Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام تاکید کرد: استفاده از بانوان توانمند برای حضور در پست های مدیریتی استان در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی در نشست شورای راهبردی توسعه مدیریت استان اظهار کرد: دستگاه های اجرایی موظف هستند ظرف یک ماه حداقل 10 درصد پست های اجرای خود را در صورت وجود نیروی انسانی توانمند به بانوان اختصاص دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بانوان در امورات مدیریتی حساسیت و دقت بیشتری دارند و می طلبد دستگاه های اجرایی برای استفاده هرچه بیشتر از توان مدیریتی آنان برنامه ریزی کنند.
استاندار ایلام تاکید کرد: حضور بانوان در پست های مدیریتی که شایستگی احراز آن را دارند، یکی از روش های اهمیت به جایگاه آنان است تا نقش خود را در جامعه و پیشرفت کشور ایفا کنند.
سلیمانی دشتکی یادآور شد: اگر در تفسیر قوانین نیت ما حل مشکلات مردم باشد خوب بهانه آن را نیز پیدا خواهیم کرد، در غیر اینصورت دنبال بهانه ای برای عدم پاسخگویی می گردیم.
وی گفت: در حالی که هم و غم مسئولان بایست خدمت به مردم باشد، اما مردم از بروکراسی اداری گله مند هستند و راهکار دولت تدبیر و امید برای حل این معضل ایجاد میز خدمت در دستگاه های اجرایی است.
استاندار ایلام یکی از بازخوردها در جریان سفرهای شهرستانی را شکایت مردم از بروکراسی اداری بیان کرد و افزود: البته باید مواظب بود که این میز یک میز تشریفاتی نباشد بلکه باید به معنای واقعی در صدد رفع مشکلات مردم و روان سازی کار مردم در ادارات باشد.
3032/6034

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي امور بانوان استاندار ايلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۹۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس تغییر مدیریتی نخواهد داشت

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که رضا درویش سومین سال تکیه بر صندلی مدیرعاملی پرسپولیس را آغاز کرده، مالکیت این باشگاه دستخوش تغییر و تحول بنیادین شده و به همین دلیل بسیاری انتظار داشتند که این تغییر به پست مدیرعاملی هم برسد.

اما محمدمهدی احمدی در حاشیه آیین واگذاری پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی تاکید کرد که مالکان جدید باشگاه به هیچ وجه قصد ایجاد تغییر در مدیریت باشگاه را ندارند و رضا درویش نیز به کار خود ادامه خواهد داد.

به این ترتیب احتمالا اعضای فعلی هیئت‌مدیره با مدیرعاملی رضا درویش به کار خود ادامه خواهند داد تا مدیرعامل سرخپوشان همچنان روی این صندلی باقی بماند.

دیگر خبرها

  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره استان ایلام با ۴ فوتی
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر - بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره با ۴ فوتی
  • ضرورت شناسایی و تشکیل بانک نخبگان جهت استفاده در پست‌های مدیریتی کشور
  • ۳.۵ درصد از رشد اقتصادی ایلام مربوط به بهره وری است
  • حرکت بر اساس راهبردها، مسیر رشد بانوان را فراهم می‌کند
  • پرسپولیس تغییر مدیریتی نخواهد داشت
  • حذف سفر از سبد خانوار صحت ندارد/ اتفاقاً حال مردم خوب است و بیشتر هم سفر می‌روند
  • وحیدی: تعداد اندکی از بانوان حجاب را رعایت نمی‌کنند
  • توسعه امکانات پزشکی در استان ایلام استمرار داشته باشد