Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، به نقل از سایت «sportbox»، کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران پس از شکست با اسپانیا با نتیجه یک بر صفر در مصاحبه با رسانه های روسی گفت: می خواهم از تمام بازیکنانم یاد کنم آنها واقعا شخصیت جنگندگی را نشان دادند. ما در این بازی مقابل یکی کاندیداهای قهرمانی جام جهانی بازی کردیم. ما مستحق شکست نبودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی از رقیب مان تشکر می کنم که چیزهای زیادی از آن آموختیم. ما هنوز فرصت داریم.

خبرنگار روسی درباره عملکرد آزمون سوال کرد که آیا حضور او در ورزشگاه باشگاهش روبین کازان در این بازی کمک کرد، گفت:  دوست ندارم به صورت فردی درباره بازیکنان صحبت کنم. به همین خاطر همیشه درباره همه تیم صحبت می کنم. هر بازیکنی آماده جان فشانی برای موفقیت تیم است. آزمون هم از این موضوع مستثنا نیست. اسپانیا خیلی خوب مقابل ما بازی کرد.

کی روش درباره شانس شان در مقابل پرتغال گفت: اگر رقیب به ما اجازه دهد تا 90 دقیقه حمله کنیم و ما از آن استفاده خواهیم کرد. اگر این طور باشد عالی است ولی شک دارم به ما اجازه این کار را بدهند. در بازی با اسپانیا ما شایسته احترام بودیم و به عملکرد بازیکنانم افتخار می کنم. بازیکنان ورزشگاه را با سربلندی ترک کردند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیم ملی ایران کارلوس کی روش جام جهانی 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۲۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده روسی: امشب، شب لورکوزن بود و در کل امسال، سال لورکوزن است

پس از شکست ۲-۰ آاس رم مقابل بایرلورکوزن در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا ۲۰۲۳/۲۴، دنیله ده روسی گفتگویی با خبرنگاران داشت.

سرمربی رم در مصاحبه با اسکای ایتالیا گفت:

ما مقابل یک تیم قدرتمند بازی کردیم و اگر آنها گل اول را بزنند، به دلیل نحوه مدیریت توپ، بازگشت به بازی دشوار می شود. بعد از گل کمی بی نظم و عجول شدیم.

عملکرد کلی به درستی انجام شد. من نیمه اول را دوست داشتم. سریعا توپ را از آنها پس می گرفتیم. دقیقا همه چیز طبق برنامه پیش رفت، به جز اینکه گل اول را آنها زدند. 

آیا اشتباه کارسدورپ برای رم گران تمام شد؟ لحظات همیشه تعیین کننده هستند، اما بی انصافی است اگر امروز انگشت اتهام را به سمت کسی بگیریم. اشکالی ندارد، اشتباه هم بخشی از بازی است. همه ما با هم از این وضعیت خارج می شویم، هنوز بازی برگشت باقی مانده است.

در آخرین دقایق، ۲ فرصت باورنکردنی را از دست دادیم. امشب، شب آنها بود و در کل امسال، سال آنهاست. شاید در بازی برگشت اوضاع تغییر کند. من اعتقاد زیادی دارم، بدیهی است که دشوار خواهد بود، اما بیایید تسلیم نشویم.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام
  • پیام مهدی طارمی: من هنوز زنده‌ام!
  • گلزنی دوباره مهدی طارمی برای پورتو
  • خودنمایی طارمی قبل از انتقال به اینتر؛ من هنوز زنده ام
  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام!
  • خلاصه بازی بارسلونا و خیرونا + فیلم
  • علیپور در بازی 6 امتیازی بیرون رفت
  • عکس| مهدی طارمی مرد شماره یک بازی با چاوس
  • یک ایرانی در نیمه نهایی چمپیونز لیگ
  • ده روسی: امشب، شب لورکوزن بود و در کل امسال، سال لورکوزن است