Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ بهای معاملات آتی وست تگزاس اینترمدیت آمریکا با ۲۱ سنت یا ۰.۳ درصد کاهش، به ۶۵.۵۰ دلار در هر بشکه رسید.

بهای معاملات آتی نفت برنت ۴۱ سنت یا ۰.۵۵ درصد کاهش یافت و ۷۴.۳۳ دلار در هر بشکه معامله شد.

ایران که سومین صادرکننده بزرگ عضو اوپک است، اعلام کرد ممکن است با افزایش اندک تولید این گروه در نشستی که روز جمعه میان اعضای اوپک و تولیدکنندگان خارج از این سازمان شامل روسیه برگزار می شود، موافقت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تهران پیش از این در مقابل فشارهای عربستان برای بالا بردن سقف تولید اوپک، مخالفت ورزیده بود.

بر اساس گزارش رویترز، اوپک به همراه گروهی از تولیدکنندگان خارج از این سازمان شامل روسیه از ابتدای سال ۲۰۱۷ با هدف تقویت قیمتها، توافقی را برای کاهش عرضه به میزان ۱.۸ میلیون بشکه در روز به اجرا گذاشتند اما محدود شدن عرضه در سال ۲۰۱۸ باعث شد کشورهای مصرف کننده بزرگ خواهان عرضه بیشتری به بازار شوند.

در معاملات روز پنج شنبه، تقاضای قوی برای سوخت در آمریکا که در فعالیت پالایشگاهی این کشور انعکاس یافته، آمار بالای سفر و افت قابل توجه ذخایر نفت از کاهش بیشتر قیمتها جلوگیری کرد.

طبق آمار اداره اطلاعات انرژی آمریکا، پالایشگاههای این کشور هفته گذشته ۱۷.۷ میلیون بشکه نفت فراوری کردند که نشان دهنده وجود تقاضای قوی است.

همچنین بر پایه آمار رسمی، ذخایر تجاری آمریکا در هفته منتهی به ۱۵ ژوئن، ۵.۹ میلیون بشکه کاهش یافت و به ۴۲۶.۵۳ میلیون بشکه رسید.

تولید نفت آمریکا در مدت مذکور ثابت بود و در رکورد ۱۰.۹ میلیون بشکه در روز ماند.

منبع: ایسنا

400

اوپک نفت زنگنه اداره اطلاعات انرژی آمریکا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اوپک نفت زنگنه اداره اطلاعات انرژی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۹۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ ۵۰ هزار خودکشی در یک سال!

افزایش فزاینده آمار خودکشی در میان جوانان در سال‌های اخیر، زنگ خطری را در میان کشورهای مختلف به صدا در آورده است. این آمار در سال گذشته در آمریکا به ۵۰ هزار مورد خودکشی رسید که تعداد زیادی از این قربانیان، جوانان بودند، همچنین شماره تلفن ۹۸۸ (خط تلفن آمریکا برای کمک به پیشگیری از خودکشی) که بیش از ۲۰۰ مرکز در آمریکا دارد که در سال گذشته شاهد افزایش ۱۰۰ هزار تماس در ماه بود.

دریافت 24 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: محمدرضا زمانیان
 

دیگر خبرها

  • قیمت نفت یک‌درصد کاهش یافت
  • افزایش سقف حمایت «انجمن سینمای جوانان» از تولید فیلم‌ کوتاه تا ۲۵۰ میلیون تومان
  • جهش ۴۳درصدی تولید طلای سیاه ایران در دولت سیزدهم
  • افزایش سقف حمایت از تولید فیلم‌کوتاه تا ۲۵۰ میلیون تومان
  • ریزش سنگین دلار در بازار تهران؛ بازگشت دوباره به کانال ۵۰ هزاری را شاهدیم؟
  • افزایش ۵۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت ایران
  • نزول طلا و ارز ادامه دارد | افزایش تیراژ تولید خودرو
  • پیش‌بینی قیمت طلا/ نگاه سرمایه‌گذاران به فلز زرد
  • ویدیو/ ۵۰ هزار خودکشی در یک سال!
  • فرمان کنترل اوپک به دست امارات می‌افتد؟