Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@13:12:53 GMT

برگزاری دو تفریحی بازی‎های آسیایی ۲۰۱۸

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۹۳۳۷۹

برگزاری دو تفریحی بازی‎های آسیایی ۲۰۱۸

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، این مراسم امروز پنجشنبه در حاشیه دریاچه خلیج فارس واقع در پارک چیتگر و با همت و همکاری سازمان ورزش شهرداری تهران و کمیته ملی المپیک برگزار شد.

در این مراسم که با حضور بیش از هزار نفر از نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد، رقابت هایی نمایشی دو تفریحی، طناب زنی، بدمینتون و حرکات نمایشی ورزشی نیز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این مراسم ماسکات و لوح یادبود بازی های آسیایی جاکارتا از سوی حیدر فرمان و مسئولان المپیک اندونزی به حسنی سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران و برخی مدیران ورزشی اهدا شد.

قبل از برگزاری هر دوره از بازی های آسیایی از طرف شورای المپیک آسیا و کمیته المپیک کشور میزبان  همراه با ستاد  برگزاری بازی ها در چند کشور آسیایی جهت معرفی بازیهای آسیایی،کشور میزبان، ماسکات بازیها و ... مسابقات تفریحی دو برگزار می شود. به همین منظور این مسابقات با حضور مسئولان شورای المپیک آسیا و کمیته المپیک اندونزی و نمایندگان کمیته برگزاری بازیهای آسیایی امروز در تهران برگزار شد. مشابه این رقابت ها فردا در اصفهان برگزار می شود.

کد خبر 4326877 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: بازیهای آسیایی اندونزی 2018 دوومیدانی شورای المپیک آسیا کمیته ملی المپیک جام جهانی 2018 روسیه تیم ملی فوتبال ایران والیبال تیم ملی والیبال ایران تیم ملی فوتبال مراکش لیگ ملت های والیبال تیم ملی فوتبال اسپانیا لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران کارلوس کی روش بازیهای آسیایی اندونزی 2018 تیم فوتبال پرسپولیس کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۳۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق(ع) در گلستان

حجت الاسلام رضا دیلمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) مراسم دسته روی با همت تشکل‌های دینی و حضور گسترده مردم انقلابی و ولایت مدار گلستان در سراسر استان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این برنامه در گرگان با حضور اقشار مختلف مردم، علما و مسؤولان استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد، افزود: آغاز این مراسم از ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح روز شنبه از مسجد جامع گلشن آغاز و سپس به سمت چهار راه میدان و سپس میدان وحدت و در ادامه به سمت امامزاده عبدالله (ع) گرگان برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: همچنین این مراسم در بیش از ۱۴ نقطه استان به صورت متمرکز از جمله در گنبد کاووس، علی آباد، مینودشت، کلاله، گالیکش، و خان ببین ساعت ۱۰ صبح و در شهرهایی چون کردکوی، آزادشهر، رامیان و دلند ساعت ۱۰:۳۰، در بندرگز ساعت ۱۱ صبح، انبارالوم ساعت ۱۷ و در بندر ترکمن ساعت ۱۸ برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: امام صادق علیه السلام، مرد علم و دانش، جهاد و مبارزه و اسوه جهاد تبیین، تحول خواهی، احیای اسلام ناب و ایجاد وحدت در صفوف مسلمین بود لذا در سیر تمدنی، بازخوانی سیره آن حضرت و حضرات معصومین (ع) و ترویج فرهنگ شهادت و معارف دینی و معرفتی در جامعه از مهمترین اهداف برگزاری این چنین برنامه‌ها است.

گفتنی است این مراسم با همکاری هیأت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی و انقلابی در گلستان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6095853

دیگر خبرها

  • جزئیات برگزاری مراسم سالروز عملیات «بازی دراز» اعلام شد
  • آماده‌سازی مصلای وحدت گرگان برای برگزاری یادواره شهدای گلستانی مدافع حرم و امنیت + فیلم
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • اعلام زمان برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال
  • درخواست اوکراین برای حذف قایقران روسی از المپیک پاریس
  • تقوی: تیم ملی والیبال چند بازی تدارکاتی در برزیل برگزار خواهد کرد
  • کرمانشاه آماده برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز
  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در چهاربرج + فیلم و تصاویر
  • برگزاری مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق(ع) در گلستان