Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - با حضور حيدر فرمان مسئول اجرايي شوراي المپيک آسيا و مسئولان المپيک اندونزي و کميته برگزاري بازيهاي آسيايي جاکارتا مراسم دو تفريحي بازيهاي آسيايي جاکارتا "فان ران" در حاشيه درياچه خليج فارس واقع در پارک چيتگر برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از روابط عمومي کميته ملي المپيک؛ اين مراسم با همت و همکاري سازمان ورزش شهرداري تهران و کميته ملي المپيک و با حضور بيش از هزار نفر از نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با برگزاري دو تفريحي، طناب زني، بدمينتون و حرکات نمايشي ورزشي برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در خاتمه اين مراسم ماسکات و لوح يادبود بازيهاي آسيايي جاکارتا از سوي حيدر فرمان و مسئولان المپيک اندونزي به حسني سرپرست سازمان ورزش شهرداري تهران و برخي مديران ورزشي اهدا گرديد.
قبل از برگزاري هر دوره از بازيهاي آسيايي، شوراي المپيک آسيا و کميته المپيک کشور ميزبان و ستاد برگزاري بازيها در چند کشور آسيايي جهت معرفي بازيهاي آسيايي، کشور ميزبان، ماسکات بازيها و .... مسابقات تفريحي دو برگزار مي شود که به همين منظور اين مسابقات با حضور مسئولان شوراي المپيک آسيا و کميته المپيک اندونزي و نمايندگان کميته برگزاري بازيهاي آسيايي طي امروز و فردا در دو شهر تهران و اصفهان برگزار مي شود که مراسم تهران آن امروز برگزار و فردا جمعه نيز اين مراسم در اصفهان برگزار مي شود.
انتهاي پيام/س

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۲۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم استقبال از ملی‌پوشان تیراندازی استان تهران برگزار شد

مراسم استقبال از ملی‌پوشان تیر اندازی استان تهران با شکوه خاصی برگزار شد.

مراسم استقبال از ملی پوشان تیراندازی استان تهران با اهدا گل و با شکوه خاصی برگزار شد.

مراسم استقبال از ملی پوشان تیراندازی استان تهران و اعضای تیم ملی ایران، ساعت ۱۷ روز چهارم اردیبهشت با اهدا گل و با شکوه خاصی برگزار شد.

در این مراسم معاون وزیر ورزش در امور بانوان، فرهادی‌زاد نایب رئیس کمیته ملی المپیک، شیرازی مشاور و رئیس دفتر رئیس فدراسیون تیراندازی، همتی و همچنین ایرجی معاون ورزشی، شاکری فرد رئیس گروه هماهنگی امور ورزش بانوان، زارع کارشناس ورزش قهرمانی، زرگر رئیس هیأت تیراندازی استان تهران، احمدی نایب رئیس و عبدالرضا رئیس هیأت شمیرانات حضور داشتند.

منبع: فارس

کد خبر 747598

دیگر خبرها

  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • زمان برگزاری مراسم یادبود پیشکسوت فقید بسکتبال
  • اتخاذ تمهیدات امنیتی و انتظامی برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم
  • مراسم استقبال از ملی‌پوشان تیراندازی استان تهران برگزار شد
  • مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان