Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@20:40:12 GMT

واکنش کی‌روش به خشونت راموس از دید یک روزنامه +عکس

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۹۰۸۲۵

واکنش کی‌روش به خشونت راموس از دید یک روزنامه +عکس

یکی از نشریات ورزشی چاپ اسپانیا به اعتراض کارلوس کی‌روش به سرخیو راموس به عنوان یکی از حاشیه‌های مهم نبرد چهارشنبه شب اشاره کرد.

خبرگزاری فارس: روزنامه مارکا به ارزیابی دیدار هیجان انگیز شب گذشته ایران و اسپانیا در ورزشگاه کازان آرنا پرداخت.

این نشریه با چاپ تصاویری از نیمه اول به اعتراض سرمربی پرتغالی تیم ملی کشورمان به خشونت کاپیتان و مدافع رئال مادریدی ماتادور‌ها اشاره داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارکا نوشت وقتی راموس در نیمه اول مرتکب خطا شد، کی‌روش اعتراض کرد که همین امر باعث عصبی شدن فرمانده داخل زمین تیم اروپایی شد.

 

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Uku

منبع: فردا

کلیدواژه: روزنامه مارکا کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۰۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید شد: کاپیتان رئال رفتنی است

به گزارش "ورزش سه"، ناچو فرناندز تصمیم گرفته در 30 ژوئن از رئال مادرید جدا شود و قراردادش را با این باشگاه اسپانیایی تمدید نخواهد کرد.

نشریه مارکا با تایید این خبر اعلام کرد که هیچ چیزی تغییر نکرده و میل او برای شروع یک ماجراجویی جدید، موجب شده تا تصمیم به جدایی از رئال مادرید بگیرد و مقصد بعدی او لیگ حرفه‌ای آمریکا است.

کاپیتان رئال پیشنهادهای بزرگی را رد کرده و در نظر دارد که فوتبالش را آمریکای شمالی دنبال کند. طبق گفته مارکا، ناچو که به فکر خداحافظی بود تصمیم گرفت یک فصل دیگر به فوتبال ادامه دهد و در طول فصل تصمیم گرفت تا به آمریکا برود. تصمیم تو قطعی است و ناچو به لیگ ام ال اس خواهد رفت.

او آرزوی در اختیار داشتن بازوبند کاپیتانی را پس از جدایی کریم بنزما محقق کرد، سوپرجام را بالای سر برد، همین کار را در لالیگا انجام خواهد داد و رویای قهرمانی در چمپیونزلیگ هم هنوز زنده است.

او در تمام فصل این تصمیم را گرفته بود که نمی‌خواهد برای فصل بعد در رئال بازی کند. حتی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا هم تغییری روی تصمیم او نخواهد داشت و ناچو در پایان فصل رئال را ترک می‌کند.

دیگر خبرها

  • تایید شد: کاپیتان رئال رفتنی است
  • یک ایرانی در نیمه نهایی چمپیونز لیگ
  • آموزش نیرو‌های واکنش سریع در عربستان/ خارطوم اعتراض کرد
  • حمایت جایزه پولیتزر از دانشجویان پوشش دهنده اخبار اعتراض‌ها
  • واکنش بایدن به خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی
  • واکنش بایدن به اعتراض دانشجویان حامی فلسطین
  • کارزار بین‌المللی در اعتراض به اقدامات دولت ایتالیا علیه یک روزنامه/ سه خبرنگار در خطر صدور حکم نُه سال زندان قرار گرفته‌اند
  • واکنش در سازمان ملل به خشونت علیه دانشجویان آمریکا
  • واکنش گزارشگر سازمان ملل به خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • واکنش سازمان ملل به خشونت پلیس آمریکا علیه معترضان حامی فلسطین