با روایت‌گری درست وظیفه همه مدیران است
  • برگزیدگان صدا و سیمای لرستان در جشنواره «بر بلندای حضور»
  • دومین جایزه جوانی جمعیت استان بوشهر برگزار می شود
  • جامع دیدن مسائل از سوی فعالان رسانه و تعامل مسئولان لازمه حل مسائل کشور
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • وضعیت مبلغان کشور در ماه رمضان از زبان مدیرکل تبلیغ عمومی/ استقبال بی‌نظیر «تبلیغ اولی‌ها»
  • سریال «ماه شرف خانم» در سیمای مرکز کردستان تولید می‌شود