Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-07@16:28:28 GMT

پدیده جوان باشگاه استقلال رسما با نظر شفر جدا شد!

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۹۳۰۸۶

به گزارش وانانیوز، 

 محمدجواد محمدی مهاجم جوان و زیر ۲۳ سال باشگاه استقلال تهران که فصل قبل و با نظر علیرضا منصوریان و با عقد قراردادی ۵ ساله از باشگاه هف سمنان به استقلال منتقل شده بود، لحظاتی قبل و به صورت قرضی و با عقد قراردادی یک ساله به تیم اروند خرمشهر که در لیگ یک حضور دارد منتقل شد.

 

هدایت باشگاه اروند خرمشهر بر عهده اکبر میثاقیان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این باشگاه فصل قبل از لیگ دو به لیگ یک صعود کرده است.

 

محمدجواد محمدی بازیکن فوتبال اهل ساری است. او هم اکنون در تیم استقلال بازی می‌کند. وی که پدیده لیگ دسته دوم کشور محسوب می‌شود در نیم فصل قبل مورد توجه پدیده مشهد قرار گرفته بود ولی به گفته خودش چون خود را مدیون تیم هف می‌دانست ترجیح داد تا انتهای فصل این تیم را همراهی کند وی همچنین مورد توجه مجید جلالی سرمربی پیکان نیز بود که پس از دیدار هف و پیکان به تمجید از وی پرداخته بود و به او قول پیکانی شدنش را داده بود ولی این بازیکن در ابتدای این فصل به عضویت تیم استقلال درآمد و فصل بعد را برای آبی پوشان توپ خواهد زد.

110

منبع: وانا

کلیدواژه: شفر رسما پدیده جوان استقلال باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۳۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| پیام احساسی یک استقلالی پس از اولین بازی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدرضا خالدآبادی فصل گذشته در هوادار به عنوان یک بازیکن جوان چهره شد و در تابستان ۱۴۰۲ درحالیکه مورد توجه استقلال و پرسپولیس بود، رضایت نامه‌اش برای آبی‌ها صادر شد.

این دروازه‌بان جوان هفته‌ها منتظر ماند تا بازی در پیراهن استقلال را تجربه کند و سرانجام با محرومیت حسینی، در هفته بیست و پنجم مقابل تراکتور این فرصت را به دست آورد و در اولین بازی فصل خود کلین‌شیت کرد.

خالدآبادی در اینستاگرامش راجع به این تجربه نوشت: "بسیار خوشحالم که در اولین روز از فصل جدید زندگیم در سن ۲۳ سالگی توانستم با پیراهنی به میدان بروم که بزرگانی همچون ناصرخان حجازی سال‌ها از اصالت و قداست آن دفاع کردند. تشکر و قدردانی از تمام آبی دلان را دارم که با پیام‌های پر مهر و محبت خود قبل از دیدار با تراکتور به سرباز استقلال انگیزه مضاعفی دادند."

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903235

دیگر خبرها

  • پایان یک جادوگر؛ دیوید تیلور رسما خداحافظی کرد!
  • ارتش اسرائیل رسما آغاز مرحله عملیات زمینی به شرق رفح را اعلام کرد
  • اعتماد دوباره مورایس به جوان سپاهان!
  • خالدآبادی دلیل استقلالی‌شدنش را فاش کرد
  • عکس| پیام احساسی یک استقلالی پس از اولین بازی
  • پست گلر جوان استقلال برای اولین تجربه بازی
  • ظریف: دانشجویان معترض آمریکایی بر خادمان حرم‌های شریف شرف دارند
  • تکذیب یک شایعه تبلیغاتی؛ باشگاه هوادار به فروش نرفته است
  • خرید باشگاه هوادار یک شایعه تبلیغاتی بود!
  • از وقتی نکونام رسما اعلام کرد که استقلالی است از او خوشم آمد!