Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-30@15:48:35 GMT

مهدی هاشمی به مرخصی می‌ آید

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۸۹۷۷۹

محمود علیزاده طباطبایی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره وضعیت فعلی پرونده دکل‌های نفتی گفت: سه‌شنبه بیست‌ونهم خردادماه به دادگاه مراجعه کردم اما همچنان وقت رسیدگی را تعیین نکرده‌اند. احتمالا در تیرماه وقت رسیدگی مشخص شود.

وی درباره پرونده مهدی هاشمی گفت: اتفاق خاصی در پرونده وی نیافتاده و بیش از سه سال است که در زندان به سر می‌برد و دوران حبس را تحمل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای هاشمی طبق مقررات زندان به مرخصی می‌آید.

طباطبایی درباره پرونده محمدعلی طاهری هم گفت: پرونده طاهری به شعبه تجدید نظر رفته است و دو روز پیش من با قضات تجدیدنظر صحبت کردم و قرار است وقت رسیدگی را تعیین و به ما ابلاغ کنند.

این وکیل دادگستری درباره وضعیت مرخصی‌های محمدعلی طاهری، گفت: طاهری مدتی بود که با ضابطین لج و لجبازی داشت و مرتب مصاحبه می‌کرد و حرف‌های تند میزد و شکایت می‌کرد در نتیجه مرخصی هم نمی‌دادند، اما من با طاهری صحبت کردم و او قانع شد و پس از آن گفت که من می‌خواهم به مرخصی بروم و کاری به آن دیدگاه‌های عرفانی ندارم و آن‌ها را دنبال نمی‌کنم و خوشبختانه سپاه هم همکاری کرد.

طباطبایی گفت: ایشان دو سه بار به مرخصی آمده و هربار یکی دو روز در مرخصی است و با کسی جز وکیل هم تماس نمی‌گیرد و حتی وقتی من از او برای حضور در دفتر دعوت کردم تاکید کرد که بهتر است طبق تعهدی که داده‌ام در منزل بمانم، لذا در مرخصی هم که هست از خانه بیرون نمی‌آید و با کسی ملاقات ندارد که این خواسته خودش است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: دادگاه دکل نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۹۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با مقصران حادثه استخر شهید هاشمی نژاد مشهد

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، دادستان عمومی و انقلاب مشهد گفت: دادستانی با مقصران غرق شدگی پسر بچه ای در استخر شهید هاشمی نژاد این شهر برخورد می کند.   محمد حسین درودی افزود: غرق‌ شدن یک پسربچه در استخر شهید هاشمی‌ نژاد اواخر فروردین ماه امسال اتفاق افتاد.   وی اضافه کرد: در این حادثه پسربچه‌ ای که در قالب یک اردوی تفریحی با یک جمع ۳۵ نفره به استخر آمده بود غرق شد.   دادستان مشهد گفت: درصد تخلف و خطای همه افراد دخیل در این حادثه از جمله ناجیان استخر، مسپولان استخر، افرادی که بچه‌ ها را برای اردو یا هر موضوع دیگری به استخر اعزام کرده بودند و دیگر عوامل بعد از جمع‌ بندی و نظر کارشناسی و بازپرسی، براساس ماده ۲۹۵ قانون مجازات اسلامی اعلام می‌ شود تا بعد از آن، پرونده برای صدور حکم به دادگاه ارائه شود.   طبق گفته یکی از نزدیکان متوفی، وی در قالب اردویی روز ۲۴ فروردین ماه به استخر شهید هاشمی نژاد اعزام شده بود.

دیگر خبرها

  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • دوچرخه‌هایی که در تهران محو شدند/ شانس گرفته شده از مردم را به آن‌ها بازگردانیم
  • ریالی از مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است
  • هاشمی: امیدواریم بیش از ۳۵ سهمیه بگیریم/ رشد بودجه زیاد نیست
  • پرواز مشهد به تهران به فرودگاه هاشمی نژاد بازگشت
  • ۷۲۳ فرصت سرمایه گذاری در مازندران شناسایی شد
  • نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم
  • تصویری دیده نشده از ۱۶ سالگی آیت‌الله هاشمی در کنار دوستانش
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • برخورد با مقصران حادثه استخر شهید هاشمی نژاد مشهد