Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-07@05:22:48 GMT

ضرورت پیگیری موضوع «ربایش دختران» در ایرانشهر

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۸۹۳۹۱

ضرورت پیگیری موضوع «ربایش دختران» در ایرانشهر

به گزارش پارس نیوز، حسینعلی امیری در پی درخواست محمد نعیم امینی فرد نماینده مردم ایرانشهر، تاکید کرد که موضوع را از طریق وزیر دادگستری پیگیری می‌کند.

امینی فرد هم در این دیدار با اشاره به موضوع ربایش دختران در ایرانشهر و صرف نظر از صحت و سقم اخبار منتشر شده گفت: این موضوع احساسات مردم را جریحه دار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از معاون پارلمانی رئیس جمهور خواست که این موضوع را پیگیری کند. 

نماینده ایرانشهر در بخش دیگری از سخنان خود در دیدار با معاون پارلمانی رئیس جمهور، با تشریح برخی مشکلات مردم ایرانشهر از جمله مشکل اجتماعی و حاشیه نشینی و ضرورت حل این مشکل توسط مسؤلان، خواستار توجه بیشتر به مناطق محروم و حل مشکلات مردم این مناطق شد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: نماینده مردم معاون رئیس جمهور مشکلات حاشیه نشینی مشکلات مردم موضوع پارس ایرانشهر پیگیری پارس نیوز ربایش دختران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۹۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: مردم در اجرا و نظارت بر انتخابات دخیل هستند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست مشترک اعضای هیئت وزیران به ریاست حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی با استانداران سراسر کشور در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور دقایقی قبل آغاز شد.

رئیس جمهور در این مراسم طی سخنانی خطاب به این مدیران عالی دولت بیان کرد: باید با مردم به‌صورت مداوم ارتباط داشته باشید؛ خصوصاً مردمی که در اجتماعات مسئولان شرکت هم نمی‌کنند که باید این عزیزان هم مورد رسیدگی قرار بگیرند.

وی در خصوص انتخابات ۱۴۰۲ افزود: مجریان، ناظران و عموم مردم همت کردند و انتخابات باشکوهی داشتیم و مولفه‌های مورد اشاره رهبر معظم انقلاب محقق شد. در این مرحله دوم نیز کاری بشود که این چهار اصل مورد تأکید قرار بگیرد. مردم ما در اجرا و نظارت دخیل هستند و امیدواریم این انتخابات هم باشکوه برگزار شود.

رئیس‌جمهور با اشاره به شعار سال، خاطر نشان کرد: باید تمامی بخش‌ها برنامه داشته باشند و طبق آن به‌سوی تحقق شعار سال که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، حرکت کنند.

خبر در حال تکمیل...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است
  • بررسی مشکلات مددجویان زندان سپیدار اهواز در دیدار با رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان
  • مهلت یک‌هفته‌ای استاندار برای ایجاد کارگروه ویژه اشتغال در لرستان
  • پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان
  • ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان
  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • صداقت با مردم می‌تواند اعتماد به دولت را افزایش دهد
  • رئیسی: مردم در اجرا و نظارت بر انتخابات دخیل هستند
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند