Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@16:06:25 GMT

محور چالوس فردا یک طرفه است

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۹۰۶۰۲

محور چالوس فردا یک طرفه است

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به ممنوع بودن آمد وشد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده چالوس، گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ساعت ۲۴ فردا جمعه یکم تیرماه از  کرج به مرزن آباد ممنوع است.

وی افزود: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ساعت ۲۴ روز جمعه یکم تیر از مرزن آباد به کرج یک طرفه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ قدمی با بیان اینکه ترافیک اکنون در جاده هراز محدوده سه راه چلاو سنگین است، گفت: آمد وشد همه تریلرها، کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸  تا ۲۴ امروز پنجشنبه ۳۱ خرداد ماه و جمعه یکم تیرماه ۹۷ از جاده هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران افزود: تردد موتورسیکلت ها به غیر از موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲ تیرماه از جاده های چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است.

وی از رانندگانی که قصد آمد و شد در این جاده‌ها را دارند خواست ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به هشدار‌های ماموران پلیس راه مستقر در جاده‌های استان، در صورت نیاز به اطلاعات بیشنر با شماره تلفن ۲۱۸۲۹۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌‌کند

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: چالوس یکطرفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۰۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کندوان یک‌طرفه شد

فرمانده پلیس راه کندوان مازندران گفت که به علت حجم‌ سنگین تردد و ترافیک خودروها، این محور از دقایق پیش از بالای منطقه طویر مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه شد.

سرگرد محمد احمدی در گفت و گو با ایرنا افزود: این تصمیم تا زمان تخلیه بار ترافیکی این محور کوهستانی و پرتردد از سوی پلیس راه فراجا و مازندران اتخاذ و اجرا می‌شود.

به گفته وی در ۲۴ ساعت گذشته حوادثی در این محور گزارش نشده است.

وی به رانندگان توصیه کرد که قوانین راهنمایی و رانندگی از جمله رعایت فاصله طولی و توجه کافی به جلو را در این محور کوهستانی و پرتردد کشور رعایت کنند تا خاطره خوبی از سفرشان رقم بزنند.

محور کرج - چالوس جزو شبکه های ارتباطی اصلی پایتخت به خطه شمال کشور شامل استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی، جاذبه های تاریخی و کوتاه بودن مسافت در تمام فصول به ویژه نوروز با استقبال مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.

محور کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که ۸۰ کیلومتر مربوط به کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

برابر آمار ثبت شده روزانه به طور میانگین در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می کنند که در فصول بهار و تابستان به ۵۰ هزار تردد می رسد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کندوان یک‌طرفه شد
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت
  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به سمت مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران